Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er offisielt. Vesla er et matvrak, hun har nå spist det meste noensinne i en omgang: 215 ml. :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som om jeg ikke har nok å gjøre med vesla og strikkeprosjektene som ligger litt på vent, så har jeg funnet meg en veske jeg vil prøve å sy. :lol: Jeg vil prøve meg på å sy en Onbag.

Endret av Nótt
Skrevet

Ja det kan hun det, litt merkelig å se henne spise så mye faktisk.

Jeg har i dag hatt et gulpe-basseng i bh'n min. :lol: Vesla gulpet og klarte å slippe hele ladningen ned i utringningen min, og der samlet det seg i bh'n. Følte meg særdeles ettertraktet da ja. :rodme:

Skrevet

:ler:

Det kan umulig være veldig deilig..

Skrevet

:ler:

Det kan umulig være veldig deilig..

Det var ikke det, men litt moro var det jo egentlig. :fnise:

Skrevet

Har en sånn erfaring jeg også. Det er ikke spesielt deilig, selv om det er komisk. :gjeiper:

Skrevet

Det er jo litt komisk ja, nå hadde vi herjet litt før det skjedde så jeg ba vel om det sånn sett. :fnise:

I natt prøver vi formsydd med ullbukse på - er spent på hvordan det går.

Skrevet

Hvilken formsydd?

En Weenotion bambusbleie - finner ikke noe bilde av det på nett.

Skrevet

Det var vel den jeg så, ikke sant?

Tenkte forresten du kanskje ville like dette stoffet...

3104373405_f3a4c8d656.jpg

Skrevet (endret)

Det var skikkelig kult - hvor fant du det???

Og ja det er den bleia du så på TI ja.

Endret av Nótt
Skrevet

Godt du likte det, for om en 3-4 uker ligger det en custom formsydd OS Banyan tree i postkassa til vesla fra oss. :sjenert:

Skrevet

Godt du likte det, for om en 3-4 uker ligger det en custom formsydd OS Banyan tree i postkassa til vesla fra oss. :sjenert:

:hakeslepp: Så snillt, nå fikk jeg tårer i øynene her. :)

Skrevet

Kunne ikke dy meg når jeg så stoffet hun hadde inne. :) Dessuten ville jeg gjerne gi dere en liten oppmerksomhet. Nå når dere må investere i nye bleier om ikke så lenge, så var jo det en grei gave fant jeg ut.

Størrelsen er fra 4 mnd. og ut perioden. Synes det var mer fornuftig enn nyfødt til 12-18 måneder. Bleia skal være ferdig sydd om ca. 2 uker.

Skrevet

Kunne ikke dy meg når jeg så stoffet hun hadde inne. :) Dessuten ville jeg gjerne gi dere en liten oppmerksomhet. Nå når dere må investere i nye bleier om ikke så lenge, så var jo det en grei gave fant jeg ut.

Størrelsen er fra 4 mnd. og ut perioden. Synes det var mer fornuftig enn nyfødt til 12-18 måneder. Bleia skal være ferdig sydd om ca. 2 uker.

Du er nå supersnill da. :klemmer: Gleder meg masse!!! *fundere på hva jeg kan gjøre for deg*

Skrevet

Du trenger ikke gjøre noe for meg, vennen. :):klem:

Nei...nå skal det soves her. Er kjempetrøtt.

Skrevet

Du trenger ikke gjøre noe for meg, vennen. :):klem:

Nei...nå skal det soves her. Er kjempetrøtt.

Burde legge meg jeg også, men jeg hlder på å laste opp bilder på pc'en og det tar en evighet fra telefonen. Og så gjenstår det å gjøre det samme fra kameraet. I tillegg så ligger det en liten bylt i min del av sengen som må flyttes før jeg får lagt meg. :fnise: Jeg er ikke flink til å utsette leggetiden i dag.... :rodme:

Skrevet

Kom meg i seng til slutt, fikk 5 timers søvn før vesla våknet og da hadde hun sovet i 8 timer. Bleia vi prøvde i natt funket kjempefint, bleia i seg selv var våt, mens ullbuksa bare var bittelitt fuktig og det eneste vi merket det på var faktisk bomullsbody'n hun hadde utenpå. Så denne suksessen skal gjentas - helt klart.

Det er fri dag i dag og vi har vært våkne siden kl 0500, kun sovet litt innimellom. Dagene blir helt annerledes når Mannen er hjemme. Det blir ikke den roen over morgenene som vi har ellers. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...