Saeria Skrevet 10. mai 2010 #901 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg skal til ei venninne og lese bacheloroppgaven hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #902 Del Skrevet 10. mai 2010 Snill du er da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 #903 Del Skrevet 10. mai 2010 Når de lokker med mat så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #904 Del Skrevet 10. mai 2010 Det hjelper på ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. mai 2010 #905 Del Skrevet 10. mai 2010 Her var det mye å lese Bare hyggelig lesning :happy: Da konkluderer jeg med at det ikke er oss, men dem! Slenger meg på den, man kan kalle meg sær når det gjelder folk, men det er jo mer dem enn meg Har funnet bleie for Mannen. Den var tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #906 Del Skrevet 10. mai 2010 Skjer jo egentlig ikke så mye, men litt er det jo å skrive om da. Glemte forresten å fortelle at vesla lo til meg i dag, sånn skikkelig latter. :rødme: Og så tullet hun med meg, hun satt på fanget mitt, vendt mot meg, bøyde seg/datt fremover og laget en skikkelig smaskelyd på brystbenet mitt. Og det var ikke på jakt etter puppen for hun smilte stort da jeg satte henne opp igjen. Jenta har humor. Og da Mannen var kommet hjem og hun hadde pratet masse med ham, skulle hun få litt kosepupp før hun sovnet. Men puppen skulle bare beundres, koses på og snakkes/synges til. Jeg prøvde å pakke den inn, men da ble hun bare sinna. Så der satt jeg med puppen bar og en liten en som virkelig erklærte sin kjærlighet til den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. mai 2010 #907 Del Skrevet 10. mai 2010 Og da Mannen var kommet hjem og hun hadde pratet masse med ham, skulle hun få litt kosepupp før hun sovnet. Men puppen skulle bare beundres, koses på og snakkes/synges til. Jeg prøvde å pakke den inn, men da ble hun bare sinna. Så der satt jeg med puppen bar og en liten en som virkelig erklærte sin kjærlighet til den. Herlige vesla. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #908 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja hun er helt herlig, men må innrømme at jeg føler meg litt tåpelig når jeg sitter sånn med puppen ute og hun bare nyter den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 10. mai 2010 #909 Del Skrevet 10. mai 2010 Ja hun er helt herlig, men må innrømme at jeg føler meg litt tåpelig når jeg sitter sånn med puppen ute og hun bare nyter den. Puppebeundring kjenner jeg godt igjen Vår lille C holder den fast, studerer den, og kniper og plukker på brystvorten. Ikke så kjekt ute blant folk, så der får hun ikke lov, selv om hun blir illsint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 10. mai 2010 Puppebeundring kjenner jeg godt igjen Vår lille C holder den fast, studerer den, og kniper og plukker på brystvorten. Ikke så kjekt ute blant folk, så der får hun ikke lov, selv om hun blir illsint. Så langt har vesla her bare gjort det hjemme, og da i forbindelse med at hun skal ha kosepupp før hun sovner. Hun er så søt når hun holder på. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 10. mai 2010 #911 Del Skrevet 10. mai 2010 Puppebeundring kjenner vi til her i gården også Tror han kunne kurret og kost i timesvis om han hadde fått lov. Det verste er visst jeg ikke er kjapp nok og lillemann er SULTEN. Da kaster han seg mot puppen med vidåpen munn og river og sliter i klærne. I hvertfall ikke flaut ute blandt folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2010 Forfatter #912 Del Skrevet 10. mai 2010 Puppebeundring kjenner vi til her i gården også Tror han kunne kurret og kost i timesvis om han hadde fått lov. Det verste er visst jeg ikke er kjapp nok og lillemann er SULTEN. Da kaster han seg mot puppen med vidåpen munn og river og sliter i klærne. I hvertfall ikke flaut ute blandt folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. mai 2010 #913 Del Skrevet 10. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 11. mai 2010 Dette er dagen for å være flink. Jeg har vært og trent med mamma'er i bydelen og gått 1 1/2 times tur etterpå. Det merkes godt i kroppen, men fy søren så digg det var. Vesla sov mens jeg trente, ca 1 time og så sov hun hele turen - dvs at hun har sovet i 2 1/2 time til sammen i dag. Og det gjør godt for et mors hjerte. Nå ligger hun å skravler til babygymmen sin. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. mai 2010 #915 Del Skrevet 11. mai 2010 Så flink du har vært i dag, nå tror jeg jammen det at jeg skal ta meg en spasertur i vårværet Gratulerer med 3. måneders dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. mai 2010 Forfatter #916 Del Skrevet 11. mai 2010 Ja det har jeg egentlig glemt oppi alt som vi har gjort i dag da. Vesla er 3 måneder!!! Takk for gratulasjoner pusilus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 11. mai 2010 #917 Del Skrevet 11. mai 2010 Gratulerer med vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. mai 2010 #918 Del Skrevet 11. mai 2010 Så flink du har vært idag! Gratulerer med 3mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #919 Del Skrevet 12. mai 2010 Da har vi vært hos fysio'n og jeg har fått trent bekkenet mitt. Veldig deilig, men fy søren så tunge de øvelsene er. Vesla var superflink og var veldig snill mens vi var der, ble litt utålmodig på slutten bare. Fysio var imponert over den lange turen jeg gikk i går, men fikk beskjed om å ikke ta så lange turer for ofte. Og jeg som har tenkt meg på laaang skogstur i morgen uten vesla. Ja, ja da får jeg bare ta det superrolig i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2010 #920 Del Skrevet 12. mai 2010 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå