Minttu Skrevet 8. mai 2010 #841 Del Skrevet 8. mai 2010 Kos dere i Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2010 #842 Del Skrevet 8. mai 2010 Kos dere på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #843 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Lavt blodtrykk er bra, men ikke for lavt da. Får håpe legene vet hva de gjør, etter min erfaring gjør de vanligvis det. Blir nok kjekt med navnefest! Når er den? Vi hadde dåp for C da hun var litt over 4 mnd. Litt dum alder tror jeg, for hun protesterte vilt under hele gudstjenesten. Alle de andre babyene var yngre og sov seg gjennom det hele. Uansett var det veldig fint å ha en slik markering! Jeg tror det blir veldig kjekt med navnefest En liten markering må man nesten ha,selvom vi ikke døper henne i kirken. Får da virkelig håpe at legene vet hva de gjør ja. Turen til Sverige gikk veldig fint, vesla protesterte ikke noe før vi skulle hjem. Da ble hun litt sur over å skulle sitte i bilen igjen, men det gikk over etter at vi hadde stoppet og jeg hadde sjekket om hun hadde det bra i baksetet. Vi fant en utrolig søt lue som Mannen kjøpte til vesla. Så nå skal hun bli fin til høsten i den, Opeth genser og meitai med grå flammer. Mannen gleder seg allerede til å bære henne. Endret 8. mai 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2010 #844 Del Skrevet 8. mai 2010 Søte lua! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. mai 2010 #845 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ser Rán ikke er en rosababy ... det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2010 #846 Del Skrevet 8. mai 2010 Nei, det er ingen rosababy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #847 Del Skrevet 8. mai 2010 Har dere en liten rockebaby kanskje? Utrolig søt og morsom lue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #848 Del Skrevet 8. mai 2010 Jeg ser Rán ikke er en rosababy ... det er bra Hun er absolutt ingen rosababy nei. Mor og far brenner gjerne det hun får som er rosa. Har dere en liten rockebaby kanskje? Utrolig søt og morsom lue! Hun er nok en liten rockebaby ja, Mannen bestilte lue til henne fra Statene med teksten "Future headbanger". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #849 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Sånn baby liker vi Finner ingen Bullet For My Valentine body/t-shirt Det er dårlig gjort. Men fant noe på EMP-online og rockshop, blant annet denne Og denne var litt morsom Endret 8. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #850 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Sånn baby liker vi Finner ingen Bullet For My Valentine body/t-shirt Det er dårlig gjort. Men fant noe på EMP-online og rockshop, blant annet denne Og denne var litt morsom Den smekka der likte Mannen veldig godt. Kan hende han faktisk bestiller den til vesla. SÅ langt har hun en Opeth genser og smekke, en My Dady rocks body, Future headbanger lue, og Born to raise hell body. Den siste er for liten nå, men du så søt hun var i den da den passet. Denne syntes vi begge var skikkelig kul. Endret 8. mai 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #851 Del Skrevet 8. mai 2010 Dette er lua Mannen kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. mai 2010 #852 Del Skrevet 8. mai 2010 Vi burde nok skaffe litt klær av denne typen til vår lille rocker - min store skrekk er at hun skal vokse opp og bli en r'n'b-er :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #853 Del Skrevet 8. mai 2010 T-skjorta og lua var utrolig bra! Gjett om ungen min skal ha sånne klær Jeg hører på litt forskjellig musikk selv, men går mest i rock og metal, og så klart skal ungen min få høre på sånn fra h*n er i magen Jeg vil helst ikke ha ei platinablond barbiejente, eller en skikkelig yogutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #854 Del Skrevet 8. mai 2010 Her er Mannens store skrekk at hun enten skal bli en rap'er, en hip-hop'er eller en moderne r'n'b-er. :dåne: Beyoncé og annen sånn dritt er bannlyst i huset her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mai 2010 #855 Del Skrevet 8. mai 2010 Her har vi prøvd å gi han innflytelse i form av blant annet Isaac Hayes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #856 Del Skrevet 8. mai 2010 Skjønner jeg godt! Nå titter jeg på masse goth klær, fikk så lyst nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #857 Del Skrevet 8. mai 2010 Her hører Mannen på Opeth og metal-musikk, mens jeg kjører på med keltisk og den typen. Er ikke snakk om å bli musikkforvirret her kan du skjønne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #858 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Endret 8. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #859 Del Skrevet 8. mai 2010 Nå tror jeg faktisk at jeg skal finne senga - er sliten etter en lang dag. Våknet ca kl 0500 og fikk ikke sove igjen etter mating og bleieskift, så da har dagen vært særdeles lang i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. mai 2010 #860 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Da skal du få lov til å gå til sengs syns jeg! Kjæres svenske kompis er her, og han skal høre på techno tull osv.. Kan ikke si det faller helt i smak, gjorde da jeg var yngre.. Passer hvert fall ikke nå som jeg er edru God natt Endret 8. mai 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå