Nótt Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #821 Del Skrevet 5. mai 2010 Hehe! Litt morsomt, folk sier som regel i min bok at de ikke forstår hva jeg skriver om.. Dere snakker gresk for meg nå, bare masse rare navn Tok litt tid før jeg forstod at det handlet om bæreseler Håper du har en god dag Nótt Må innrømme at jeg synes det er litt moro at ikke alle skjønner hva vi prater om. Jeg koser meg i dag, snart skal vi ut på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #822 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk verdens fineste kompliment i dag av en av oslos uteliggere: "Du har kul baby på magen!" etterfulgt av et smil, og dette etter at han hadde trykket på heisknappen for meg. Det gjorde dagen min som alt da var flott, enda bedre om det var mulig. Da var vesla og jeg på vei hjem og hun sov søtt i sjalet på magen, med solbriller på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. mai 2010 #823 Del Skrevet 5. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. mai 2010 #824 Del Skrevet 5. mai 2010 Så koselig :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. mai 2010 #825 Del Skrevet 5. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #826 Del Skrevet 6. mai 2010 Idag har vi ikke noe vann - vannet er stengt i området. Takk og lov for at vi ikke skal være hjemme så lenge, vi skal til svigers og feire bursdagen til svigermor. Og ellers tror jeg vi har nok vann til å klare oss, for Mannen har gjort en kjempejobb med å fylle badebaljen til vesla og en gedigen gryte med kaldt vann til alt mulig bruk, 5 flasker i kjøleskapet med drikkevann og 3 termoser med varmt vann til vesla sin mat. Før bursdagsfeiring skal jeg til fysion og trene - er spent på om vesla vil oppføre seg bra eller bare hyle. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. mai 2010 #827 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper dere får en flott dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 6. mai 2010 #828 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper dere får en fin dag i selskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #829 Del Skrevet 6. mai 2010 Håper dere får en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #830 Del Skrevet 6. mai 2010 Kvalm, svimmel og skjelver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. mai 2010 #831 Del Skrevet 6. mai 2010 Kvalm, svimmel og skjelver. God bedring, håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. mai 2010 #832 Del Skrevet 6. mai 2010 Jeg fikk verdens fineste kompliment i dag av en av oslos uteliggere: "Du har kul baby på magen!" etterfulgt av et smil, og dette etter at han hadde trykket på heisknappen for meg. Det gjorde dagen min som alt da var flott, enda bedre om det var mulig. Da var vesla og jeg på vei hjem og hun sov søtt i sjalet på magen, med solbriller på. Jeg har ei venninne som for noen uker siden satt på trikken med jenta si som er snart året. Da kom det bort en narkis og ga dem 20 kr så hun kunne kjøpe seg en bamse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. mai 2010 #833 Del Skrevet 6. mai 2010 Oi, og håper du blir raskt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. mai 2010 #834 Del Skrevet 6. mai 2010 Uff. Håper du er bedre nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #835 Del Skrevet 7. mai 2010 jeg ble ikke bra før i natt, det var så ille at Mannen måtte komme hjem fra jobben for jeg turte ikke være alene med vesla. Er litt svimmel i dag også, men det er ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mai 2010 #836 Del Skrevet 7. mai 2010 Uff, så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. mai 2010 #837 Del Skrevet 7. mai 2010 Uff, håper du er bedre i kveld! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. mai 2010 #838 Del Skrevet 7. mai 2010 Så fælt med den svimmelheten Vet du hva den kommer av (du har kanskje nevnt det før i dagboken, men)? Uansett håper jeg du blir bedre snart. Det er ikke kjekt å være syk med ansvar for et lite barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mai 2010 Forfatter #839 Del Skrevet 8. mai 2010 Minttu: Jeg var bedre i gårkveld ja, men tok en tidlig kveld for vesla slo seg ikke til ro alene. Så da var det bare for mamma'n og tusle i seng med vesla ved puppen. Egentlig helt greit for jeg var sliten jeg også. Harlekin: Nei jeg vet ikke hva den svimmelheten kommer av, og legene vet det heller ikke. Noe av grunnen er nok det lave blodtrykket mitt, men det får jeg ikke noe for - for det er jo bra å ha lavt blodtrykk. Er litt lei kan du si for denne svimmelheten har jeg hatt siden jeg var 14 år, dvs snart i 19 år - uten at de vet hvorfor. Heldigvis så kommer og går den, noen perioder er verre enn andre. I dag skal vi til Sverige og handle mat og drikke til navnefesten til vesla. Blir tur uten vogn kun bæresjal - gleder meg faktisk litt til det. Nå hadde vi ikke fått med oss mye om vognen skulle med så det hadde ikke blitt noen tur om Mannen hadde insistert på å ta med vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 8. mai 2010 #840 Del Skrevet 8. mai 2010 Lavt blodtrykk er bra, men ikke for lavt da. Får håpe legene vet hva de gjør, etter min erfaring gjør de vanligvis det. Blir nok kjekt med navnefest! Når er den? Vi hadde dåp for C da hun var litt over 4 mnd. Litt dum alder tror jeg, for hun protesterte vilt under hele gudstjenesten. Alle de andre babyene var yngre og sov seg gjennom det hele. Uansett var det veldig fint å ha en slik markering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå