Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Nå har jeg fått gjort litt her hjemme, selvom energien er på bunn. Har fått lagt sammen og bort alle bleiene som ble vasket i går. Det er så greit med lommebleier for de tørker så mye fortere enn alt-i-ett bleiene. Har også sendt mail til selskaper som leier ut partytelt og forhørt meg om priser - blir spennende å se hvor dyrt det blir. Må nesten ha det når vi skal ha navnefesten, siden den skal være ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper dere får en grei pris på telt.

Det er sant at lommebleiene tørker fortere, selv om aio har sine fordeler da. ;)

Hmmm...tror jammen jeg får meke meg i egen bok og oppdatere litt...Forteller jo mer her enn hos meg.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er koselig at du er her jeg da. :fnise: Har jo selskap da jo. *selskapssyk* Nå har vesla sovnet i vippestolen med babygymmen på. :rødme: Hun er så søt der hun sover.

Når det gjelder leie av partytelt og sånn så ser det ut til at vi må ut med ca 10.000 for alt. :sukk: Dyrt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dyrt, ja! :overrasket:

G krabbet fra stua til kjøkkenet for første gang i går. Han fant en interessant leke å krabbe etter, nemlig en tom Pepsi max flaske. :ler:

Han har blitt flink å sitte også, og klarer å sitte lenge og putle (les:herje) med en leke, før han tipper over! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink han er. *imponert* Lurer på når vesla kommer så langt.

Det er dyrt, men det inkluderer telt, bord, stoler, duker, glass, tallerkener, kopper, bestikk og frakt. Så når man ser på det sånn så blir det jo ikke sååå dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det inkluderer såpass, ja. Da var det ikke så ille likevel.

Nei da er det ikke så ille, men dyrt nok uansett.

Og jeg tenker på bæretøy igjen... :sukk: er nesten blitt en besettelse dette jo. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taitasien?

Nei, den har jeg slått fra meg. Men en bittebror og en manduca... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manducaen passet ikke meg, hvertfall. Jeg har en Beco butterfly 2 istedet. Den passet meg mye bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Manducaen passet ikke meg, hvertfall. Jeg har en Beco butterfly 2 istedet. Den passet meg mye bedre!

Hvorfor passer ikke manducaen deg??? *nysgjerrig* Vi er jo ganske like i kroppen så greit å få vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte den ble for klumpete og styrete å tilpasse, og stroppene var for polstrede. Becoen er ikke så polstret og lettere å tilpasse. Dessuten kan man sette barnet fast i den først, og så ta den på om man vil det.

Jeg tror rett og slett jeg har litt for smale skuldre til manducaen, og det ble for mye med all polstringen på lille meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forresten min beco i junaiten. Ble tollgebyr og mva, men allikevl var det billigere. Det tok meg en uke å få den.

Denne er det jeg har:

Beco-Baby-Carrier-Butterfly-2-Argyle-Deer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo meitai, og jeg kjøpte den jo fordi jeg ville ha formsydd. Eller strengt tatt var det julegave til meg og G fra mamma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drømt så sinnsykt mye rart i natt, husker ikke halvparten bare at det mar mye rart. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lucy d-.-b

Hehe! Litt morsomt, folk sier som regel i min bok at de ikke forstår hva jeg skriver om.. Dere snakker gresk for meg nå, bare masse rare navn ;) Tok litt tid før jeg forstod at det handlet om bæreseler :ler:

Håper du har en god dag Nótt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...