Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselig selskap og nydelig mat! :klem: Veldig koselig å se dere igjen og få lov til å hilse på lille trollungen. Hun ble jo litt midtpunkt en liten stund. :)

Veldig deilig og avslappende kveld. Trives så godt hos dere. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser begge har kost seg, så da gikk det greit med babypraten. ;) Kjenner meg igjen i at det er lett for å la babyen bli snakkis. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Merkelig, boken din hadde blitt borte fra listen min.. Ja, nå er den i alle fall tilbake igjen :) Kunne ikke forstå hvorfor det plutselig var stille fra deg. Men det var det jo egentlig ikke ;)

Håper du har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, boken din hadde blitt borte fra listen min.. Ja, nå er den i alle fall tilbake igjen :) Kunne ikke forstå hvorfor det plutselig var stille fra deg. Men det var det jo egentlig ikke ;)

Håper du har en fin søndag :klem:

Håper alt er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kost oss. Har vært en liten tur hos mamma og "målt" den delen av hagen hvor partyteltet til navnefesten skal stå. Så nå må vi bare få bestilt det. Og da vi kom hjem la vesla og jeg oss i sengen vår og sov i 1 1/2 time - DEILIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært i navnefest før... Ca hvor formelt tror du det blir klesmessig? Tenker på S, om vi må få sydd opp dressbuksa hans innen den tid eller ikke (den er 10 cm for lang nå :fnise: ) Han har en annen dressbukse også, men den er det ikke jakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir ikke veldig formelt, vanlig pent - om det sier deg noe. Mannen har ingen dressbukse som passer og må kjøpe det til da faktisk...jeans passer ikke helt. Ellers er det vel greit å tenke at vi skal være ute og ha muligheten til å ha litt varmt på seg om det skulle bli kjølig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så dressbukse med en litt mer casual skjorte burde funke fint da? :) Jeg tenkte den prikkete kjolen jeg hadde på en gang på et KG-treff om du husker den, eller leopardfemtitallskjolen fra H&M... Får se hvem som passer best nå.

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så dressbukse med en litt mer casual skjorte burde funke fint da? :) Jeg tenkte den prikkete kjolen jeg hadde på en gang på et KG-treff om du husker den, eller leopardfemtitallskjolen fra H&M... Får se hvem som passer best nå.

Det tror jeg blir helt passe ja. Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha på meg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Vanskelig det der! Skulle gjerne tilbudt deg en titt i klesskapet mitt, men du liksom litt langt borte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våken....kan late som i hvertfall. :Gjesp:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben. G er sylte forkjølet og har IKKE hatt en god natt, stakkar. Da har jo ikke jeg heller sovet stort. han sover lur nå, og jeg sov 45 minutter med han før han begynte å makke seg. Da kunne jeg like gjerne stå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempe koselig med besøk av Kara W i går, vi satt å skravlet om alt mulig rart. :) Og etter at vesla og jeg hadde fulgt Kara W til bilen begynte det å blåse surt så da ble det ingen tur på oss. Jeg hadde ikke de rette klærne på meg, og ville ikke bli mer forkjøla. Og det var egentlig helt greit for da vi hadde kommet inn ringte det på og der var kompis R. Så hadde jeg selskap litt til, og det var koselig.

Har sovet sinnsykt dårlig i natt, for jeg har ikke gjort annet enn å hoste. Hver gang jeg holdt på å sovne hostet jeg. Synes synd på Mannen som ikke har sovet så mye han heller, men han sto nå opp og ordnet vesla i dagmorges slik at jeg skulle slippe å gå ut av senga. Han kom inn til meg med henne og flaske, slik at han fikk ordnet seg til jobben. Etter flasken la vi oss til å sove begge to. Hun med kosepupp og da ble vi liggende til klokka var 10. Utrolig deilig å få slappe av.

Nå snør det heftig ute... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNØ?!? :dåne:

Jeg har blitt syk. Vondt i hodet, vondt i halsen, småuggen og fæl. Mannen har blitt hjemme fra jobben (hentet laptopen). Så da tok jeg G på armen når han var i ferd med å våkne fra luren sin(mest sannsynlig han som har smittet og jeg som har lavt immunforsvar pga. konstant søvnunderskudd)slik at han kunne sove litt til, og mannen unne jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snø...:sur: Våknet da Mannen kom inn og fortalte meg at det var "snøstorm" ute før han gikk. Passer meg særdeles dårlig for å si det sånn.

Sånn er jeg også vondt i hodet, vondt i halsen, småuggen og hoster som bare det... Men Mannen her har ikke muligheten til å jobbe hjemmefra og så lenge jeg fungerer kan han dra på jobb. Men ut skal vi ikke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fungerer tildels, men er takknemlig for at mannen ble hjemme. Er greit at han har muligheten til det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært greit ja. Det er en liten kompensasjon for at mannen her ikke får permisjon. Det er jo litt trist, og jeg tror han synes det er ekstra trist nå som han vet hvordan det er å være pappa. For han trives jo godt sammen med gutten sin. Da varmer det litt ekstra å kunne ha mulighet til å stille opp og ha hjemmekontor når det er behov.

Mannen din er jo også veldig flink med vesla. Det regnet jeg med på forhånd da. ;) Det er noen flotte menn vi har, og ungene våre får de beste fedre som er å oppdrive. Er ikke vi heldige? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...