Nótt Skrevet 30. april 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg kjenner at dette er en dag som jeg helt tydelig burde ha tilbragt i senga. Jeg føler at alt går på tverke. Eneste positive er vesla som smiler masse og vet å gjøre mamma'n sin glad og pakken jeg hentet på posten nå. Jeg dro til by'n for å hente fleecejakka mi som skulle ha ny glidelås, og den var jo ikke ferdig. Den skulle være ferdig til kl 1600, jeg var der kl 1500. Kjente jeg ble litt sur for da jeg leverte den på lørdag fikk jeg beskjed om at jeg kunne komme når som helst. Mens på lappen stod det kl 1600. Da sier jeg at det ikke passer for meg siden jeg er i by'n NÅ, så sier hun:"Ja når passer det for deg da?!" Kjente jeg ble skikklig sur og sa at jeg da fikk komme neste uke. Jeg orket bare ikke å tusle rundt i by'n i en time med barnevogn når jeg ikke hadde noe jeg skulle ha gjort. Endte med å ta banen rett hjem, gå innom butikken og kjøpe meg sjokolademuffins og soyasjokolademelk, hente pakken og komme meg inn. Nå sitter jeg på verandaen med sjokolademelken og en muffins. Har åpnet pakken og gleder meg til å ta i bruk bleiene jeg har kjøpt. Må bare vente på lanolinkuren jeg har bestilt så jeg får lanolinisert bleiebuksen før jeg bruker den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2010 #762 Del Skrevet 30. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 30. april 2010 Hva skulle jeg gjort uten dere jenter her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 30. april 2010 #764 Del Skrevet 30. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 30. april 2010 Vesla har ligget på gulvet i snart 45 minutter uten sure miner. Hun har på seg rangletøfler som bråker når hun sparker med beina og de sparker og sparker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2010 #766 Del Skrevet 30. april 2010 Hvor fikk du tak i de? G spreller med bena HELE tiden han. Har virkelig lopper i blodet. Er sjelden de stikkene (eller de er vel mer for klubber å regne )er i ro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2010 Forfatter #767 Del Skrevet 30. april 2010 Vi fikk de av jobben til Mannen. Tror de er kjøpt i lekebutikk, det er merket Bellino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 30. april 2010 #768 Del Skrevet 30. april 2010 Høres ut som en genial måte for barna å aktivisere seg selv på! Ble skikkelig glad når du sendte meg meldinger idag! Selv om det var fordi du hadde det kjipt, syntes jeg det var veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. april 2010 Forfatter #769 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg vet ikke om hun lå og sparket fordi hun hørte lyden eller fordi hun bare ville sparke. Men moro var det uansett. Jeg trengte bare noen å lufte det for - takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2010 #770 Del Skrevet 30. april 2010 Sånne ranglesokker hadde Skorpa også. For snart 13 år siden. Ha en fin helg Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. april 2010 #771 Del Skrevet 30. april 2010 De virker veldig morsomme disse labbene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 1. mai 2010 #772 Del Skrevet 1. mai 2010 Artig med rangletøfler på ei aktiv, herlig, lita jente. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #773 Del Skrevet 1. mai 2010 De var greie i går de tøflene, men hun var ikke like sikker tidligere i dag. Denne dagen har vært utrolig slitsom allerede. Jeg våknet kl 0100 pga hosteanfall som ikke ga seg, endte med at jeg måtte stå opp og ta hostesaft. Så våknet vesla når klokka var ca 0600, da var det bleie og mat og mer søvn. Mannen sto opp i 8-tida, jeg hostet fortsatt og endte med å vekke vesla. Mannen tok henne for at jeg skulle få sove, noe som var veldig vanskelig når jeg ikke gjorde annet enn å hoste. Merkelig nok så hjelper det å komme ut av senga, jeg hoster mindre når jeg ikke ligger i senga - det har sikkert noe med det å gjøre at jeg blir så varm der. I ettermiddag kommer *Enigma* på besøk, gleder meg masse til å se henne. Mannen disker opp med god mat: helstekt kylling med bulgur og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mai 2010 #774 Del Skrevet 1. mai 2010 Så kjedelig med den hosten. Håper det bedrer seg snart. Uansett så må du kose deg med besøk i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #775 Del Skrevet 1. mai 2010 Hosten er ikke så ille som i høst heldigvis, da var det ille. Nå er det bare ille om jeg blir varm, noe jeg jo blir når jeg bærer på vesla. Og det må jeg jo for pappan er ikke god nok, og når hun er så sliten at hun hylskriker av trøtthet er bæring det eneste som funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mai 2010 #776 Del Skrevet 1. mai 2010 Det er ikke greit å være mamma alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. mai 2010 #777 Del Skrevet 1. mai 2010 Håper du koste deg med besøk i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #778 Del Skrevet 1. mai 2010 Da har *Enigma* dratt hjemover. Det var utrolig koselig å se henne igjen. Håper vi får til å treffes litt oftere, må i hvertfall prøve på det. Ellers har praten gått om alt og ingenting, spist middag, drukket litt vin (Mannen og *Enigma* drakk mest), sett en film og generelt kost oss. Deilig med sånne kvelder, og enda bedre er det når de som er på besøk synes det er greit med litt barneprat. Selvom jeg prøver å skjerpe meg, er det litt vanskelig når den lille er tilstede nesten hele kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 1. mai 2010 #779 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tittet innom, jeg ... Jeg har lett for å dette inni babysnakk selv når den lille er til stede - de tar jo så mye oppmerksomhet! Det er mye lettere når barnet ikke er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #780 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg tittet innom, jeg ... Jeg har lett for å dette inni babysnakk selv når den lille er til stede - de tar jo så mye oppmerksomhet! Det er mye lettere når barnet ikke er der. Hei Harlekin. Det er kjempelett å dette inn i babysnakk når den lille er tilstede, rett og slett fordi hun har en tendens til å bli midtpunktet. Er mye lettere når hun ikke er der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå