Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvid ble hun lei før jeg ble gal. :laugh:

Fant babyboken min, og vesla er like lang nå som jeg var da jeg var 6 måneder. Hun slekter på pappa'n sin lengde- og vektmessig, for han var ganske lik henne i størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at frøkna har funnet ut at hun liker kosekluter, dvs hun putter gulpeklutene i munnen og koser med de. :lol: Hun er så søt når hun holder på. Hun ligger på gulvet og holder på, filmet henne der hun dro kluten over hodet og lå og koste seg. Må jo vise Mannen når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som er vanlig jeg, men hun holder tingene sine og har nå begynt å putte de i munnen. Skwish og winkel fra Manhatten Toys er favoritter for å si det sånn. Og hun er supersterk i nakken alt, løfter hodet som bare det når hun ligger på magen. Og beina er helt klare til å krabbe, for de går når hun ligger på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også inntrykk av at hun er litt tidlig ute, men som du sier: Noen må jo være det også.

Nå ligger hun mot skuldren min og sover. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint å lese om hvor bra dere har det :hjerte:

skriver ikke så mye men er inne å følger med hos deg :jepp:

Koselig at du følger med Lekis. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun er veldig flink, men det gjør vel alle mødre. :fnise:

Er ikke bare lett å være så liten da, hun var ganske frustrert da pappa'n kom hjem i dag. Det var helt tydelig at det var et eller annet hun ville uttrykke, men ikke klarte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla sov nesten 10 timer i natt. :sjokkert: Det hadde jeg ikke forventet da hun sovnet ca 1945 i går kveld. Hun våknet 2030, var våken i ca 15 minutter uten å si noe, bare lå og så seg rundt før hun sovnet igjen. Og da sov hun helt til klokka var 0550 ca. Veldig deilig faktisk.

Vi har vært på ungdomsklubben i dag og trent med andre mamma'r i bydelen. Jeg hadde vesla i sjalet da vi kom, hadde med vogna da, og vi fikk flere beundrende blikk. Var et par stykker som lurte på hvordan dette fungerte så jeg forklarte så godt jeg kunne. Har sagt at jeg kan ta med meg et annet sjal neste gang så jeg kan vise de. Og ikke nok med det, men da vi var ferdige med å trene så spiste jo de små og da vi skiftet bleie så ble det tøybleieprat. :lol: Og jeg misjonerte for det også jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb idag, pratet ei venninne og jeg om bruk av sjal og tøybleier. Vi begge lurer litt på hvordan det er i praksis, og har veldig lyst til å prøve det når vi får barn.

Det er takket være folk på KG at jeg vil prøve, har også sett mye av det du og Saeria har skrevet om det.

Så takk for det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro a du også vil prøve når det blir aktuelt. Bæring er en super måte å knyte bånd til barnet på, gi det en grunnleggende trygghet, og samtidig faktisk få gjort litt også. ;)

Det er også veldig bra for muskulaturen til barnet.

Tøybleier er jo det beste for huden, i de aller fleste tilfeller, og selvsagt godt for miljøet. Dessuten får man jo så mange fine bleier! :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...