Nótt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #661 Del Skrevet 25. april 2010 Nei det har blitt litt mye de siste dagene som sagt: - tirsdag var det tannlege, bydelstreff (trening og kostholdsprat) og fysio - onsdag var vi hjemme - torsdag besøkte jeg jobben - fredag traff jeg T fra yogan og gikk tur - lørdag var vi i by'n da Mannen løp og på kvelden hadde hun barnevakt - søndag var vi på restaurant Så det har nok blitt litt for mye, jeg må huske at hun er liten og trenger ro rundt seg også. Uken som kommer ser foreløpig slik ut: - mandag ingen planer - tirsdag bydelstreff (trening og kostholdsprat) - onsdag ingen planer - torsdag fysio og kanskje besøk av Kara W - fredag enten besøke jobben eller kanskje besøk av Kara W - lørdag middagsbesøk av *Enigma* - søndag besøke veslas oldemor og kanskje et vennepar etter det. Så det blir sånn sett nok som skjer til uka også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2010 #662 Del Skrevet 25. april 2010 Ja, det er litt på tapetet i uka som kommer også, men det jo litt alenetid og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #663 Del Skrevet 25. april 2010 Alenetid får vi alltid tid til, og så lenge vi tar det med ro på kvelden og gir henne roen så går det som regel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2010 #664 Del Skrevet 25. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #665 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg må slutte å surfe rundt på nettet og se på ting, for det kan bli veldig dyrt. Har nå sett en sekk jeg kan tenke meg. + at jeg har sett en meitai til salgs på tettinntilforumet som jeg også kan tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2010 #666 Del Skrevet 25. april 2010 Hvilken MT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #667 Del Skrevet 26. april 2010 Sender deg en link på PM jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #668 Del Skrevet 26. april 2010 Gjør det du. Nå er det forresten real nappy week hos bleieboden. Mange gode tilbud på bleier, blant annet BG V3 og aio med lomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #669 Del Skrevet 26. april 2010 Skal se der inne, har fått nyhetsbrev fra Bleieboden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #670 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg sikler og sikler. Trenger jo litt til barnehagen...er unnskyldningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #671 Del Skrevet 26. april 2010 Det er en veldig god unnskyldning synes jeg da. Vi trenger jo flere i større størrelser vi og det er min unnskyldning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #672 Del Skrevet 26. april 2010 I dag skal vesla og jeg bare være hjemme og kose oss. Formen min er ikke helt på topp, og foten min er øm etter at jeg holdt på tryne ned trappa i går. Så jeg forblir inne i leiligheten med vesla. Planene er å vaske bleier, babyklær og få sådd litt: basilikum, tomater (to typer), chilli, jordbær og muligens persille. Er litt sent ute, men sånn skjer når man får en liten en - merkelig nok. Så i dag skal jeg kle på vesla godt og sette henne på verandaen i vippestolen mens jeg planter. Eller kanskje jeg skal prøve å få til ryggbæring for første gang. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #673 Del Skrevet 26. april 2010 Så tøff du er som prøver rygg! Jeg ville ventet til hun holdt hodet sitt støtt og godt av seg selv. Hun vil uansett være liten nok til å godta det meste selv om du da må vente et par uker. Eller er hun stødig alt? Jeg var nok litt sen med G, men han synes rygg er ok nå. Etter noen forsøk. Nå ligger G og kjefter på lekene som stikker av fra han, slik at han må streve for å nå de. Han har nemlig begynt å humpe seg litt fremover nå. Han setter rumpa til værs og jumper seg litt fremover. Han er litt av et syn! Men guri så frustrert han kan bli når lekene er for langt borte. Da er det "Eeeeeeh! Mamamamamamam!" det går i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #674 Del Skrevet 26. april 2010 Hun holdet hodet ganske så støtt, har gjort det en god stund allerede faktisk. Merkelig nok har hun hatt ganske god kontroll på nakken og hodet siden fødsel. Dessuten så tenkte jeg å bruke MT når jeg prøver meg på ryddbæring. Vi får se hva vi gjør i dag. Her har vesla kjeftet på mamma'n sin fordi hun ikke skjønte at bleia var våt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #675 Del Skrevet 26. april 2010 Jaja, da så. Sterk jente du har da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #676 Del Skrevet 26. april 2010 Jaja, da så. Sterk jente du har da. Ja vi er ganske overrasket over den biten der faktisk. På sykehuset først natten så stanget hun Mannen i haka. Det var helt bevisst og ikke bare en tilfeldighet, for hun gjentok bragden flere ganger. Så hun er ganske så sterk i nakken ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #677 Del Skrevet 26. april 2010 Kanskje hun blir tidlig ute motorisk da. Da får mammaen i såfall det travelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #678 Del Skrevet 26. april 2010 Du skal ikke se bort i fra det for å si det sånn. Om hun tar etter meg så går hun når hun er 9 måneder, for det gjorde jeg. Når hun ligger på magen og løfter hodet så bruker hun beina til å sparke i fra med - tydelige krabbebevegelser. Er jo litt moro å se at hun er såpass flink alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. april 2010 #679 Del Skrevet 26. april 2010 Ja, da har hun noen å slekte på. Her er det omvendt. Vi var begge senere motorisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. april 2010 Forfatter #680 Del Skrevet 26. april 2010 Nå ligger vesla og koser seg under babygymmen. Byttet batterier på den i stad så nå tuter det og synges det for fulle mugger. Og hun skravler til den. Godt hun liker den for jeg kommer til å bli gal av lydene den lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå