Nótt Skrevet 22. april 2010 Forfatter #641 Del Skrevet 22. april 2010 Skal ta vare på noe ja, og så skal jeg selge eller gi bort andre ting. Er ikke alt jeg vil ta vare på heller. Men stort sett alle kjolene er jo så søte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. april 2010 Forfatter #642 Del Skrevet 22. april 2010 Da har vi kommet hjem fra jobb-besøket. Det var veldig koselig, men det var en som plutselig ble veldig mamma-dalt. Det har hun ikke vært før, men kan nok ha noe med det å gjøre at det var veldig mange mennesker der og alle ville se henne eller ha min oppmerksomhet. De var nå søte alle sammen da. Det var gøy å se igjen ungene på avdelingen min, særlig tvillingene. Jeg skal innrømme at jeg savner de litt, men samtidig er det godt å være hjemme med vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. april 2010 #643 Del Skrevet 22. april 2010 Det er klart at dere fikk mye oppmerksomhet. du er nok savnet, og vesla smelter nok enhver hun møter på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. april 2010 Forfatter #644 Del Skrevet 22. april 2010 Jeg har vært savnet ja, et par av barna viste det helt tydelig. Og de synes vesla var såååå søt. Det ble en kjapp tur på Ikea i dag, måtte ha billedrammer til en del bilder som skal gis bort + et par bokser til for små og for store klær til vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. april 2010 #645 Del Skrevet 22. april 2010 Er greit med bokser til klær, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2010 Forfatter #646 Del Skrevet 23. april 2010 Nok en lang natt, 9 timers søvn på vesla i natt også. Skal innrømme at det er særdeles deilig. Håper det varer for å si det sånn. Både Mannen og jeg setter veldig stor pris på å få sove hele natten gjennom. Tror vesla setter pris på det også, det virker sånn. Her skjer det ellers mye for tiden. Hun har blitt veldig sterk i nakken og løfter hodet mer eller mindre uten problemer når hun ligger på magen. Hun klarer også fint å ligge under babygymmen og "leke" lengre stunder av gangen. Sitte i vippestolen og holde på med skwishen eller winkelen eller kaninen er også helt greit. Er moro å se utviklingen som skjer. I tillegg til dette vokser hun jo ut av klærne sine. I går ryddet jeg bort det som er for lite og det er en god del allerede. Skal ta vare på noen av klærne, mens andre skal jeg selge eller gi bort. Kommer helt an på klærne og om folk vil ha dem. I dag er planen å treffe en av jentene jeg var på gravidyoga med, hun har en datter som er 2 uker yngre enn vesla, og vi skal gå tur ned langs Akerselva. Håper været holder seg til opphold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. april 2010 #647 Del Skrevet 23. april 2010 God helg til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. april 2010 #648 Del Skrevet 23. april 2010 Jeg fikk 1,5 time sammenhengende søvn før det ble sirkus i natt. Lurer på hva som stikker han for tida. Ikke er han sulten, ikke er han tørst. Tennene har ikke lyst å vise sitt hvite åsyn, så jeg lurer på om det er noe utviklingssprang på gang. Synd at det skal vare så lenge i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 23. april 2010 #649 Del Skrevet 23. april 2010 Vetlo sover også natta igjennom no. Det er utruleg godt! Vi har også oppdaga at ein god del er for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. april 2010 #650 Del Skrevet 23. april 2010 God helg! Håper turen var koselig og været fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. april 2010 Forfatter #651 Del Skrevet 23. april 2010 Vi endte med å gå tur i 2 1/2 time. Merker det godt i kroppen i dag, men det var skikkelig digg. Og vesla oppførte seg eksemplarisk - og sov hele turen. Deilig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2010 Forfatter #652 Del Skrevet 24. april 2010 Og det at hun sov så mye på dagen i går gjorde at hun ikke sovnet når hun pleier på kvelden og våknet i løpet av natten. I tillegg var hun veldig urolig for en time siden og havnet i sengen med meg. Jeg var da så klart lysvåken, og Mannen ba meg stå opp siden jeg ikke klarte å slappe av. Så nå ligger han og vesla og sover, mens jeg surfer på nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. april 2010 #653 Del Skrevet 24. april 2010 Herlig med lang tur i går Håper dere får en fin lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2010 Forfatter #654 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) I dag er planen at Mannen skal "løpe" Sentrumsløpet og vi skal heie på han. Og i kveld skal vi i bursdag og vesla ha sin første barnevakt. Gruer meg litt til det, men regner med at det går bra. Endret 24. april 2010 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. april 2010 Forfatter #655 Del Skrevet 24. april 2010 Da har vi kommet oss hjem etter at Mannen løp sentrumsløpet. Han fullførte på 1 time og 14 minutter, og tatt i betraktning av at han har trent veldig lite synes jeg det var bra. Vesla sov mens løpet pågikk og det var egentlig helt greit for min del. Jeg gikk fra Nationaltheateret til Oslo S, leverte en jakke inn for glidelåsskifting og gikk så tilbake til Nationaltheateret ad omveier pga løpet - så jeg fikk en dose trim i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. april 2010 #656 Del Skrevet 24. april 2010 Synes han er flink jeg som har løpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #657 Del Skrevet 25. april 2010 Det synes jeg også. Var imponert over at han faktisk gjorde det. Vi hadde altså barnevakt for første gang i går. Det gikk veldig bra for oss alle tre. Mannen og jeg koste oss der vi var, mens vesla koste seg hjemme med bestmor og bestefar. Hun sovnet uten problemer og jeg slappet godt av da jeg fikk sms fra bestemor om at hun hadde sovnet. Vi var bare borte i 3 - 4 timer, men det var faktisk nok. Jeg koste meg med rødvin, drakk ikke mer enn et par glass, men det var mer enn nok siden jeg ikke har drukket noe på over et år. I dag da jeg våknet var jeg sørpeforkjøla, skikkelig tett og hostet. Er heldigvis noe bedre nå, men fortsatt tett. Håper ikke det blir verre eller at jeg smitter vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2010 #658 Del Skrevet 25. april 2010 Så godt dere koste dere. Vi har til gode å ha barnevakt, men tror jeg skal prøve å få lusket det til før svigers reiser på landet. Hvertfall at de kan passe etter han har sovnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. april 2010 Forfatter #659 Del Skrevet 25. april 2010 I dag har vi vært på restaurant for å feire veslas tante, det gikk ikke helt smertefritt. Frøkna var ikke enig i at hun skulle ligge i vogna, så da var det å sitte på armen til en eller annen under hele besøket. Mannen og jeg byttet også på å gå rundt med henne da hun ikke ville slå seg til ro. Jeg tror det rett og slett har vært litt mye for henne de siste dagene, så i morgen skal vi bare ta det helt med ro hun og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. april 2010 #660 Del Skrevet 25. april 2010 Nei, det skal ikke alltid så mye til før de små blir overstimulert. Ikke moro for hverken baby eller mamma og pappa. Da er det nok veldig lurt å ta det med ro en dag og to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå