Saeria Skrevet 19. april 2010 #601 Del Skrevet 19. april 2010 Så stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #602 Del Skrevet 19. april 2010 Så stas! Det er veldig stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #603 Del Skrevet 19. april 2010 Jeg tåler ikke melk, drikker jeg det får jeg veldig vondt i magen og må på do i løpet av kort tid. Veldig synd siden noe av det beste jeg vet er sjokolademelk. Men nå har jeg funnet en erstatning; soyasjokolademelk, det er like godt. Og jeg slipper magevondten og alt slimet jeg får av melk. Er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #604 Del Skrevet 19. april 2010 Så den er god, den soyasjokoladedrikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #605 Del Skrevet 19. april 2010 Så den er god, den soyasjokoladedrikken? Den til alprosoya er veldig god, har drukket to sånne små porsjonsbokser i helgen. Fikk tips om at skal man drikke soyamelk bør man velge den med sukker for da smaker den litt mer som vanlig melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #606 Del Skrevet 19. april 2010 Takk for tips. Den er vel litt sunnere også, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #607 Del Skrevet 19. april 2010 Takk for tips. Den er vel litt sunnere også, tenker jeg. Ja det vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #608 Del Skrevet 20. april 2010 Da har vi kommet hjem etter en lang dag ute: tannlege, innom jobben til Mannen for å mate vesla, banen hjem, men ikke hjem. Innom ungdomsklubben for opplegg for nye mamma'r og så fysio. Jeg skal få et treningsopplegg for å styrke bekkenet, har fått et par øvelser allerede, men får flere neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #609 Del Skrevet 20. april 2010 Du har hatt nok på tapetet, ja. Vi har bare vært på butikken vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. april 2010 #610 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg har også bare vært i butikken. Den soyasjokomelken må jeg prøve også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #611 Del Skrevet 20. april 2010 Det merkes godt i kroppen at vi vært ute på mye for å si det sånn. Jeg vurderer å finne senga og ta en blund med vesla for å si det sånn. Nå har jeg drukket mer av soyasjokolademelken oog er like fornøyd. Jeg drikker den som heter Alprosoya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #612 Del Skrevet 20. april 2010 Det er alpro som er å få på butikken vår også...må skrive meg bak øret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #613 Del Skrevet 20. april 2010 Ble ikke til at jeg gikk og la meg med vesla, for etter å ha skiftet bleie var hun i supergodt humør så nå sitter hun i vippestolen og styrer og koser seg. Skravla går som bare det. Tror hun er rimelig fornøyd med at hun bæsjet på do, det var ganske fast det som kom ut så jeg tror det var lettere å la det falle i do enn å få tilbakepress fra bleia. Hun så veldig fornøyd ut der hun satt og tittet rundt seg og presset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #614 Del Skrevet 20. april 2010 Kan tenke hun var søt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #615 Del Skrevet 20. april 2010 Kan tenke hun var søt! Jeg synes hun var kjempesøt. Mannen er litt uenig i at hun skal settes på do alt nå, han er nemlig redd for at hun skal få do-skrekk. Jeg tenker som så at så lenge vi ikke presser henne, men tar det når vi ser at hun jobber eller om hun begynner når hun ligger på stellebordet så burde ikke det gi henne do-skrekk. Er det noe jeg absolutt IKKE stresser med så er det dotrening allerede nå. Skjønner at Mannen er litt redd for at hun skal bli redd for doen, men jeg tror ikke at det blir noe problem om vi tar det når det passer og ikke maser med det. Jeg var ferdig med bleier da jeg var 8 måneder, så hadde vært moro om vesla ble tidlig ferdig, men jeg ser at det er mulig at hun ikke blir så tidlig ferdig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2010 #616 Del Skrevet 20. april 2010 Det er heller større barn som utvikler doskrekk. Så små har stort sett ingen hemninger, og er nysgjerrige små sjeler. Det er jo litt av grunnen til at vi har G på potte også, for å venne han til å sitte på noe å gjøre bæsj. Det som er litt skremmende, synes jeg, er at når store barn utvikler seperasjonsangst til sitt eget kroppslige avfall. Det ser nok en del barnehageansatte hos barn på 3 og 4 som enda ikke er (helt) ferdig med bleier. De nekter å gå på do, og gjemmer seg heller for å tisse og bæsje i truse og/eller bleie. Dessuten er det ikke et dagligdasg fenomen med doskrekk i de land og de kulturer som ikke bruker bleie i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. april 2010 #617 Del Skrevet 20. april 2010 Virkelig vært ute og fartet idag dere Jøss, 8mnd? Jeg jobber i bhg, og de på 2 bruker fortsatt bleier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #618 Del Skrevet 20. april 2010 Det er heller større barn som utvikler doskrekk. Så små har stort sett ingen hemninger, og er nysgjerrige små sjeler. Det er jo litt av grunnen til at vi har G på potte også, for å venne han til å sitte på noe å gjøre bæsj. Det som er litt skremmende, synes jeg, er at når store barn utvikler seperasjonsangst til sitt eget kroppslige avfall. Det ser nok en del barnehageansatte hos barn på 3 og 4 som enda ikke er (helt) ferdig med bleier. De nekter å gå på do, og gjemmer seg heller for å tisse og bæsje i truse og/eller bleie. Dessuten er det ikke et dagligdasg fenomen med doskrekk i de land og de kulturer som ikke bruker bleie i det hele tatt. Var det jeg prøvde å forklare han, ikke så inngående da, men det funket ikke helt. Nå stresser jeg ikke med dogåingen, er bare så greit å slippe å vaske mer enn jeg må så da gjør jeg det når bare hun og jeg er hjemme. Virkelig vært ute og fartet idag dere Jøss, 8mnd? Jeg jobber i bhg, og de på 2 bruker fortsatt bleier Jeg kjenner til det der ja, vet faktisk om en som var 5-6 som ville ha på bleie når han skulle bæsje. Da ble jeg litt satt ut, takk og lov for at det ikke var på min avdelingen sier jeg - for den rompa hadde ikke jeg mye lyst til å vaske. Nå har hun sovnet av seg selv i vuggen etter å ha først fått flaske og så pupp. Hun halvsov ved puppen, men våknet da vi la henne og så sovnet hun av seg selv i vuggen. *stolt mamma* Blir spennende å se hvor lenge hun sover denne natten, for i natt sov hun 8 1/2 time. Er deilig når hun sover så lenge av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille lo Skrevet 20. april 2010 #619 Del Skrevet 20. april 2010 Var det jeg prøvde å forklare han, ikke så inngående da, men det funket ikke helt. Nå stresser jeg ikke med dogåingen, er bare så greit å slippe å vaske mer enn jeg må så da gjør jeg det når bare hun og jeg er hjemme. Jeg kjenner til det der ja, vet faktisk om en som var 5-6 som ville ha på bleie når han skulle bæsje. Da ble jeg litt satt ut, takk og lov for at det ikke var på min avdelingen sier jeg - for den rompa hadde ikke jeg mye lyst til å vaske. Nå har hun sovnet av seg selv i vuggen etter å ha først fått flaske og så pupp. Hun halvsov ved puppen, men våknet da vi la henne og så sovnet hun av seg selv i vuggen. *stolt mamma* Blir spennende å se hvor lenge hun sover denne natten, for i natt sov hun 8 1/2 time. Er deilig når hun sover så lenge av gangen. hvordan fungerer det i praksis å toalett trene/gjøre en 8 mnd gml baby renslig? hvordan sier barnet i fra når det skal på do? dette var spennende nå ble jeg nysgjerrig, hvordan gjøres det i bhg? fortell smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. april 2010 Forfatter #620 Del Skrevet 20. april 2010 hvordan fungerer det i praksis å toalett trene/gjøre en 8 mnd gml baby renslig? hvordan sier barnet i fra når det skal på do? dette var spennende nå ble jeg nysgjerrig, hvordan gjøres det i bhg? fortell smil Nå er det ikke jeg som har en 8 mnd gammel baby, min lille jente er bare 2 mnd - så det må du nesten spørre Saeria om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå