Saeria Skrevet 16. april 2010 #581 Del Skrevet 16. april 2010 Innom og takke jeg og. Dere er så søte sammen! Du kler å være mamma du, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. april 2010 Forfatter #582 Del Skrevet 16. april 2010 Det var en god soving på henne. G våkna for en halvtimes tid siden. Har hatt knirkeorkester siden klokka fire. Needless to say at han endte opp i senga i dag igjen. Skjønner godt at han endte i senga da ja. Håper natten i natt blir bedre. Så godt at vesla sover godt Da blir vel du mer uthvilt, og det kan jeg tenke meg er deilig God helg Jeg blir blir mer uthvilt da, men nå begynner vi å bli bortskjemte med sovingen hennes - for hun sover jo stort sett slik hver natt. Hei vennen Takk for mange fine mmser idag! Det var koselig Så hyggelig at du likte de. Innom og takke jeg og. Dere er så søte sammen! Du kler å være mamma du, vennen. Takk vennen Jeg trives med å være mamma, selvom det er slitsomt til tider. ___________________________________________________________________________________________ Nå har venninne ML dratt hjem og jeg skal straks finne senga. I teorien er det nå under 12 timer til Mannen kommer hjem, jeg gleder meg til å få han hjem igjen. :rødme: Det har vært en lang dag - kan fortelle om den imorgen, nå skal jeg straks finne senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. april 2010 Forfatter #583 Del Skrevet 17. april 2010 Da har Mannen kommet hjem og vi skal snart ut og handle. Det var deilig å få han hjem kjenner jeg. Og i dag har Mannen og jeg vært sammen i 11 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. april 2010 #584 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med 11 år! Kan tenke meg det var godt å få ham hjem idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2010 #585 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med 11 års jubileum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rán Skrevet 17. april 2010 #586 Del Skrevet 17. april 2010 Hei mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. april 2010 Forfatter #587 Del Skrevet 17. april 2010 Hei mamma!! Hei lille venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 17. april 2010 #588 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer til dere begge med 11 år, håper dere får en fin helg. Hils mannen så masse! I dag skal jeg se Boondock Saints 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. april 2010 #589 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med 11 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. april 2010 Forfatter #590 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med 11 år! Kan tenke meg det var godt å få ham hjem idag Takk. Ja det var veldig godt å få han hjem igjen. Gratulerer med 11 års jubileum! Takk!! Gratulerer til dere begge med 11 år, håper dere får en fin helg. Hils mannen så masse! I dag skal jeg se Boondock Saints 2. Takk!! Mannen vil veldig gjerne vite hva du synes om den. Gratulerer med 11 år! Takk!! Da har jeg fått sovet et par timer på sengen, noe av tiden med vesla ved siden av meg og noe av tiden alene. Veldig deilig å bare kunne flate ut og vite at Mannen tar seg av henne mens jeg sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. april 2010 #591 Del Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med 11 år Så godt at du har fått flatet ut i noen timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2010 Forfatter #592 Del Skrevet 18. april 2010 Etter en litt hektisk dag sitter jeg nå og hører på Mannen som forteller vesla hva han gjør med maten. De lager nemlig middag til Mannen og meg. Gleder meg allerede: biff, poteter, saus og salat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2010 #593 Del Skrevet 18. april 2010 Så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. april 2010 #594 Del Skrevet 18. april 2010 Den maten hørtes veldig godt ut! Du kan fortelle Mannen at jeg absolutt ikke likte filmen. Den var kjedelig, det skjedde jo ingenting, dårlig plot og jeg så den ikke engang ferdig. Skuffa!!! Mulig jeg ser den igjen en annen gang, kanskje jeg blir litt mer positiv da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. april 2010 Forfatter #595 Del Skrevet 18. april 2010 Så deilig! Den maten hørtes veldig godt ut! Det var veldig godt, jeg drakk faktisk et glass rødvin til også og det er første glasset på et år. Du kan fortelle Mannen at jeg absolutt ikke likte filmen. Den var kjedelig, det skjedde jo ingenting, dårlig plot og jeg så den ikke engang ferdig. Skuffa!!! Mulig jeg ser den igjen en annen gang, kanskje jeg blir litt mer positiv da. Mannen er skuffet for han likte filmen. Vesla sover i vuggen sin etter en lang dag med mye nytt. Det begynte med at hun sov over 9 timer i strekk i natt. Hun og jeg tilbrakte et par timer alene i stua, mens Mannen sov. Formen hans var ikke helt på topp i dag etter seminaret med jobben, han var supersliten stakkar. Og da han sto opp la jeg vesla på magen i sofan ved siden av Mannen og da holdt hun hodet høyt hevet en god stund før hun tydelig ble sliten og la seg ned. Herlig å se at hun holdt hodet selv. Sove på dagen er tydeligvis ikke noe hun vil gjøre for mye av. Totalt tror jeg at hun har sovet kanskje 2 timer, og det lengste var 30 minutter sammenhengende. Jeg er ganske spent på hvor lenge hun da sover i natt. Da Mannen gikk på kjøkkenet for å lage middagen vår (som var feiringsmiddagen vår - 11 år), tok han med seg vesla. Han forklarte alt han gjorde for henne, det var veldig moro å sitte i stua og høre på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. april 2010 #596 Del Skrevet 18. april 2010 Gratulerer med 11-år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #597 Del Skrevet 19. april 2010 Gratulerer med 11-år! Takk loffen. Vesla sov 8 timer igjen i natt, våknet kl 0430 og da var det bleie og mat før hun sov et par timer til. Nok en ny bleie, vil ikke ha flaske, men pupp og da fikk jeg sove et par timer til. Veldig deilig med en "lang" morgen. Nå har vi tatt morgenstellet og vesla har spist, og jeg skal snart spise frokost. Og så er det nydelig vær ute, vi får se om vi tar en tur ut i dag. Hat tenkt å ta det med ro, for morgendagen blir lang med mye som skjer. Nå sitter vesla i vippestolen og "ser" på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #598 Del Skrevet 19. april 2010 Nå har jeg en sliten liten en ved puppen. Sånn går det når hun er flink og jobber hardt med å løfte hodet. *stolt mor* Skjønner godt at hun blir sliten av å ligge på magen og løfte hodet, er jo veldig hard trening for en liten kropp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2010 #599 Del Skrevet 19. april 2010 Ja, hun er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. april 2010 Forfatter #600 Del Skrevet 19. april 2010 Her skjer det ting med lysets hastighet føler jeg. I går løftet altså vesla hodet for første gang når hun lå på magen på sofan, og hun fortsetter med det i dag. I tillegg så slår hun helt bevisst til tingene på babygymmen. Nå har hun ligget under den i ca 10 minutter og bare kost seg med musikken den lager + at hun slår til de tingene som henger der. Det ser virkelig ut som om hun koser seg masse. Nå lurer jeg faktisk på når hun snur seg over på siden, litt mer bevisst enn tidligere. Snu seg over på siden gjør hun når vi ligger sammen i senga, men da tror jeg nok det bare er på jakt etter puppen. Hun begynner å bli stor den lille jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå