Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Både og når tullet er bilen...... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det, men sånn er det bare. Vi MÅ ha ny bil. Den gamle er det bare tull med.

Skrevet

Ferien nærmer seg slutten.... Skulle ønske jeg kunne sagt at jeg føler meg uthvilt, men snarere tvert i mot. I går var jeg så sliten at jeg nesten ikke fungerte, Mannen var redd for at jeg hadde et tilbakefall til der jeg var for snart to år siden. Og for å være helt ærlig så kjentes det nesten slik ut, og det var skikkelig ekkelt.

Skrevet

Sliten...... Fikk muskelterapi i går, var rimelig øm i musklene i ryggen i dag. Satte meg på sykkelen og syklet til jobb, 30 minutters trening. Var på jobb i hele dag, ny jobb og mye inntrykk. Syklet hjem igjen, 30 minutter til med trening. Skiftet til treningstøy, og var ute av døren igjen etter en time. Opp på senteret og var med på en Bodyvive time, var faktisk nesten helt ødelagt etterpå, men bare nesten. En god start på uken, og regner med å være støl i morgen og onsdag......

Skrevet

Jeg gleder meg til å se deg til helgen! :D Kan vi ringes onsdag eller torsdag for å planlegge litt praktisk? ^_^

Skrevet

Jeg gleder meg til å se deg til helgen! :D Kan vi ringes onsdag eller torsdag for å planlegge litt praktisk? ^_^

Så klart kan vi det, tenkte å spørre om det samme.

Skrevet

Da har jeg brukt hele helgen på treningskurs....og er nå godkjent til å begynne å ha timer. Skummelt, men jeg gleder meg også masse. Må bare øve og øve på programmet mitt.

Skrevet

Spennende Nótt!

Lykke til som instruktør. Håper det vil gi deg mye tilbake :)

Skrevet

Var kjempefint å se deg i går :klemmer:

Skrevet

Vesla er syk, kaster opp....

Skrevet

Nå går det heldigvis bedre, men vi er nå hjemme. Kan ikke gå i barnehagen når man kaster opp.

Skrevet

Jeg prøver noe nytt. Har savnet det røde håret mitt ganske lenge, og da jeg i desember klippet vekk alt håret med kjemisk farge bestemte jeg meg for ikke å bruke farge håret med kjemikalier igjen. Nå MÅTTE jeg gjøre noe med saken, særlig etter å ha sett Auri sin fine hårfarge i helgen. Googlet mye og fant ut at Lush har henna. Ja den er dyr, men jeg orket bare ikke å finne en butikk i nærheten med god henna eller vente på det fra en nettbutikk. Tok en kjapp tur inn til byen og kjøpte en blokk med Lush henna caca marron (http://www.lushusa.com/Caca-Marron/00679,en_US,pd.html#start=3). Så nå sitter jeg med hennaen i håret og er skikkelig spent på resultatet.

Skrevet

Eeeeeh jeg er ikke veldig fornøyd med Lush sin henna, jeg prøvde den og den ga såvidt noe som helst farge til håret mitt og var et mareritt å skylle ut >.< Håper du får bedre resultat!

Skrevet

Foreløpig er den helt grei, synes faktis den var grei å jobbe inn i håret, hadde jo lest at den kunne være vanskelig. Jobbet med den så varm som jeg taklet, og det var ganske varmt for å si det sånn. Som sagt spent på resultatet, er forberedt på at det kanskje ikke er nok for meg. MEN det er bedre enn kjemikalie farge.

Skrevet

Min ble bare smuler i vann når jeg lagde den, sikkert derfor jeg fikk så store problemer, høres ut som om det går bedre for deg allerede :)

Skrevet

Min ble litt mer rennende brownie røre, blandet med ca en kopp kokende vann og en kopp hibiscuste for å gjøre den rødere også. Tenkte å ha den i til 20 -21 i kveld og vaske den ut da.

Skrevet

Du må sende meg bilde av resultatet ditt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...