Nótt Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #5421 Del Skrevet 20. januar 2015 Jeg har lyst på en god lenestol, men akkurat nå har vi ikke plass egentlig. Er lov å titte for det, er det ikke? Har sett på denne: Dodo, Toshiyuki Kita http://www.srhughes.com/2009/10/the-apotheosis-of-the-recliner/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #5422 Del Skrevet 20. januar 2015 Den var snasen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. januar 2015 Forfatter #5423 Del Skrevet 20. januar 2015 Den var snasen! Ja, men prisen tror jeg er 30.000,- så ikke noe vi kjøper med det første. Kan ønske meg den til 40 års dagen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. januar 2015 #5424 Del Skrevet 20. januar 2015 Oi, den var dyr ja, men det blir en riktig flott bursdagspresang som du får glede av i maaange år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. januar 2015 Forfatter #5425 Del Skrevet 21. januar 2015 Er lov å ønske seg i hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. januar 2015 #5426 Del Skrevet 22. januar 2015 Herlig Lov å ønske/drømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #5427 Del Skrevet 14. februar 2015 Vesla har blitt 5 år. Den store dagen var på onsdag, da var vi ute med svigers og spiste på indisk restaurant etter Veslas ønske. Dagen ble litt ødelagt av at vi måtte på legekontoret med henne, pga et sår som ikke ville gro ordentlig. Jeg hadde en anelse om hva det var, og den ble bekreftet av legen: brennkopper og siden det ikke ville gro ordentlig mente legen at det var gule stafylokker inne i bildet også. Vi fikk penicilin, og bekreftelse på at jeg hadde behandlet såret riktig. Tilbake i barnehagen etter samlingsstund og lunsj, heldigvis utsatte de bursdagsfeiringen hennes så hun fikk den i hvertfall. Vi har fortsatt med sårvask og tildekking av såret + penicilin, og nå er såret helt klart MYE bedre - heldigvis. Barnebursdag har vi hatt i dag, vi slo til med utebursdag. Vi grillet pølser, akte og koste oss i snøen. Barna koste seg så mye at de ikke hadde tid til å spise boller. Flere av foreldrene synes det var så fint med utebursdag, og det var helt tydelig at ungene koste seg maks. Vi brukte uteområdet til avdelingen hvor jeg jobber, noe som gjorde at ungene fikk utfolde seg fritt uten at vi trengte å bekymre oss for at det skulle skje de noe eller eller at de skulle bli borte. I morgen er det familiebursdag og så er det ferdig for denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #5428 Del Skrevet 15. februar 2015 Nå er familiebursdagen over og huset tomt, egentlig ganske deilig å være alene igjen. Og nå er det et helt år til neste runde - heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 15. februar 2015 #5429 Del Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer med dagen til Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. februar 2015 #5430 Del Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer med femåringen! Håper blir helt bra ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. februar 2015 #5431 Del Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer med femåringen! Håper blir helt bra ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 15. februar 2015 #5432 Del Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer med femåringen! Håper blir helt bra ganske snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. februar 2015 #5433 Del Skrevet 15. februar 2015 Forsinket gratulerer med dagen til søteste, fineste lille navnesøster i hele verden! (nytt brukernavn, men regner med at du skjønner hvem jeg er for det ;D S hilser også og sier gratulerer :D ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #5434 Del Skrevet 15. februar 2015 Gratulerer med dagen til Vesla Takker!!Gratulerer med femåringen! Håper blir helt bra ganske snart! Det ble bra, men nå er hun sliten. Forsinket gratulerer med dagen til søteste, fineste lille navnesøster i hele verden! (nytt brukernavn, men regner med at du skjønner hvem jeg er for det ;D S hilser også og sier gratulerer :D ) Skjønner hvem du er ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. februar 2015 #5435 Del Skrevet 15. februar 2015 Har ny dagbok og! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 15. februar 2015 #5436 Del Skrevet 15. februar 2015 (endret) Så nå blir du ikke kvitt meg på en stund Endret 15. februar 2015 av Auri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #5437 Del Skrevet 15. februar 2015 Så nå blir du ikke kvitt meg på en stund Bra å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #5438 Del Skrevet 16. februar 2015 En annerledes dag, vi er i midlertidige lokaler. Vi er heldige, det er bare for en uke, andre som er i midlertidige lokaler er det ofte for en mye lengre periode. MEN da er gjerne lokalene litt mer tilrettelagt enn de vi har nå. Det går greit, men vi har ikke ordentlige stellefasilitete, eller kjøkken. Heldigvis er det kun for denne uken. Kjenner at jeg gleder meg til mandag om en uke, når vi er tilbake der vi pleier å være. Men i tillegg har jeg klart å gjøre noe med håndleddet så det er skikkelig vondt, blir ingen trening i dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 16. februar 2015 #5439 Del Skrevet 16. februar 2015 Husker jeg feil, eller har du hatt mye problemer med håndleddet? Hper det blir bra igjen fort! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 16. februar 2015 Forfatter #5440 Del Skrevet 16. februar 2015 Husker jeg feil, eller har du hatt mye problemer med håndleddet? Hper det blir bra igjen fort! God bedring! Du husker ikke feil, jeg er operert i venstre håndledd, men nå er det høyre som tuller. Jeg slo det nok under lek med barna i utebursdagen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå