dreia Skrevet 6. august 2014 #5401 Del Skrevet 6. august 2014 Flinka! Eg er både lite flink og særdeles uøkonomisk. Eg er nemlig støttemedlem i treningsstudioet. Eg har blant anna ikkje vore innom ein einaste gong i år. Men eg har jo som mål å komma i form igjen, så eg tar gjerne imot litt inspirasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5402 Del Skrevet 6. august 2014 Flinka! Eg er både lite flink og særdeles uøkonomisk. Eg er nemlig støttemedlem i treningsstudioet. Eg har blant anna ikkje vore innom ein einaste gong i år. Men eg har jo som mål å komma i form igjen, så eg tar gjerne imot litt inspirasjon. Jeg var også støttenedlem av et treningssenter i lang tid, endte med at jeg meldte meg ut. Nå har jeg meldt meg inn i et annet treningssenter, hvor jeg betaler halvparten pr måned enn hva jeg gjorde før. Håper virkelig at jeg klarer å opprettholde treningen fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. august 2014 #5403 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg tester også ut Fresh om dagen, fordi jeg ikke er helt fornøyd med EVO. Si i fra om du tester noen av de virtueelle timene da, jeg er litt nysgjerrig på hvordan de er, samtidig som jeg er litt skeptisk til å teste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. august 2014 #5404 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg er også støttemedlem, på det eneste treningssenteret i mils omkrets, har ikke vært der siden februar.. Blir vel ikke noe seriøs frem til november heller, burde frosset medlemskapet og heller trent litt hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. august 2014 Forfatter #5405 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg tester også ut Fresh om dagen, fordi jeg ikke er helt fornøyd med EVO. Si i fra om du tester noen av de virtueelle timene da, jeg er litt nysgjerrig på hvordan de er, samtidig som jeg er litt skeptisk til å teste. Skal si ifra om jeg prøver de timene. Jeg har visst trent igjen i dag, og det var deilig. Tar det rolig, men plutselig hadde det gått 30 minutter og jeg koste meg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. august 2014 Forfatter #5406 Del Skrevet 20. august 2014 Da er barnehageåret i gang og med det en haug med nye barn. Gleder meg til å bli bedre kjent med de alle sammen etterhvert. Som tidligere nevnt har jeg begynt å trene. Jeg meldte meg inn for 2 uker siden og har i dag trent for femte gang. Måtte ta det med ro i forrige uke pga en vond skulder. Føler meg flink, og koser meg når jeg holder på. Foreløpig er det ikke så lange treningsøkter, men jeg øker litt av gangen. Jeg føler meg veldig bra for tiden, bedre enn på veldig lenge og det er godt å kjenne. Jeg må bare være flink til å ta vare på meg selv og ikke ta på meg for mye. Jeg koser meg med å se på hus for tiden og jeg har funnet et hus jeg kan tenke meg. Ikke at det er aktuelt å flytte nå, men det er gøy å titte. Her er i hvertfall huset. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=50963396&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 22. august 2014 #5407 Del Skrevet 22. august 2014 Å, det var et nydelig hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2014 #5408 Del Skrevet 22. august 2014 Koselig hus! Så deilig at du har kommet i gang med trening, det er digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. august 2014 Forfatter #5409 Del Skrevet 22. august 2014 Koselig hus! Så deilig at du har kommet i gang med trening, det er digg. Det er skikkelig digg, var og trente i dag også -FØR jobb faktisk. Ikke noe er bedre en å være alene på treningssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. august 2014 #5410 Del Skrevet 22. august 2014 Enig! Det er bare best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. september 2014 Forfatter #5411 Del Skrevet 5. september 2014 Nå har jeg trent tre ganger denne uken. I dag gikk jeg tur i finværet i en time, så utrolig deilig. Nå sitter jeg sliten og nydusjet i sofaen og skal se på krim og strikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 5. september 2014 #5412 Del Skrevet 5. september 2014 Høres deilig ut! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2014 #5413 Del Skrevet 5. september 2014 Herlig med trening og frisk luft Du er flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. september 2014 Forfatter #5414 Del Skrevet 5. september 2014 Høres deilig ut! God helg! Det er deilig. Herlig med trening og frisk luft Du er flink. Takk, føler meg faktisk litt flink. Men det er noe med å takle hverdagen og prøve å ikke tenke for mye på det som skulle ha vært, men ikke blir noe av..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. september 2014 Forfatter #5415 Del Skrevet 15. september 2014 Dagen i dag begynte med 15 minutter yoga, og etter jobb var jeg på en bodyattack time (ikke noe for meg, men har nå prøvd). Nå er jeg skikkelig sliten, på en god måte, gleder meg til å treffe sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. september 2014 Forfatter #5416 Del Skrevet 21. september 2014 Yoga har vært gjengangeren hele uken, litt yoga hver dag, og det er helt fantastisk. Helgen er nesten over og det har vært en herlig helg. Fredag var Vesla med en venninne hjem, og jeg avspaserte to timer. Dvs at jeg fikk et par timer hjemme alene, tid til yoga og en god dusj. Når Mannen var ferdig på jobb, dro vi til Sandvika for et par ærend, kjøpte med oss en pizza hjem til middag. Så gikk vi kveldstur og hentet Vesla, som hadde hatt en kjempefin ettermiddag. Lørdag fikk jeg sove lenge, og det var godt. Etter frokosten gjorde jeg igjen litt yoga før vi stelte oss. Vesla og jeg gikk en tur innom jobben min for å sjekke noe. Etter det gikk turen til nærmeste kjøpesenter, hvor vi kjøpte massasjeolje, pizza og is. Turen gikk tilbake til jobben, hvor pizza'n havnet i fryseren, før vi gikk hjem igjen. På ettermiddagen kom bestevenene J med samboer R og deres lille skjønne sønn B på besøk. J klippet håret til Manne og Vesla, og jeg maskerte J og R. Søndag startet igjen med at jeg fikk sove lenge, Mannen er bare supersnill. Frokosten ble inntatt ved spisestuebordet, som ble ordentlig dekket på - veldig koselig. Etter å ha sunket maten gjorde jeg nok en gang yoga, til stor moro, var en øvelse denne gangen som gjorde at jeg knakk sammen i latter. Etter yoga'n fikk Mannen massasje, noe han virkelig nøt. Ellers har søndagen gått med til klesvask, tre maskiner er vasket og hengt til tørk. Vesla har hatt besøk av to venninner fra avdelingen hun går på. Nå er venninner gått hjem og Vesla i seng. Før hun la seg var det hennes tur til å få massasje, så nå tror jeg familien er fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. januar 2015 Forfatter #5417 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. januar 2015 #5418 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nyttår Nótt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. januar 2015 #5419 Del Skrevet 1. januar 2015 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. januar 2015 Forfatter #5420 Del Skrevet 18. januar 2015 Denne er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå