Nótt Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #5382 Skrevet 22. juli 2014 *sniker seg innom med en stooooooooor klem* Er du tilbake??*klemmer tilbake*
Auri Skrevet 22. juli 2014 #5383 Skrevet 22. juli 2014 Nei egentlig ikke; var bare her for å være anonym og sånt for å spørre om noen ting ang. Robin. Men jeg måtte jo stikke innom og si hei når jeg først var her! Savner deg masse og har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å opprettholde kontakten
Nótt Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #5384 Skrevet 22. juli 2014 Nei egentlig ikke; var bare her for å være anonym og sånt for å spørre om noen ting ang. Robin. Men jeg måtte jo stikke innom og si hei når jeg først var her! Savner deg masse og har såå dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å opprettholde kontakten It takes two honey!! Er like mye min skyld også kjære. *klem*
Auri Skrevet 22. juli 2014 #5385 Skrevet 22. juli 2014 Jeg tenker masse på dere da <3 Vi skal inn til Oslo 30 for jeg skal på Riksen, om dere er hjemme og ikke har planer kunne vi kanskje sees da?
Nótt Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #5386 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Jeg tenker masse på dere da <3 Vi skal inn til Oslo 30 for jeg skal på Riksen, om dere er hjemme og ikke har planer kunne vi kanskje sees da? 30 juli?? Vesla og jeg har ingen planer da så det kan vi nok få til. Har sendt deg en pm. Endret 23. juli 2014 av Nótt
MarianneE Skrevet 23. juli 2014 #5387 Skrevet 23. juli 2014 Bare for å blande meg inn i samtalen deres.... Det er ikke så lett å holde kontakten når man føler man har lite å bidra med selv. Men, jeg tenker at med ekte venner kan man "backen ut" og fremdeles vite at den andre er der.
Nótt Skrevet 23. juli 2014 Forfatter #5388 Skrevet 23. juli 2014 Bare for å blande meg inn i samtalen deres.... Det er ikke så lett å holde kontakten når man føler man har lite å bidra med selv. Men, jeg tenker at med ekte venner kan man "backen ut" og fremdeles vite at den andre er der. Du fikk sagt det på en bedre måte enn jeg klarte.
Nótt Skrevet 27. juli 2014 Forfatter #5389 Skrevet 27. juli 2014 Hodet fullt av teite tanker, gjør dagen lang, lunta kort og ting tungt.... På den lyse siden er jeg ferdig med årets første julegave. Og jeg ønsker meg en slik en til bursdag eller jul; http://www.yuyubottle.com
Nótt Skrevet 1. august 2014 Forfatter #5391 Skrevet 1. august 2014 Moro å våkne til melding fra eks-kollega av Mannen som ser en kjent i VG. Vesla er i VG i dag.....
dreia Skrevet 1. august 2014 #5393 Skrevet 1. august 2014 (endret) Eg måtte sjekka, og eg fann, eg fann. Herlig bilde! Endret 1. august 2014 av dreia
Nótt Skrevet 1. august 2014 Forfatter #5394 Skrevet 1. august 2014 Familiens stjerneskudd... Ja. Jeg var i Aftenposten da jeg var 6-7 år, så moro at Vesla fikk en sånn mulighet hun også.Eg måtte sjekka, og eg fann, eg fann. Herlig bilde! Ja det er et skikkelig herlig bilde. Det er på en måte slik den lille jenta mi er. *stolt*
Nótt Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5395 Skrevet 6. august 2014 I dag føler jeg meg særdeles flink. I går meldte jeg meg inn i nytt treningssenter og i dag har jeg trent. Det var særdeles godt. Merkes at jeg ikke har trent på 2 år, men nå tenker jeg å ta tak i det igjen.
Wolfmoon Skrevet 6. august 2014 #5396 Skrevet 6. august 2014 Så flink du er! Jeg har, nok en gang, gitt opp treningssentre jeg :P
Nótt Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5398 Skrevet 6. august 2014 Så flink du er! Jeg har, nok en gang, gitt opp treningssentre jeg Hvorfor har du gitt opp treningssentre? Så flink du er, hvor trener du? Følte meg faktisk flink, så får vi se om jeg klarer å fortsette. Jeg har meldt meg inn ved Fresh, de har et senter som ligger ca 15 minutter gange unna oss.
Wolfmoon Skrevet 6. august 2014 #5399 Skrevet 6. august 2014 Hvorfor har du gitt opp treningssentre? Følte meg faktisk flink, så får vi se om jeg klarer å fortsette. Jeg har meldt meg inn ved Fresh, de har et senter som ligger ca 15 minutter gange unna oss. Fordi jeg rett og slett ikke kommer meg dit Men jeg er fortsatt medlem i studentidretten da, så får se om jeg kan komme igang litt smått igjen når semesteret starter
Nótt Skrevet 6. august 2014 Forfatter #5400 Skrevet 6. august 2014 Fordi jeg rett og slett ikke kommer meg dit Men jeg er fortsatt medlem i studentidretten da, så får se om jeg kan komme igang litt smått igjen når semesteret starter Sånn å forstå, ja har jo slitt med det selv også. Men nå håper jeg å få til å komme meg på trening fremover.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå