Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen. Vet ikke helt om jeg klarer å tro at vi faktisk venter en liten en igjen. Skal på en ny UL om drøye to uker, kanskje det går opp for meg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så lenge varte det..... Blødninger og smerter på søndag er i dag blitt bekreftet, en abort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trädet

Vad det är dumt att tro
att man kan glömma
och dumt att tro
att tiden läker såren,
Den stora sorgen
- den är intet sår,
den är ett frö
som fötts i hjärtats gömma
och gror och växer
till ett träd med åren
och bär en bitter
blomning varje vår.

~ Karl Asplund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøver å ikke tenke for mye, særlig med tanke på Vesla. Så i dag har vi gjort noe utenom det vanlige, men som jeg håper vi kan få til et par ganger i uka etterhvert. Vi har gått kveldstur, og utforsket deler av en liten skog rett i nærheten. Inspirasjon til dette er hentet fra bloggen Utetid. http://utetid.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er merkelig tomt, selvom følelsen om at jeg var gravid ikke helt kom. Jeg var heller fylt med uro og følelsen om at noe ikke var riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går hadde vi besøk av kolleger av Mannen, vi grillet og koste oss. Etter at Vesla var lagt satt vi voksne ute og koste oss med henholdsvis whisky, rosévin og øl. Det var veldig koselig.

Idag er en kosedag, Vesla har sett film på rommet sitt og så lekt rolig uten noe mas. Vaskemaskinen går uten opphold, sånn går det når siste uken har vært litt katatonisk.

Kjenner jeg både gleder og gruer meg til ferie om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag avspaserte jeg fra kl 1200, gikk og hentet Vesla. Vi tok så banen inn til by'n. Jeg hadde nemlig bestemt meg for å overraske henne med å gå på kino. Og overrasket ble hun. :) Vi så på Torden og magi, en søt liten barnefilm. For å gjøre opplevelsen komplett kjøpte vi popcorn og baconsnacks. Kan si at det var en liten jente som koste seg MASSE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en kjempekoselig ettermiddag! :hjerte:

Trist å lese om den lille som ikke ville. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Sommeridyll: kaos på verandaen, Vesla som koser seg i indianerteltet sitt (Mannens gamle), Mannen som leser og jeg som strikker i sofan på verandaen.

Vaskemaskinen har gått tre ganger i dag, så nå er det fullt av tøy til tørk på verandaen. Teltet er tatt inn for kvelden, og alle har trukket inn i de kjølige rommene. Verandaen ble for varm til slutt.

Vesla og jeg har 2 uker igjen av ferien, vi er halvveis - deilig å tenke på at det er en god stund igjen til hverdagen begynner igjen. Mannen har dessverre bare en uke igjen av ferien sin, og han er syk... ikke alvorlig, men en skikkelig irriterende hoste som sliten på oss alle til alle døgnets tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...