Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En ferie uke igjen, bare Vesla og meg. Og jeg er så heldig å få noen dager for meg selv, for Vesla skal til besteforeldrene sine et par dager.

I dag er vi litt nærmere de vanlige rutinene våre, og det medfører at Vesla også spiser litt mer enn hun har gjort i det siste. Deilig, men samtidig noe jeg regnet med.

Vesla er ingen storspiser, og når varmen satte inn dalte matlysten hennes - akkurat som min. Så all økning i matlyst er positivt, og verdsatt. Selv jeg har vært sulten i dag, så hun er jo ikke alene da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...

Har ikke kjørt så mye siden jeg fikk lappen, men det er godt å ikke være avhengig av andre for å komme seg rundt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Sykmeldt, med svimmelhetssyndrom.... Dvs at jeg konstant, mer eller mindre i hvertfall, er svimmel. Slitsomt å forholde seg til så mye annet enn å ta det med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver, men jeg kjeder meg. Også pusser de opp hos naboen, noe som innebærer en god del støy.... :(

Du har min dypeste medfølelse for det siste. Jeg sitter hjemme og prøver å lese, men naboen her har tydeligvis også bestemt seg for å pusse opp i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...