Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

... Såpeboblefestival? Jeg tror hjernen min akkurat eksploderte.. Jeg vil også på såpeboblefestival!

Fint at dere har kost dere i påska! Jeg for min del har vært på hytta med familien og har bare spist kake og gått på ski i fire dager :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åå, det hørtes moro ut med såpeboblefestival! :biggrin:

• 4 uker senere...
Skrevet

Lenge siden sist, og her går dagene sin vante gang, med mer enn nok å gjøre egentlig. Vesla har en utvikling som bare skyter avgårde. Og endelig er det noe som ligner på vår her med litt høyere temperaturer og sol.

Er egentlig ikke så mye å fortelle, annet enn at vi lever og har det bra. :)

Skrevet

Høgare temperaturar og sol hørtes absolutt ikkje feil ut. I barteby er det ikkje akkurat vårtemperaturar å snakka om ennå, men det er i det minste så varmt at me begynner å sjå plenen under all snøen. :tommelsmil:

:klemmer:

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå er det 18.mai og jeg sitter verandaen og nyter nesten 25 grader og lettere klær. Vesla storkoser seg i sommerhabitten og det å kunne være ute på gresset nesten uten tilsyn. Akkurat nå har hun på seg en kjole som jeg strikket ferdig i går.

http://www.ravelry.com/projects/Ciarda/summerdress

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er hjemme, og slapper av - eller prøver ihvertfall. Er syk, eller rettere sagt, nå er jeg på bedringens vei.Det begynte på fredag med sår hals, lørdag var halsen verre og jeg sov 1,5 time på ettermiddagen. Søndag følte jeg meg ganske grei, mens natt til mandag ble jeg verre igjen og begynte å hoste. Mandagmorgen var det helt tydelig at jeg ikke kunne gå på på jobb, hostet, sår i halsen, tett i nesa og frøs. I dag er formen bedre helt klart, men holder meg hjemme slik at jeg blir helt frisk.

Har nok blitt smittet av det som ungene på avdelingen nå har hatt de siste ukene, var kanskje for godt til å være sant å ikke bli smittet.

Skrevet

God bedring!

Det er jo en risikofylt jobb du har, sånn sett. Mange virus å forholde seg til i løpet av året.

Skrevet

God bedring!

Det er jo en risikofylt jobb du har, sånn sett. Mange virus å forholde seg til i løpet av året.

Sånn sett burde man hatt risikotillegg for jobben. :fnise: Men det skjer nok ikke tror jeg.

Formen er heldigvis bedre, merker at jeg har mer overskudd til ting.

Ellers har jeg nå begynt på et stort strikkeprosjekt: genser til Mannen. Julegaven hans i fjor faktisk, så kanskje greit at det blir noe av den.

• 3 uker senere...
Skrevet

Usj, å være sjuk er pyton. Håper du føler deg bedre snart! :klem:

Skrevet

Håper det står bra til Nótt! :)

Skrevet

Det står bra til, gleder meg til ferie - som begynner om en drøy uke, men før det har jeg 3 fridager+helg og 3 jobbdager. God fordeling av fri før ferie kjenner jeg.

Skrevet

Ikke dumt med så mye fri før ferien, herlig.

Skrevet

Jeg traff venninne J i går og kom hjem med denne kjolen.

post-22044-0-13568900-1372494119_thumb.j

Skrevet

super søt kjole!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte en slik kjole til og farget de lyse prikkene grønne - er veldig fornøyd med den. Moro med to like kjoler, som samtidig er forskjellige. :fnise:

Ellers har jeg fått ryddet i klesskapet, og fire poser med klær er sortert ut til å gis bort. Veldig fornøyd med akkurat det.

Nå er det ferie, dvs late dager og sol - så late er de foreløpig ikke. I dag er første dagen denne uken uten at vi gjør noe særlig - og det er deilig å ta det med ro kjenner jeg.

Skrevet

Kos deg mer ferie! Jeg er ferdig med min. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...