Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. januar 2013 #5221 Skrevet 4. januar 2013 Hihi! Husker du armbåndet du ga meg for lenge siden, det med små marihøner av rav? Jeg har brukt det hver dag siden da, mest av gammel vane. Men i dag falt det av :/ Da tenkte jeg på deg!
Nótt Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5222 Skrevet 4. januar 2013 Så koselig at du har brukt det hver dag. Nå ble jeg glad. Jeg tenkte også på deg i dag, eller rettere sagt jeg tenkte på om jeg kjente noen med dreads, og da tenkte jeg på at du IKKE hadde det sist jeg snakket med deg.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 4. januar 2013 #5223 Skrevet 4. januar 2013 Så koselig at du har brukt det hver dag. Nå ble jeg glad. Jeg tenkte også på deg i dag, eller rettere sagt jeg tenkte på om jeg kjente noen med dreads, og da tenkte jeg på at du IKKE hadde det sist jeg snakket med deg. Hihi! Jeg har faktisk dreads igjen nå, jeg savnet dem, så jeg fikk RødeDrage til å lage nye. RødeDrage har forresten sine dreads ennå hun og. Hils til mannen og lillejenta forresten Hihi!
Nótt Skrevet 4. januar 2013 Forfatter #5224 Skrevet 4. januar 2013 Mannen er skuffet fordi han ikke fikk se deg med kort hår. Hva driver du med nå forresten??
Nique Skrevet 15. januar 2013 #5225 Skrevet 15. januar 2013 Må få deg lagt til på listen over innlegg igjen Går det bra med dere i ny bolig og alt?
Nótt Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #5226 Skrevet 15. januar 2013 Må få deg lagt til på listen over innlegg igjen Går det bra med dere i ny bolig og alt? Det går greit med oss, har vært litt mye sykdom og tull i det siste bare. Nå ser det ut til å endre seg - heldigvis. Vi trives godt i nye huset, og ser frem til å komme ordentlig i orden etterhvert. Du må komme på besøk en dag. Den siste halvannen uken har vært preget av en liten jente som startet med å ikke ville spise. Da snakker vi om at det ikke var noe hun ville ha, og vi prøvde alt - også ting hun vanligvis ikke får annet enn en sjelden gang. Total matnekt! Det kan jeg love tærer på en familie, særlig når det varer i flere dager, og det eneste den lille gjør er å gråte når det kommer mat innen synsvidde. Hun spiste lørdag ettermiddag og så ikke igjen før på onsdag formiddag. Det er lenge å gå uten mat, og lite væske var det også. Legen fant ikke noe galt med henne, og det etter å ha tatt masse blod fra jenta også. Onsdag begynte hun så smått å spise igjen, men var ikke mye mat som gikk inn i den lille kroppen. Lørdag fikk hun problemer med å gå på do, og forstoppelse når man ikke er 3 år gammel er helt klart vondt. Da kan man sitte på do og gråte fordi man har vond i rompa og ikke klarer å bæsje. Det endte med avføringsmiddel og STORE klumper med avføring på søndagkveld. Og fortsatt sliter hun med hard mage, som fører til mye gråt når hun først bæsjer. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gleder meg til vi er over denne perioden.
Nique Skrevet 16. januar 2013 #5227 Skrevet 16. januar 2013 Uffda, det høres ikke noe greit ut nei Jeg vil gjerne komme på besøk til dere en dag snart
Nótt Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5228 Skrevet 19. januar 2013 Målet i dag var å finne nye vinterstøvler, for de jeg har er tydeligvis punktert i sålen - ergo går skjevt og får vondt i knærne. Resultatet var nye støvler, MEN ikke vinterstøvler. Derimot fant jeg støvler jeg har ønsket meg en god stund til halv pris. Slikt kan man like. Dessverre er jeg fortsatt på jakt etter nye vinterstøvler.
pusilus Skrevet 19. januar 2013 #5229 Skrevet 19. januar 2013 Ååååå, så flotte støvler Stakkar vesla Håper hun er bra igjen nå.
Nótt Skrevet 19. januar 2013 Forfatter #5230 Skrevet 19. januar 2013 Ååååå, så flotte støvler Stakkar vesla Håper hun er bra igjen nå. De er skikkelig fine. Hun er bedre, men ikke helt bra dessverre. Er litt lei av at hun ikke er bra nå, men er jo ikke Vesla sin feil. Så vi må bare ta tiden til hjelp.
Nótt Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #5231 Skrevet 27. januar 2013 Nå ser det ut til at vi er over alt tullet med mageproblemene til Vesla. Hun er i fullgang med å gå på potta alene - skal klare selv. Tror at hun nå går på potta og ikke do, fordi hun klarer det selv. Det er nemlig veldig viktig å klare ting selv: do-gåing og kle på seg selv er de to store tingene hun nå vil klare selv. Ellers har jeg måttet kjøpe meg ny telefon, og bestille meg nytt simkort. Den gamle telefonen min funker til alt annet enn telefonsamtaler. Folk kan høre meg prate, men jeg kan ikke høre noe i min ende. Greit nok at jeg ønsket meg ny telefon, men ikke nå med en gang. Så nå må jeg bare vente på det nye simkortet før jeg kan bruke den nye telefonen.
Miss I.W. Skrevet 28. januar 2013 #5232 Skrevet 28. januar 2013 Flinke vesla! Her har vi gått et lite skritt tilbake (etter min mening! ) og snuppa går helst bare på potta, etter at vi nesten kunne sette den bort i høst. Tror det har med at hun ønsker å ha kontollen selv. Og så er det jo ikke enkelt for en liten en å klatre opp på do tross krakk og hjelp.
loffen Skrevet 28. januar 2013 #5233 Skrevet 28. januar 2013 Så bra at hun spsier igjen da! Uff det er så utrivelig når det blir sånn. Hva slags telefon skal du ha nå? Det er jo kjekt å høre hva folk sier.
Nótt Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #5234 Skrevet 28. januar 2013 Så bra at hun spsier igjen da! Uff det er så utrivelig når det blir sånn. Hva slags telefon skal du ha nå? Det er jo kjekt å høre hva folk sier. Jeg kjøpte meg en Sony xperia p på lørdag, måtte bestille meg microsim så nå venter jeg på det for å kunne ta i bruk telefonen. http://www.amobil.no/artikler/sony-xperia-p/110129
RødeDrage Skrevet 30. januar 2013 #5236 Skrevet 30. januar 2013 Jeg oppdaga plutselig KG kontoen min igjen og tenkte jeg skulle snike meg innom og si hei ^^, *lese seg opp på alt jeg har missa de siste 12-6 månedene*
Nótt Skrevet 30. januar 2013 Forfatter #5237 Skrevet 30. januar 2013 Jeg oppdaga plutselig KG kontoen min igjen og tenkte jeg skulle snike meg innom og si hei ^^, *lese seg opp på alt jeg har missa de siste 12-6 månedene* Godt å se deg igjen, du har vært savnet. Da er den nye telefonen tatt i bruk, og den er fin. Mannen har også sett på den, og sagt at det er en slik type telefon han kan tenke seg. Og han har en steinaldertelefon, og bør absolutt få seg en ny telefon nå. Er litt sliten akkurat, har fått konstatert en mild ørebetennelse og fått medisiner. Det etter at jeg i en uke nå har dynket øret med olje for å bli kvitt en propp der, og dro til legekontoret i dag for skylling av øret. Skyllingen gjorde sabla vondt, og jeg ble skit svimmel. Og så viser det seg at jeg også har ørebetennelse - ikke rart det gjorde vondt å skylle øret. I tillegg ble jeg sparket overende på jobb, noe som resulterte i at jeg falt på den ene hånda og slo hodet i kanten på sklia. Det var bare flaks at jeg ikke datt oppå den ungen som var årsaken til at jeg falt. Det var ikke hans skyld at jeg falt, det var en annen som dyttet han nemlig. Heldigvis ingen hjernerystelse, men vondt i hodet ble det uansett. Kjenner at jeg kunne tenke meg helg NÅ!!!
Nótt Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #5238 Skrevet 1. februar 2013 Hjemme med sykt barn. Stakkars lille jenta mi sliter med stygg krupp hoste.
loffen Skrevet 1. februar 2013 #5239 Skrevet 1. februar 2013 Uff stakkars dere begge to! God bedring og god helg, håper dere blir fort friske igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå