Nótt Skrevet 16. desember 2012 Forfatter #5181 Del Skrevet 16. desember 2012 Tror helt klart at det verste er over, for nå smiler hun og er blid og ber om drikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. desember 2012 #5182 Del Skrevet 17. desember 2012 Gratulerer med dagen som var! (Frk treig her...) Tid til en kaffe på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5183 Del Skrevet 17. desember 2012 Gratulerer med dagen som var! (Frk treig her...) Tid til en kaffe på lørdag? Jeg kan ikke på lørdag, da skal vi til Sverige og handle julematen vår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2012 #5184 Del Skrevet 17. desember 2012 Da står det berlinerkransedeig i kjøleskapet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5185 Del Skrevet 17. desember 2012 Så moro at du følger mitt eksempel. Skal se om jeg kan få postet bilde av mine senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5186 Del Skrevet 17. desember 2012 Det ene kneet mitt verker som besatt i dag....jeg HATER når det er så store temperatur og værforandringer ute, det slår så ut i leddene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. desember 2012 #5187 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg kan ikke på lørdag, da skal vi til Sverige og handle julematen vår. Det var synd... Ser ikke ut til at vi noen gang klarer å få det til å klaffe når jeg er i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. desember 2012 #5188 Del Skrevet 17. desember 2012 Så moro at du følger mitt eksempel. Skal se om jeg kan få postet bilde av mine senere i dag. Ja, men jeg fikk det ikke til.. Det bare satte seg fast i kjevla. Måtte ty til gamlemetoden jeg. Det ene kneet mitt verker som besatt i dag....jeg HATER når det er så store temperatur og værforandringer ute, det slår så ut i leddene mine. Uff, sånn er jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5189 Del Skrevet 17. desember 2012 Det var synd... Ser ikke ut til at vi noen gang klarer å få det til å klaffe når jeg er i Oslo. Ser dessverre dårlig ut ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #5190 Del Skrevet 17. desember 2012 Ja, men jeg fikk det ikke til.. Det bare satte seg fast i kjevla. Måtte ty til gamlemetoden jeg. Uff, sånn er jeg også! Da brukte du kanskje ikke nok mel til utkjevlingen, jeg bruker ganske mye mindre mel i deigen enn oppskriften sier pga mye mel ved utkjevling. Jeg prøver å sove, men klarer ikke. Ligger og hører på Mannen snorke og kjenner det verke i leddene. Supert siden jeg skal opp om ca 5 timer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2012 #5191 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, det kan nok være. Håper du får sove... og jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5192 Del Skrevet 18. desember 2012 Ja, det kan nok være. Håper du får sove... og jeg også. Sover fortsatt ikke, lei nå. Håper du sover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5193 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg sovnet til slutt, sånn ca kl 0200 - og er oppe igjen allerede. Det kjennes ut som om jeg har blitt banka - er skikkelig øm i hele kroppen. Og jeg skal jobbe fra 0730 til 1700 i dag, kjenner at dette kan bli tungt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 18. desember 2012 #5194 Del Skrevet 18. desember 2012 Æsj, det er så slitsomt! Jeg sovnet i 0300-tiden en gang, men jeg måtte ikke opp tidlig, så da gjør det jo ikke noe. Håper du kommer deg greit gjennom dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. desember 2012 Forfatter #5195 Del Skrevet 18. desember 2012 Jeg er rimelig sliten nå for å si det sånn. Vi kom hjem for en 45 min siden, og jeg har ikke sittet ned omtrent i hele dag. Har vondt i hele kroppen, gleder meg til å finne senga og sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. desember 2012 Forfatter #5196 Del Skrevet 19. desember 2012 Omgangssyken er noe herk. Er en drøy måned siden sist.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #5197 Del Skrevet 20. desember 2012 Formen er betraktelig bedre enn den var i går ved disse tider. Nå er jeg i det minste oppgående og klar i toppen. Det var jeg overhodet ikke i går. Jeg sov mesteparten av dagen etter å ha startet dagen med heftig diaré og oppkast. Godt å kjenne at formen er bedre, håper vi nå er ferdige med denne omgangssyken. Ellers er det mye å gjøre før jul og liten tid å gjøre det på. Så det blir som det blir rett og slett, selvom det blir fullt hus og stormende jubel på julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. desember 2012 Forfatter #5198 Del Skrevet 21. desember 2012 Nok en natt med lite søvn. Ikke pga at jeg ikke fikk sove, men pga en liten en som hoster så utrolig at man må opp og medisinere, skifte pysj og drikke vann. Håper vi snart er ferdige med dette, for dette er faktisk veldig slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. desember 2012 #5199 Del Skrevet 21. desember 2012 Håper dere snart føler dere bedre, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 22. desember 2012 #5200 Del Skrevet 22. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå