*Enigma* Skrevet 25. november 2012 #5141 Del Skrevet 25. november 2012 Da har jeg fått oppdatert meg igjen, etter ferie og lang KG-pause. Gratulerer med dagen som var, og lykke til med pakking og flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. november 2012 Forfatter #5142 Del Skrevet 26. november 2012 Pakkingen er godt igang, vi har kommet ganske langt faktisk. Blir litt pakking hver dag rett og slett, og esker står oppover veggene her. Gleder meg til å bli ferdig kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 26. november 2012 #5143 Del Skrevet 26. november 2012 Eg kjenner eg ikkje akkurat misunner deg sjølve flytteprosessen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 26. november 2012 #5144 Del Skrevet 26. november 2012 Det går så bra, lurt å pakke litt hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. november 2012 #5145 Del Skrevet 27. november 2012 Lykke til med flyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5146 Del Skrevet 27. november 2012 Det snør og det snør og det snør... og jeg skal ut og kjøre i dette været. Gruer meg veldig kjenner jeg, får bare ta det med ro og ikke stresse. Var jo nesten sånn vær som dette her Mannen og jeg klarte å ødelegge bilen i for 2 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 27. november 2012 #5147 Del Skrevet 27. november 2012 Egentlig er du ganske heldig, lik som meg, som har kjøretime på vinterføre. Det er veldig kjekt å ha læreren der når man skal ut i snøen og kjøre for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2012 Forfatter #5148 Del Skrevet 27. november 2012 Det er veldig greit å ha med læreren på slikt føre og på langtur, har en støtte om det skulle være noe du lurer på eller om det skjer noe. Da er jeg ferdig med nok en obligatorisk ting. Det nærmer seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #5149 Del Skrevet 2. desember 2012 Da er vi nesten ferdige med flyttingen, og jeg blir nok uten nett en liten stund fremover - så dvs at jeg ikke kommer til å være her så mye. Ha en riktig god jul alle sammen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 2. desember 2012 #5150 Del Skrevet 2. desember 2012 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. desember 2012 #5151 Del Skrevet 2. desember 2012 God hul til deg også, og lykke til med innspurten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 2. desember 2012 #5152 Del Skrevet 2. desember 2012 Riktig god jul til deg og resten av familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 2. desember 2012 #5153 Del Skrevet 2. desember 2012 God flytting og god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. desember 2012 #5154 Del Skrevet 4. desember 2012 God jul til deg også!! Og til lykke i nytt hus!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 4. desember 2012 #5155 Del Skrevet 4. desember 2012 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5156 Del Skrevet 5. desember 2012 Og jeg trodde det skulle ta LANG tid å få nett, men neida. Montøren kom i går og nå er vi på nett igjen, deilig å kunne ta en pust i bakken innimellom all ryddingen her. Det ser nemlig ikke ut i måneskinn akkurat nå. MEN glad er jeg nå i hvertfall for at vi har fått alt i hus og at et vaskebyrå skal vaske gamle leiligheten. Skal innrømme at det er deilig å kunne gå til og fra jobb. Jeg bruker 15 minutter til jobb (netsten bare oppoverbakker) og 10 minutter hjem fra jobb. Følger jeg Vesla bruker jeg ca 30 minutter til jobben med stopp på hennes avdeling. Er veldig deilig faktisk å kunne sove lenger og GÅ til jobb og barnehagen. Akkurat nå sitter jeg i sofan og ser på at det brenner lystig i peisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 5. desember 2012 #5157 Del Skrevet 5. desember 2012 Det hørtes både mye lettere ut, og ikke minst veldig koselig ut med peis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. desember 2012 #5158 Del Skrevet 5. desember 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. desember 2012 Forfatter #5159 Del Skrevet 5. desember 2012 Og nå har jeg funnet ting vi faktisk trenger - smarte løsninger: Tørkestativ som får plass i dusjen. (en annen variant). Strykebrett som kan plasseres oppå bordet og dermed tar veldig mye mindre plass. Og vaskehjelp.... denne har jeg VELDIG lyst på, den må bare lære å gå i trapper først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. desember 2012 #5160 Del Skrevet 5. desember 2012 Herlig Gi beskjed når vaskehjelpen har lært å gå i trapper. Da skal jeg slå til jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå