Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pakkingen er godt igang, vi har kommet ganske langt faktisk. Blir litt pakking hver dag rett og slett, og esker står oppover veggene her. Gleder meg til å bli ferdig kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør og det snør og det snør... og jeg skal ut og kjøre i dette været. Gruer meg veldig kjenner jeg, får bare ta det med ro og ikke stresse. Var jo nesten sånn vær som dette her Mannen og jeg klarte å ødelegge bilen i for 2 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig er du ganske heldig, lik som meg, som har kjøretime på vinterføre. Det er veldig kjekt å ha læreren der når man skal ut i snøen og kjøre for første gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig greit å ha med læreren på slikt føre og på langtur, har en støtte om det skulle være noe du lurer på eller om det skjer noe.

Da er jeg ferdig med nok en obligatorisk ting. Det nærmer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi nesten ferdige med flyttingen, og jeg blir nok uten nett en liten stund fremover - så dvs at jeg ikke kommer til å være her så mye.

Ha en riktig god jul alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg trodde det skulle ta LANG tid å få nett, men neida. Montøren kom i går og nå er vi på nett igjen, deilig å kunne ta en pust i bakken innimellom all ryddingen her. Det ser nemlig ikke ut i måneskinn akkurat nå. MEN glad er jeg nå i hvertfall for at vi har fått alt i hus og at et vaskebyrå skal vaske gamle leiligheten. Skal innrømme at det er deilig å kunne gå til og fra jobb. Jeg bruker 15 minutter til jobb (netsten bare oppoverbakker) og 10 minutter hjem fra jobb. Følger jeg Vesla bruker jeg ca 30 minutter til jobben med stopp på hennes avdeling. Er veldig deilig faktisk å kunne sove lenger og GÅ til jobb og barnehagen.

Akkurat nå sitter jeg i sofan og ser på at det brenner lystig i peisen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...