Nótt Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5121 Del Skrevet 20. november 2012 Bursdag.... en dag bare, men samtidig et helt år eldre. Her sitter jeg i sofan og bare venter på at jeg skal gå ut for å kjøre, landeveiskjøring i dag. Dvs at jeg ikke skal på jobb, og dagen skal først feires på fredag. Vet ikke helt hva jeg venter, har ingen forventninger egentlig, men samtidig blir jeg skuffet om ingen husker meg. Husker fort skuffelsen det året mamma klarte å glemme bursdagen min. Prøver samtidig å ikke la det farge meg. Dagen startet fint med å ligge lenge i senga med Mannen, han bare lå og holdt på meg. Og det selvom han skulle følge Vesla i barnehagen og så på jobb. Så kom Vesla tuslende inn i mørket med en gave, stort smil om munnen mens hun sa: "GRATULERER MED DAGEN MAMMA!" Så krøp hun opp i sengen og viste meg stolt kortet hun hadde valgt ut og åpnet gaven min for meg. Herlige lille jenta mi, som i går kveld ikke klarte å la være å fortelle meg om gaven hun og Mannen hadde kjøpt til meg. Så stolt var hun at hun måtte hente gaven og vise meg den, før den ble lagt tilbake på gjemmestedet. Spiller ingen rolle om jeg visste hva jeg fikk for jeg ønsket meg det jo like mye for det, nemlig siste Nemi-boken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 20. november 2012 #5122 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med dagen. For ein fin start på bursdagen. Vesla høyrest berre heilt utrulig skjønn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. november 2012 #5123 Del Skrevet 20. november 2012 GRATULERER MED DAGEN Kos deg med landeveiskjøringen i dag, og husk å slappe av og sitte komfortabelt. Så søt hun er, jenta deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5124 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med dagen. For ein fin start på bursdagen. Vesla høyrest berre heilt utrulig skjønn ut! Hun er bare helt skjønn, når hun ikke har trassanfall (som hun hadde i gårkveld). GRATULERER MED DAGEN Kos deg med landeveiskjøringen i dag, og husk å slappe av og sitte komfortabelt. Så søt hun er, jenta deres Takk, skal gjøre så godt jeg kan med kjøringen. Kjenner jeg har nerver for det nærmer seg jo oppkjøring etterhvert. Hadde vært kos å treffes en dag snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. november 2012 #5125 Del Skrevet 20. november 2012 Dette klarer du vettu VI kan godt møtes, jeg er ganske så fleksibel på tid og sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. november 2012 #5126 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med dagen Håper det blir en fin dag. Søte vesla som ikke klarte å la være å røpe gaven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. november 2012 #5127 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. november 2012 #5128 Del Skrevet 20. november 2012 Det høres ut som den beste starten på en bursdag man kan få! Håper den fortsetter like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2012 #5129 Del Skrevet 20. november 2012 GRATULERER MED DAGEN NÓTT!! :vin: :gave: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. november 2012 #5130 Del Skrevet 20. november 2012 Gratulerer med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. november 2012 Forfatter #5131 Del Skrevet 20. november 2012 Tusen takk jenter. Dagen har vært fin. Var skikkelig sliten etter kjøringen i dag, men så dro jeg til barnehagen og koste meg med høstsuppe. Dvs grønnsakssuppe som ungene hadde laget sammen med de voksne, veldig deilig med god grønnsakssuppe. Jeg tror Vesla synes det var stas at mamma'n kom og var på avdelingen (selvom hun stadig ser meg innom siden jeg jobber i samme barnehage). Også snakket hun om at de hadde fest for meg siden det var min bursdag, selvom jeg tror hun skjønte at det ikke var sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. november 2012 #5132 Del Skrevet 23. november 2012 Gratulerer så mye på etterskudd! den siste Nemiboken altså? Interessant.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. november 2012 Forfatter #5133 Del Skrevet 23. november 2012 Den siste Nemiboken ja - så nå har jeg alle 8 + 2 små (mangler 2 av de små....) I dag har Mannen og jeg skrevet under på masse bankpapirer og vi er millionærer .... i lån. Og om en uke har vi overtatt vårt nye hus, og om 1 uke og 1 dag flytter vi!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 23. november 2012 #5134 Del Skrevet 23. november 2012 Gratulerer med vel overstått bursdag og miliongjeld! Tenker det blir deilig å flytte inn i nytt hus før jul! Lykke til med flyttinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 23. november 2012 #5135 Del Skrevet 23. november 2012 Gratulerer med miliongjeld Nå er det virkelig ikke lenge til altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 23. november 2012 #5136 Del Skrevet 23. november 2012 Velkommen til minusmillionærklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. november 2012 #5137 Del Skrevet 24. november 2012 Jeg har bare 7 store og 2 små Nemibøker. Da tror jeg at jeg vet hva årets julegave til meg fra meg blir i år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5138 Del Skrevet 24. november 2012 I går var jeg på kino med J, og vi oss masse. Er lenge siden sist bare vi to fant på noe, så dette var på høy tid. I dag skal vi pakke ned leiligheten, det er bare det at tiltakslysten ikke er tilstede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. november 2012 #5139 Del Skrevet 24. november 2012 En uke igjen til flytting Blir det grei arbeidsvei nå? Kino ja, det blir vel år og dag til her- er ikke det som prioriteres med tre timers reisevei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2012 Forfatter #5140 Del Skrevet 24. november 2012 En uke igjen til flytting Blir det grei arbeidsvei nå? Kino ja, det blir vel år og dag til her- er ikke det som prioriteres med tre timers reisevei Jeg får ca 10-15 minutter å gå til jobben, Vesla får det samme til barnehagen og Mannen får 20-25 er å gå til jobben. Og det vil jeg kalle en grei arbeidsvei. Skjønner at kino ikke vil bli prioritert med en tre timers reisevei. Nå har vi kommet hjem fra "fest" og det er godt å finne sofaen før senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå