Bokalven Skrevet 8. oktober 2012 #5081 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja da, hun var veldig mye bedre på torsdagen alt. Jeg derimot sitter med en forstuet pekefinger etter lek og tull på lørdag formiddag. Har litt mye å tenke på for tiden, samt lang reisevei til jobb så er lite her inne. Gleder meg til å bli ferdig med salg og flytting. Dét tror jeg på! Og... *blåse på fingeren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 9. oktober 2012 #5082 Del Skrevet 9. oktober 2012 Huff da, forstuet finger er ikke godt *au* God bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #5083 Del Skrevet 12. oktober 2012 Fingeren er bra igjen - heldigvis. I dag har jeg tatt teoriprøven og bestått!!!! Nå er jeg et skritt nærmere lappen. Og leiligheten vår er lagt ut på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. oktober 2012 #5084 Del Skrevet 12. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 12. oktober 2012 #5085 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gratulerer med bestått teoriprøve! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. oktober 2012 #5086 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. oktober 2012 #5087 Del Skrevet 12. oktober 2012 Gratulerer med overstått teoriprøve Og lykke til med salg og flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 15. oktober 2012 #5088 Del Skrevet 15. oktober 2012 Gratulerer med vel overstått teoriprøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. oktober 2012 Forfatter #5089 Del Skrevet 27. oktober 2012 Takk jenter. Er nok som skjer for tiden så å skrive her blir nedprioritert for tiden. Foreløpig er ikke leiligheten vår solgt og det plager oss litt, men forhåpentligvis i neste runde så skjer det. Ellers koser jeg meg masse på jobb, selvom det alltid er mye å gjøre og egentlig for liten tid til å gjøre alt på. Er ikke så mye spennende å fortelle egentlig, pga lang reisevei til barnehage og jobb (ca 1 time en vei med offentlig transport) så går dagene med til reise og jobb - inntil vi får flyttet. Jeg strikker som vanlig mye, og nå har endelig den "lille" jenta til JH og T kommet til verden så nå skal babyteppet og luen jeg strikket komme til sitt rette hjem. Gleder meg til å gå det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. november 2012 Forfatter #5090 Del Skrevet 2. november 2012 Sitter i sofan og fryser, er hjemme pga vond hals. Var hjemme i går også, er bedre i dag heldigvis. Er ikke så mye som skjer her, hverken fra meg eller andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. november 2012 #5091 Del Skrevet 2. november 2012 God helg og bedring Nótt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. november 2012 #5092 Del Skrevet 3. november 2012 God bedring kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. november 2012 Forfatter #5093 Del Skrevet 4. november 2012 Takk jenter. Halsen er ikke vond lenger, litt slimete riktignok, men jeg skal på jobb i morgen uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. november 2012 Forfatter #5094 Del Skrevet 5. november 2012 Må bare skryte litt... 2010-modellen min er født i februar - en herlig liten "vannjente". Hun veier ca 11/12 kg, aner ikke hvor lang hun er, men bruker 98-104 i klær. De fleste som ikke kjenner henne tror hun er nærmere 4 enn 2. Hun skravler hele tiden, selv litt i søvne, spør om alt og forventer ordentlige svar. Hun elsker å bli lest for og lese for andre selv (etter eget hode). Kan telle til 15 uten problemer. Er stort sett alltid blid og grei å ha med å gjøre, noen trass anfall kommer - men stort sett når hun er trøtt. Har fått flere venner i barnehagen som venter på henne når hun sover på dagen, går på storebarnsavdeling og stortrives med de eldre barna. Elsker å pynte seg, og blir strålende fornøyd om jeg også har på meg kjole eller skjørt for da "matcher vi" som hun så fint sier. Har en utrolig hukomelse og får med seg ting vi ikke tenker over en gang. Har helt klart en egen vilje og vet å si i fra om det er noe hun ikke er enig i. Skal gjøre det meste selv - veldig viktig. Snart helt bleiefri, bortsett fra nattbleien da. Og så er hun så omsorgsfull, passer på alle hun er glad i og vet nesten ikke hva godt hun kan gjøre for de. Veslejenta mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2012 #5095 Del Skrevet 6. november 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2012 #5096 Del Skrevet 6. november 2012 Søte vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 6. november 2012 #5097 Del Skrevet 6. november 2012 Fine jenten din! Håper virkelig dere får solgt leiligheten deres snart. Vi sitter selv med to hus (og to huslån!) og krysset det vi har for at markedet ikke krasjer før vi får solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. november 2012 Forfatter #5098 Del Skrevet 7. november 2012 Fine jenten din! Håper virkelig dere får solgt leiligheten deres snart. Vi sitter selv med to hus (og to huslån!) og krysset det vi har for at markedet ikke krasjer før vi får solgt. Leiligheten ble solgt på mandag, vi er ikke helt fornøyde med prisen, men tar hva vi får akkurat nå. Det ser ut til at markedet er på vei nedover og vi orker ikke å sitte med den til over jul. Nå er den solgt og vi kan se fremover til flyttingen og alt som er med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. november 2012 #5099 Del Skrevet 7. november 2012 Gratulerer med salg Når flytter dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 7. november 2012 Forfatter #5100 Del Skrevet 7. november 2012 Vi flytter første helgen i desember faktisk, så vi er inne og mer eller mindre på plass før jul. Og det skal bli veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå