Kara W Skrevet 22. september 2012 #5061 Del Skrevet 22. september 2012 Det er ganske utrolig hvor mye man kan rydde uten at det synes. Vi hadde fylt nesten hele garasjen, uten at man kunne se det på leiligheten vår! Dere får det helt sikkert fint og ryddig til fotografen kommer. I verste fall setter dere alt rotet ut i gangen mens de tar bilder. Husk også at man ikke trenger å ha det ryddig i skapene på bildene, så der kan mye stappes, og så heller sørge for å rydde mer før visning. Lykke til! Gleder meg til å komme på besøk i det nye huset. Og dere er selvfølgelig velkomne ut til oss når enn det måtte passe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. september 2012 Forfatter #5062 Del Skrevet 22. september 2012 Det blir nok bra til slutt ja. Problemet er bare at vi ikke har så mye skap å dytte ting inn i, så vi er faktisk nødt til å få det pakket ned i kasser og ned i kjellerboden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5063 Del Skrevet 24. september 2012 I dag er jeg husmor Nott . Vesla er nemlig syk med feber og i dag er det jeg som er hjemme med henne. Så hittil har jeg tatt halve oppvasken (er gedigen og ikke plass til alt på kjøkkenbenken) og vasket alle vinduene bortsett fra de som lasser inn verandaen. (De skal tas de også, må bare ha en vaskepause - ellers får jeg "vaskealbue" ). Ellers er planene å: prøve å rydde rommet til Vesla og style det til fotograf på fredag, rydde sko i gangen og få bort den hyllen vi har brukt som skohylle rydde i gangen generelt vaske de siste vinduene Det er egentlig nok tror jeg for jeg må jo være litt sammen med Vesla også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 24. september 2012 #5064 Del Skrevet 24. september 2012 Høres ut som masse med ei lita syk i hus. Lykke til med fotograf, visning og salg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5065 Del Skrevet 24. september 2012 Takk Miss I.V. Ja det er mye, men hun sitter stort sett bare i sofan og ser på tv stakkar. Innimellom leker hun litt, men kryper fort tilbake i sofan, er sliten helt klart. Det hadde jeg også vært med den feberen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5066 Del Skrevet 24. september 2012 Ellers er planene å: prøve å rydde rommet til Vesla og style det til fotograf på fredag, - nesten rydde sko i gangen og få bort den hyllen vi har brukt som skohylle rydde i gangen generelt :nope: vaske de siste vinduene :nope: Det ble ikke til at jeg fikk gjordt alt i dag gitt. Endte med å måtte være litt sammen med Vesla, les: et lite frimerke som satt klistret med høy feber. Stakkars lille jenta mi. Håper virkelig at hun er bedre i morgen, hvis ikke så ser det ut til at jeg må være hjemme på onsdag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 24. september 2012 #5067 Del Skrevet 24. september 2012 Stakkars vesla håper ho blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. september 2012 Forfatter #5068 Del Skrevet 24. september 2012 Vakkert skrevet, og jeg kjenner det så igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. september 2012 Forfatter #5069 Del Skrevet 29. september 2012 Vesla ble bedre og leiligheten ble klar til fotograferingen på fredag, selvom det innebar en veldig sen kveld for Mannen og meg på torsdagen. Vesla var hos besteforeldrene, mens vi var først på foreldremøte også dro vi hjem for å rydde og ordne hjemme. Vi gikk og la oss mellom 0130 og 0200 natt til fredag. Var rimelig ødelagt i går kveld kan man si. Er sært å se seg rundt om i leiligheten nå for den er liksom så pregløs, men heldigvis er det snakk om en kort periode før vi flytter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september 2012 #5070 Del Skrevet 30. september 2012 Flinke dere er"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. september 2012 Forfatter #5071 Del Skrevet 30. september 2012 Føler oss ikke så flinke akkurat - det ble veldig mye stapping i kottet på soverommet på slutten. Så nå må vi tømme kottet og sortere + pakke riktig ned og sette i kjelleren klart for flyttingen. Denne helgen har derimot stått i sløvingens tegn, vi har gjort minimalt og det har vært veldig deilig. Trengte å ta det med ro kjenner jeg. I morgen er det tilbake til hard jobbing både hjemme og på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. september 2012 #5072 Del Skrevet 30. september 2012 Vakkert skrevet, og jeg kjenner det så igjen. Det var det. Lita koser seg maks i bæretøyet vi har, og tar det gjerne på hjemme og koser oss med å tusle rundt i huset for å gjøre henne kjent der vi ikke pleier å oppholde oss så mye (har en kjelleretage som ikke er helt ferdig enda) -Hun var misfornøyd en dag jeg tydligvis tok henne ut av selen alt for tidlig etter hennes mening, ikke tvil om at hun trives og elsker å bli bært. Sover som en sten gjør hun også, både i bæretøy og på på oss. Jeg lurer på en ting, hvor gammel var vesla første gangen du hadde henne med ut på langtur i skog og mark i bæretøy? Jeg har så lyst til å gå på noe annet enn asfalt og grusveier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #5073 Del Skrevet 3. oktober 2012 Er det noe jeg hater så er det oppkast. Og det rammet oss på t-banen i dag, på vei til barnehagen - da er det ikke moro å ha lang vei til barnehagen og jobben. Vesla stakkar opp over både seg og meg etter at vi hadde skiftet bane og kommet nesten halvveis på vår vei. Da var det bare å kaste seg ut av banen og komme seg på riktig bane hjemover. Nå ligger hun ved siden av meg på sofan og ser på barnetv, sammen med cola, vann og salte skruer. Og jeg sitter her med vondt i mammahjertet mitt over at hun må oppleve slikt som er så ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. oktober 2012 #5074 Del Skrevet 3. oktober 2012 Uff, ja oppkast er kjempeekkelt! God bedring til Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #5075 Del Skrevet 3. oktober 2012 Formen til Vesla er bedre heldigvis, men var utrolig ekkelt å sitte på banen når hun kastet opp. Glad hun har fått i seg litt mat og drikke. Er verre med meg der i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. oktober 2012 #5076 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. oktober 2012 #5077 Del Skrevet 4. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. oktober 2012 #5078 Del Skrevet 7. oktober 2012 Oppkast og kvalme er skikkelig pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. oktober 2012 #5079 Del Skrevet 8. oktober 2012 Uff ja, det finnes ikke noe værre. Kaste opp er det værste som finnes. Hun er vel bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #5080 Del Skrevet 8. oktober 2012 Ja da, hun var veldig mye bedre på torsdagen alt. Jeg derimot sitter med en forstuet pekefinger etter lek og tull på lørdag formiddag. Har litt mye å tenke på for tiden, samt lang reisevei til jobb så er lite her inne. Gleder meg til å bli ferdig med salg og flytting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå