Nótt Skrevet 31. august 2012 Forfatter #5041 Skrevet 31. august 2012 Her er det mye å gjøre med ny jobb og ny barnehageplass på Vesla. Vi koser oss masse begge to, men reiseveien gjør at dagene blir lange. I dag hadde jeg tidligvakt, og da tok vi t-banen kl 06.30 Vesla og jeg. Følte meg litt ond da jeg vekket henne og kledde henne, så hun fikk faktisk lov til å få viljen sin ang bæring. Jeg bar henne på magen til banen, og der satt hun i meitaien helt til etter at vi hadde byttet bane. Hun koste seg med å våken ordentlig på magen min. Vi bruker ca 1 time på vei til barnehage og jobb nå, men det er jo bare midlertidig - heldigvis.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 2. september 2012 #5042 Skrevet 2. september 2012 Nott! SÅ lenge siden jeg har fulgt med her, har hatt mye på klapaten selv.. Fint å lese litt om hvordan ting går, skal prøve å være innom oftere Klem!
*Enigma* Skrevet 4. september 2012 #5045 Skrevet 4. september 2012 VI SKAL FLYTTE!!!! Så spennende! Gratulerer!
Nótt Skrevet 4. september 2012 Forfatter #5046 Skrevet 4. september 2012 Takk, det er litt surrealistisk akkurat nå. Men veldig deilig å ha ting i boks.
MarianneE Skrevet 5. september 2012 #5048 Skrevet 5. september 2012 Flytte? Innen samme by? Hus? Leilighet? Nærmere jobb? Større plass? Mindre plass? Jeg ble litt nysgjerrig, og så er jeg generellt lite oppdatert så jeg spør sikkert om ting du alt har skrevet om....
Nótt Skrevet 5. september 2012 Forfatter #5049 Skrevet 5. september 2012 Flytte? Innen samme by? Hus? Leilighet? Nærmere jobb? Større plass? Mindre plass? Jeg ble litt nysgjerrig, og så er jeg generellt lite oppdatert så jeg spør sikkert om ting du alt har skrevet om.... Nei du spør nok ikke om ting jeg har skrevet før, fordi jeg rett og slett ikke har skrevet noe særlig om flytting før nå. Vi flytter til et annet fylke, men det er ikke såå langt faktisk bare 20 minutter å kjøre ca. Vi flytter fra leilighet på 70 kvm i 4.etasje uten heis, til et lite rekkehus på 78 kvm (+21kvm innredet loft). Så sånn sett blir det større plass, men vi får mindre oppbevaringsplass pga færre boder. Så nå må vi rett og slett være flinke til å rydde og kaste før vi flytter inn. Vi flytter også nærmere begge jobbene våre og barnehagen til Vesla. Jeg kjenner at dette er riktig, og gleder meg masse til å flytte inn, selvom overtagelsen ikke er før 3. desember. Godt vi har så lang tid til å finne ut hva vi skal beholde og hva si skal kvitte oss med sier jeg.
Miss I.W. Skrevet 7. september 2012 #5051 Skrevet 7. september 2012 Gratulerer! Det blir kjekt å komme nærmere jobb og få litt større plass! Jeg savner innimellom bodene fra blokka jeg også,men det er verdt å slippe trapper!
Bokalven Skrevet 8. september 2012 #5052 Skrevet 8. september 2012 Gratulerer så mye! Å flytte blir spennende, selv om det ikke er superlangt. Og slitsomt! Men, yay! Hurra!
Nótt Skrevet 9. september 2012 Forfatter #5053 Skrevet 9. september 2012 I dag har vi brukt tid på å sortere ting, pakke litt og finne ut hva som skal bort fort godt. Det synes nesten ikke det vi har gjort - dessverre. Men noe ser man jo heldigvis. Jeg prøver å rydde, og pakke bort ting med tanke på bilder til boligannonse og visninger, og da blir ganske stramt - i motsetning til hvordan det pleier å være her. Har tatt ned et bilde, av pappa og meg, og da spurte Mannen om det skulle ned. Ja sa jeg, jeg kjente at det var riktig, Mannen derimot var ikke helt klar for den. Søtingen min. Jeg vet jo at det bildet er et som helt garantert skal opp igjen i nye huset så det var ikke så vanskelig faktisk. Er andre bilder som ikke så sikkert kommer opp igjen etter flyttingen, men det er helt greit det også. Nå ligger det en haug med bøker, en gammel tv, en gammel dvd spiller på stuegulvet som skal bort i løpet av uken + mye annet som ikke ligger på stuegulvet, men litt her og der. Fredag blir bilen fyllt og lørdag er målet søppelfyllinga. Gleder meg til å få bort alt som ikke skal med oss.
Nótt Skrevet 9. september 2012 Forfatter #5054 Skrevet 9. september 2012 (endret) Har funnet et stuebord jeg kan tenke meg, det vi har følger ikke med til nye huset. Eller så var jo dette fint også. Bare synd de var så dyre... får se om jeg kan ønske meg et til jul. Endret 9. september 2012 av Nótt
Nótt Skrevet 9. september 2012 Forfatter #5055 Skrevet 9. september 2012 Her fant jeg en billigere versjon av stuebordet.
pusilus Skrevet 15. september 2012 #5057 Skrevet 15. september 2012 Godt å lese at du trives i ny jobb og vesla i barnehagen (jeg er litt treg på oppdatering) Spennende og herlig med flytting Godt med ny og bedre plass synes jeg også, men jeg savner boden vår som var enorm. Håper dere får en strålende helg
MarianneE Skrevet 16. september 2012 #5058 Skrevet 16. september 2012 Nei du spør nok ikke om ting jeg har skrevet før, fordi jeg rett og slett ikke har skrevet noe særlig om flytting før nå. Vi flytter til et annet fylke, men det er ikke såå langt faktisk bare 20 minutter å kjøre ca. Vi flytter fra leilighet på 70 kvm i 4.etasje uten heis, til et lite rekkehus på 78 kvm (+21kvm innredet loft). Så sånn sett blir det større plass, men vi får mindre oppbevaringsplass pga færre boder. Så nå må vi rett og slett være flinke til å rydde og kaste før vi flytter inn. Vi flytter også nærmere begge jobbene våre og barnehagen til Vesla. Jeg kjenner at dette er riktig, og gleder meg masse til å flytte inn, selvom overtagelsen ikke er før 3. desember. Godt vi har så lang tid til å finne ut hva vi skal beholde og hva si skal kvitte oss med sier jeg. Takk for linken.... FINT!!!
Bokalven Skrevet 17. september 2012 #5059 Skrevet 17. september 2012 Oi, det var forskjell i pris, ja! Og bordene var jo klin like?
Nótt Skrevet 22. september 2012 Forfatter #5060 Skrevet 22. september 2012 Vi lever i kaos... fotografen kommer på fredag for å ta bilder til boligannonsen, og jeg skjønner ikke hvordan det skal gå sånn som det ser ut her nå. Kjenner jeg er litt stresset bare ved tanken, vi rydder hele tiden, men det blir bare mer rotete. Det blir helt sikkert fint når vi kommer til fredagen, men det er så mye annet som skal skje denne uken i tillegg til ryddingen og vi har egentlig ikke tid til noe annet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå