Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De vonde ørene ser ut til å være over, hostingen er det ikke så mye bedring å spore dessverre. Nok en kveld/natt som nesten ble helt ødelagt av hostingen min.

Vesla har vært hjemme fra barnehagen i dag pga litt feber og en skikkelig løs mage bæsj i dagmorges. Heldigvis var det bare et engangstilfelle og noe mer feber er det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

I dag har vært en sånn dag hvor alt skal skje på en og samme dag. Merker at jeg er sliten, selvom alt etter kl 14.00 har vært fint og koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til å bli Twin Leaf - Mannen som bestemte. Vesla ville ha Easy baby blanket with lace. :fnise: Hun er skikkelig femininjente. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også likte Twin Leaf Baby Blanket best! Nydelig teppe, rett og slett. :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte på Twin leaf, men det ble ikke noe fint med det garnet jeg skal bruke. Så da ble det easy med kant, håper å få det ferdig til vi skal til Broder'n. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tepper alle sammen :Nikke: Jeg har forresten ikke godt av å se tepper jeg ikke har sett før *teppegal* , har vel 10-11 hjemmelagde tepper alt og har laget halvparten selv :sjenert:

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ikke så, er ferie og jeg prøver å slappe av. :)

Vesla fikk seg sparkesykkel på lørdag og det har vært stor stas, sparkesykkel og hjelm!! Utrolig hvor god kontroll hun har på den sykkelen, til bare å være 2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte meg et nytt antrekk i dag, rett og slett fordi jeg var så varm og svett og vi skulle im iddag uten at jeg fikk kommet meg hjem først. Gikk på H&M og fikk meg et antrekk for under 250,- veldig fornøyd med det. :)

Sort singlet med blonder rund armer og hals, sorte enkle tights og et knelangt skjørt - sort med 10 cm bredt kremfarget parti nederst. Veldig fint på faktisk - følte meg fin i dag. Like rnår jeg får klær på salg, var riktignok bare skjørtet som var på salg, men halv pris av 150 kr er fint. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferie,2.ferieuka til Vesla og meg og 1.ferieuka til Mannen. I helgen har Vesla sovet lenger enn hun pleier, lurer på om hun er i feriemodus - deilig i såfall. :)

I går gikk Vesla uten bleie i flere timer, vi var til og med ute og lekte - da hadde hun riktignok et uhell. MEN bare 1 uhell på alle de timene synes jeg er veldig bra. Så nå skal vi prøve at hun går uten bleie når vi er hjemme.

Ellers tar vi det helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflinke, Vesla! Godt når de begynner å få litt kontroll.

Sparkesykkel var ikke dumt! Kanskje noe for snuppa her til ferien vår om ei uke.

Fortsatt god ferie! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var helt klart en suksess her i gården da hun fikk en egen sparkesykkel. Ikke noe er som å se en liten en som stråler av glede over å få noe hun virkelig liker å holde på med.

I dag har vi vært en tur i sentrum, og der var det en liten en som ble veldig sliten og måtte sitte på ryggen til mamma. :rodmer:

Var en dame som virkelig stirret på oss da vi gikk inn på Østbanehallen, og da snakker vi VIRKELIG stirre med STORE øyne. :fnise: Skulle tro øynene datt ut av hodet på dama stakkar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...