Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Utrolig kjedelig med det overtråkket, det er så vondt. Eller hos meg har det faktisk gått så langt at det bare gjør vondt der og da, fordi jeg har gjort det en million ganger, men plutselig kan jeg få kjempe vondt i ankelen selv om jeg ikke har tråkket over på flere måneder. Da er det cysten min som koser seg der :-/

Så artig at du liker å kjøre :tommel: Dobbeltimer er kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig kjedelig med det overtråkket, det er så vondt. Eller hos meg har det faktisk gått så langt at det bare gjør vondt der og da, fordi jeg har gjort det en million ganger, men plutselig kan jeg få kjempe vondt i ankelen selv om jeg ikke har tråkket over på flere måneder. Da er det cysten min som koser seg der :-/

Så artig at du liker å kjøre :tommel: Dobbeltimer er kjekt.

Sånn har jeg det også egentlig, men denne gangen så skled jeg og landet på ankelen og det gjør vondt. Ikke sånn super vondt, men mer vondt enn det pleier. Burde nok bli hjemme i dag også, men har sagt at jeg kommer på jobb og Vesla trenger å komme seg i barnehagen. Jeg går så ser jeg hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag kveld, stille og rolig. Dagen i dag har vært akkurat passe sløv, samtidig som vi har gjort ting. Jeg har vært hos optikeren, truffet søstra mi, sett hennes kjære få en tatovering, kjøpt et sett med sommer-ull body og longs til vesla, vært hos svigers.

Hos optikeren fikk jeg kjøpt meg noe som kalles for sportsstoppere til brillene. Jeg har nemlig rette brillestenger, noe som gjør at de har en tendens til å falle av meg når jeg bøyer meg eller herjer med ungene på jobb. Med sportsstopperene skal brillene holde seg på plass uten at jeg skal behøve å tenke på det. Har hatt på de siden jeg gikk fra optikeren og det ser ut til å funke bra. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så bra, jeg sliter med samme problemet med brillene mine. Men nå bruker jeg de ikke så ofte at jeg har giddet å undersøkt noe mer da. Men det skal jeg sjekke neste gang jeg skal til optikeren!

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes veldig bra ut med de på. De irriterer ikke og er myke og gode. Så vil helt klart anbefale deg å forhøre deg om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd å google på det, men finner ingenting. Det kommer opp forslag om sportstopper, eller kontaktlinser bare. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd å google på det, men finner ingenting. Det kommer opp forslag om sportstopper, eller kontaktlinser bare. :fnise:

De heter visstnok Sportstapp, når jeg nå så på den lille posen de kom i, men finner de ikke selv med riktig navn.

___________________________________________________________________________________________________________

I dag har jeg vært på lang tur med jobben, vi dro opp i skogen som ligger ved gamle jobben min. Det var veldig koselig å se igjen de "gamle" barna og kollegene mine + at det var så kos å gå lang tur i skogen og ha unger som lekte. Følte at jeg kunne takle alt, og taklet alt som skjedde uten problemer. Kjenner nå at det har vært en lang dag, men er sånn skikkelig godsliten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Håper alt er bra med deg. :)

Jeg lever ihvertfall, mer er det ikke å si akkurat nå.

:klemmer:

:klemmer: tilbake.

Jeg er her, har bare ikke så mye overskudd for tiden. Har endt med å bli sykmeldt siste uten før ferien min også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig koselig å møte på deg idag :klemmer: Vi reiser bort på mandag, så rekker dessverre ikke se deg noe mer før ferien. Ønsker hele familien din en super sommer, og så får du passe på å slappe av og kose deg masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig å møte på deg idag :klemmer: Vi reiser bort på mandag, så rekker dessverre ikke se deg noe mer før ferien. Ønsker hele familien din en super sommer, og så får du passe på å slappe av og kose deg masse!

Det var veldig koselig å møte deg også, synd at vi ikke får tid før ferien, men vi finner en annen dag når ferien er over. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla og jeg har vært hos J&R siden i går, og vi koser oss masse. :) Etterpå kommer Mannen og planen er å grille senere i dag - det får være fin st.hans feiring tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært minimalt med søvn i natt, er glad jeg har blitt sykmeldt for å si det sånn. Føler meg som en zombie rett og slett. I natt har jeg hostet og når jeg ikke har hostet så har jeg ikke fått sove pga at jeg har vært litt urolig for Vesla. Hun begynte nemlig å gråte og si at hun hadde vondt i øret sitt i går kveld. Vi endte med å gi henne en smertestillende for å få henne til å sove - liker det ikke - men det var en nødvendighet i gårkveld. I dag har hun ikke vondt, ikke som hun viser i hvertfall, så håper at det bare var en ting i gårkveld. :vetikke:

Sliter med å motivere meg til å gjøre noenting, har bare ikke overskudd til noe i dag. Kjipt at Vesla har sluttet å sove på dagtid nå kjenner jeg, kunne trengt en lur selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...