Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

De er smartere enn vi tror :)

Ja trivsel på jobben har alt å si, husker når jeg hadde en jobb jeg ikke trivdes i da slo det ut på kroppen med verk både her og der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun kan helt fint telle til 15, men det er jo fordi vi teller til 15 når hun får astmamedisin. Men å forstå at 3 følger etter 2 var litt mer enn jeg trodde hun skjønte. Godt at hun stadig imponerer meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror genseren blir veldig fin når den er ferdig, har ikke fått strikket noe særlig på den i dag. Har nemlig ikke orket noe særlig. Endte med at jeg sovnet på sofan med Vesla puslende rundt meg. Søte vesle jenta mi, passet på mamma'n sin som var helt utslitt. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsen er bedre, men ikke helt bra ennå. Her har Mannen tatt med seg Vesla ut på tur, slik at jeg fikk alene tid. Jeg kunne ha vært med om jeg ville da, men orket ikke. Det jeg derimot har gjort er ryddet "litt" og satt på en vaskemaskin. Det synes at jeg har ryddet, men det trengs fortsatt mer rydding her. :sukk: Kjenner at jeg bare har lyst til å pakke alt ned i flyttekasser og bli ferdig med alt sånt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere også flytte? Her er alt litt kaos, både baby og flytting/salg på en gang og jeg er overraskende rolig og bryr meg egentlig ikke om at det går tregt frem :fnise: Herlig med litt alenetid :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eller det er planen etterhvert. Vi må jo først finne noe og så få solgt her vi bor nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, kjenner at jeg fortsatt er "hoven" på innsiden av halsen da. Men satser på at jeg er ennå bedre i morgen, har jo brukt helgen til å ta det så rolig som mulig. I dag har vi vært og besøkt T&K, sett leiligheten deres og snakket rollespill. Kan se ut som at det blir rollespilling igjen på oss, håper vi får det til med Vesla og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre, kjenner at jeg fortsatt er "hoven" på innsiden av halsen da. Men satser på at jeg er ennå bedre i morgen, har jo brukt helgen til å ta det så rolig som mulig. I dag har vi vært og besøkt T&K, sett leiligheten deres og snakket rollespill. Kan se ut som at det blir rollespilling igjen på oss, håper vi får det til med Vesla og alt.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan vel trygt si jeg har litt uflaks nå tror jeg, gjett hvem som klarte å skli og tråkke over slik at jeg landet på ankelen. AUUuuuuuuu... dette skjedde så klart på jobb når jeg ikke hadde mulighet til å gå hjem, så jeg endte opp med å måtte være tilsted den siste 1 1/2 timen hinkende rundt. Nå sitter jeg med foten høyt og har is på den, men det gjør vondt for det. Er spent på om jeg klarer å gå i morgen for å si det sånn. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det går bedre i dag, har holdt meg hjemme fra jobb for å være sikker på at den ikke blir vondere.

Har funnet "drømme"huset. :sukk: Hadde vi bare hatt penger til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt merkelig, men helt plutselig ble jeg skikkelig varm - nesten sånn febervarm - helt ut av det blå. Og foten min som har vært iskald i hele dag ble helt plutselig varm, bare kjente varmen bre seg ut i hele foten. Det var bare helt merkelig. Godt at den ble varm, men nå verker den mer også. :( Har sagt på jobb at jeg kommer i morgen så får jeg bare ta det derfra.

Skulle hatt kjøretime i går, men måtte avlyse den pga overtråkket. Timen i morgen er også avlyst, utrolig kjipt for jeg trenger jo å kjøre så mye jeg kan. Heldigvis ringte kjørelæreren min i kveld og jeg har fått en dobbelttime neste uke. Kjenner at jeg gleder meg sinnsykt mye til den timen, selvom det også er skummelt å skulle styre bilen helt selv - når jeg har tatt lappen da. Men samtidig så gleder jeg meg til alt som blir lettere å gjøre når lappen er vel i havn. Håper bare jeg klarer det innen rimelig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...