Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

I dag har det vært en herlig dag på jobb, nydelig vær og vi har vært ute hele dagen - bortsett fra i spisetiden. Deilig å være ute og kose seg i skyggen sammen med barna. :)

Og etter jobb dro Vesla og jeg til Stovner senteret der vi shoppet klær. Vi skulle kjøpe sommer klær til oss begge, men det var sørgelig lite jeg fant til meg selv gitt - bare en tights og en singlet. Så jeg skal titte mer i morgen også - både etter sko og klær.

Vesla derimot fikk en hel sommergarderobe i dag: 2 par sko, 2 jeansshorts (guttemodell), 2 deilige skjørt, 4 tights, 1 kjole, 5 par sokker og 3 solhatter. T-skjorter har vi en god del av ennå, så det venter vi litt med. Godt å få kjøpt inn litt sommerklær nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da det var veldig godt, og fikk faktisk en god del for en "billig" penge også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart i hjemmet de fleste ulykker skjer, også de idiotiske. :fnise: Jeg sitter nå med beinet høyt etter å ha fått en gaffel i foten...akkurat i overgangen foten storetåen. Er vondt, men ikke store såret. Heldigvis må jeg ikke ha på sko, men selv sandaler går ikke. Så nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal komme meg til jobb, mens jeg ler av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! :fnise:

Jeg kom meg på jobb, nesten 1 time for sent pga at jeg ikke orket å gå så fort. Det har gått greit, men nå er jeg glad det er helg. I kveld er det bare en hjemmekosekveld, i morgen skal jeg ut og møte en venninnne, på søndag skal vi til J&R og grille og på mandag skal vi besøke T&K. Så her har det helt plutselig i løpet av dagen i dag blitt fullt av planer for helgen. Skal bli godt å være sammen med venner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt helgen! Jeg klarte å bli lett solbvrent på trilletur i dag. Fant ikke solkremen, men i morgen skal det smøøøøøres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ var det på tide jeg la igjen en hilsen her ;) Har som sagt lest gjennom en god del her, (ikke alt), virker som dere har vært mye syke , uff :klem: Håper dere holder dere friske en god stund nå ut i sommeren da !!

Åsså så flink du er å strikke !! Jøye meg, det tar jo ikke slutt liksom.. hehe, jeg blir aldri ferdig med et liiite prosjekt engang , men jeg sier ikke at jeg KAN strikke heller da :flau:

Høres ut som Vesla er kjempeflink å gå på do, tenk om dere kan slutte med bleier snart da !? Her har pjokken bæsjet på do 2 ganger og "that´s it".. Jeg må ta han i det sekundet han begynner å få farge i ansiktet hvis ikke så er det for sent :ler: Men guttene er gjerne litt senere enn jentene og,. Vesla mi var tidligere...

OG.. Gratulerer med 13 år sammen med din kjære :hjerte: Virker som dere passer perfekt sammen :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Sunny^^: JA det var helt klart på tide at du la igjen en hilsen her. Vi har vært en del syke, men er jo sånn når de små begynner i barnehagen + det viser seg at hun har astma. Har liksom lært oss å leve med det. :) Heldigvis er det en stund siden sist vi var syke nå. *bank i bordet*

:sjenert: Takk for komplimentene ang strikkingen, jeg koser meg når jeg strikker - DET trodde jeg vel aldri jeg skulle si for 10 år siden. :fnise: Akkurat nå holder jeg faktisk på med en genser til meg selv, litt spent på hvordan den blir for det er nemlig det første store prosjektet til meg selv. MEN så tenker jeg at så ille kan det vel ikke bli når det jeg strikker til Vesla blir så bra.

Nå har jeg vært ute med B, vi har sittet ved festningen og prate og kost oss masse. :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det jeg satser på at de gjør faktisk. "Bare" 5 uker igjen til ferie og siste dagen min.

På veien hjem fra J&R ble jeg plutselig skikkelig kvalm og rar, måtte bare legge meg med en gang og da sov jeg i nesten 2 timer. Så jeg lurer på om jeg har hatt et migreneanfall uten den klassiske hodepinen, for jeg har hatt litt vondt i hodet også. :vetkke: Er heldigvis litt bedre nå, men det blir en tidlig kveld kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på hvilke genser du holder på med til deg selv, lov til å få en sniktitt hvis du har funnet oppskriften på nett? :)

Fem uker igjen til ferie for deg og 6 uker igjen til termin for meg :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart i hjemmet de fleste ulykker skjer, også de idiotiske. :fnise: Jeg sitter nå med beinet høyt etter å ha fått en gaffel i foten...akkurat i overgangen foten storetåen. Er vondt, men ikke store såret. Heldigvis må jeg ikke ha på sko, men selv sandaler går ikke. Så nå lurer jeg litt på hvordan jeg skal komme meg til jobb, mens jeg ler av meg selv.

Au da, hørtes ikke godt ut. Håper du får på deg noe fottøy nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^^Sunny^^: JA det var helt klart på tide at du la igjen en hilsen her. Vi har vært en del syke, men er jo sånn når de små begynner i barnehagen + det viser seg at hun har astma. Har liksom lært oss å leve med det. :) Heldigvis er det en stund siden sist vi var syke nå. *bank i bordet*

:sjenert: Takk for komplimentene ang strikkingen, jeg koser meg når jeg strikker - DET trodde jeg vel aldri jeg skulle si for 10 år siden. :fnise: Akkurat nå holder jeg faktisk på med en genser til meg selv, litt spent på hvordan den blir for det er nemlig det første store prosjektet til meg selv. MEN så tenker jeg at så ille kan det vel ikke bli når det jeg strikker til Vesla blir så bra.

Nå har jeg vært ute med B, vi har sittet ved festningen og prate og kost oss masse. :skravle:

Jeg hadde fått inn en hilsen i denne boka for leeenge siden så jeg , så jeg har vært innom ... såvidt :sjenert:

Ja det er typisk at det blir mye sykdom etter barnehagestart.. Trist at hun har fått astma da,. Men sier dem ikke at dersom dem får det når de er ganske små så kan dem "vokse det av seg" ? Kjenner flere , voksne, som det har skjedd med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nysgjerrig på hvilke genser du holder på med til deg selv, lov til å få en sniktitt hvis du har funnet oppskriften på nett? :)

Fem uker igjen til ferie for deg og 6 uker igjen til termin for meg :sjokk:

Dvs at når jeg går ut i ferie ligger du rett rundt hjørnet for en herlig liten bylt. :bolledeig:

Jeg holder på å strikke denne genseren, men den er ikke til meg allikevel. :fnise: Den ble litt feil i passformen til meg, så når den er ferdig skal lillesøsteren til R få den. Hun prøvde den på søndag og var modell for meg, og den satt mye finere på henne enn på meg. Og jeg orker bare ikke å rekke den opp og gjøre den om slik at den passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 juni og "sommer", sitter i sofan og ser de grå skyene og vinden som rusker i trærne. Kjenner at jeg er glad vi er hjemme i dag. Egentlig er det Vesla som er syk, hadde diaré, men i dag virker hun frisk og nå er det jeg som er syk. Har så vondt i halsen at jeg nesten ikke klarer å svelge, så sånn sett er det veldig greit å være hjemme i dag.

Kjenner at jeg har vært mye syk i det sist, og liker det ikke, men det har nok sammenheng med trivsel på jobb å gjøre tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla ser på barnetv og så kommer kommentaren: "Jeg øre ånn bil, neste år jeg bli 3 år. Øre fort og du si heia!" Med et stort glis rundt munnen, og ser på barnetv med racerbiler. :hakeslepp: Jeg trodde ikke hun visste at hun blir 3 år neste år, at hun svarer 2 når vi spør hvor gammel hun er tenkte jeg var tillært bare. Men der lærte hun meg noe, nemlig at hun skjønner at tre kommer etter to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...