janne84 Skrevet 9. mai 2012 #4921 Del Skrevet 9. mai 2012 Er jo den strikkemaskinen du Og salg er alltid kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mai 2012 Forfatter #4922 Del Skrevet 9. mai 2012 For en liste, vi er jo bare i uke 19 jo :dåne: Godt at mannen bringer og henter slik at du får slappet av Er jo en del småting på den listen da og det tar jo ikke så lang tid, er jo greit å ligge på forskudd når jeg etterhvert begynner med store ting (som genser til meg selv). Er jo den strikkemaskinen du Og salg er alltid kjekt Strikkemaskin faktisk Salg er alltid kjekt ja. Har sagt på jobben at jeg kommer i morgen, og jeg skal gå på jobb siden jeg har sagt det, men blir spennende å se om jeg gjør noe dumt eller ei. Heldigvis er det planleggingsdag på fredag og dvs ingen barn - så ingen tunge løft eller noe sånt. Har begynt på strikkeprosjekt nr 29, Something beautiful shrug til Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. mai 2012 Forfatter #4923 Del Skrevet 10. mai 2012 Kom over noen bilder som ble tatt da jeg var gravid med Vesla, de ble tatt rett før jeg var å regne som høygravid. Moro å se på bildene og se hvor flott jeg faktisk så ut (og dette er uten klær...), og huske hvor utrolig sexy jeg følte meg da jeg var gravid. Kan ikke si at jeg føler meg slik i dag, her jeg sitter i joggisen med varmeflaske på magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. mai 2012 #4924 Del Skrevet 10. mai 2012 Kjempefin kommode! Hemnes er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #4925 Del Skrevet 13. mai 2012 Søndag formiddag, nye kommoden til Vesla er montert og skal ryddes inn i etter at hun er ferdig med dagens hvil. Ellers er det stort sett rydding som står på planen i dag, før vi skal ut og møte M&M til middag på Mother India. Ulempen med slike "rydde" prosjekter er at det er så sinnsykt mye som må ryddes bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. mai 2012 #4926 Del Skrevet 13. mai 2012 Kom over noen bilder som ble tatt da jeg var gravid med Vesla, de ble tatt rett før jeg var å regne som høygravid. Moro å se på bildene og se hvor flott jeg faktisk så ut (og dette er uten klær...), og huske hvor utrolig sexy jeg følte meg da jeg var gravid. Kan ikke si at jeg føler meg slik i dag, her jeg sitter i joggisen med varmeflaske på magen. Nei, jeg vet hva du mener. Det er ikke alltid jeg føler meg like flott selv der jeg ser på slaskete undertøy, praktiske klær og minnes knapt en annen tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mai 2012 #4927 Del Skrevet 13. mai 2012 Føler meg ikke akkurat lekker her jeg sitter heller,med en våt melkeflekk på puddingemagen og gulp på skuldrene. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #4928 Del Skrevet 14. mai 2012 Du er sikkert nydelig uansett vennen, du har jo to små gutter å ta deg av. Nå er Veslas 17.mai-antrekk i boks, uansett hvordan vær det blir. Om det blir kaldt så skal hun ha en "stakk" som mamma sydde til lillesøster'n min for 16 (?) år siden, med hvit skjorte og strømpebukse til med bunadsko, og blir det varmt skal hun ha en lyseblå kjole med hvite sommerfugler og blomster på, med strikket bolero til kvelden og hvite sandaler. Håper jo så klart på varmt vær, men ser at det nok blir stakken som skal brukes. Her ser dere ihvertfall boleroen jeg ble ferdig med i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #4929 Del Skrevet 14. mai 2012 Dette fikk jeg på mail fra Mannen i dag. ÅTTE ROSER Åtte roser vil jeg gi deg: En fordi du er så pen. En for alle drømmer i deg. (Lar du meg få plass i en?) En fordi du er en hulder. En fordi du er en ånd. En for trykket av din skulder. En for varmen av din hånd. En for håpet, en for slottet vi skal bygge. Det blir åtte- åtte roser som vil tørste etter å få være nu hos den niende og største ville rose - som er du... ~ Andre Bjerke ~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2012 #4930 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg har skrevet det før og gjenntar det gjerne, mannen din er god Dere er heldig som har funnet hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #4931 Del Skrevet 15. mai 2012 Jeg har skrevet det før og gjenntar det gjerne, mannen din er god Dere er heldig som har funnet hverandre Ja, vi er heldige som har funnet hverandre. Elsker han veldig mye. Kun 2 jobbedager igjen og så har jeg helg, DET ser jeg veldig frem til. Nå ligger Vesla ved siden av meg i sofan og ser på barne-tv, deilig med en lang morgen før vi skal i barnehagen - godt med sånne morgener innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. mai 2012 #4932 Del Skrevet 15. mai 2012 Herlig morgen Jeg holder sengen enda og koser med Lita som lager leven i magen før jeg skal møte ei venninne til lunsj. Håper du får en fin dag på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. mai 2012 #4933 Del Skrevet 15. mai 2012 Ja, vi er heldige som har funnet hverandre. Elsker han veldig mye. Kun 2 jobbedager igjen og så har jeg helg, DET ser jeg veldig frem til. Nå ligger Vesla ved siden av meg i sofan og ser på barne-tv, deilig med en lang morgen før vi skal i barnehagen - godt med sånne morgener innimellom. Slike morgener er gull verdt noen ganger. Ha en fin dag, Nòtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #4934 Del Skrevet 17. mai 2012 Dagen i går var en kaotisk dag på jobb, men etter jobben dro vi til bestevenninna mi. Der fikk vi servert en god middag, og J og jeg dro og kjøpte is så vi fikk is og jordbær til dessert. Etter middagen ordner J håret mitt, det ble farget og klippet - , utrolig deilig å få ordnet det før 17.mai Det ble en sen kveld, vi var hjemme ca 2330. Da hadde Vesla holdt det gående hele ettermiddagen og kvelden frem til vi skulle gå, og det uten noen sutring eller sure miner. Vi gjør jo aldri noe sånt, men i går orket vi ikke å stresse med det, så selvom vi tok alt med ro og la ting til rette for at hun kunne sove så ville hun ikke det. Derimot sluknet hun i bilen på veien hjem, etter ca 5 minutter og da sov hun så utrolig godt at det ikke var noe problem å bære henne inn og legge henne i senga. Sov til kl 0930 gjorde hun i dag - noe hun ALDRI gjør ellers. Det ble en litt sen dag i dag også, ikke så sen som i går da - heldigvis. Dagen i dag har vært som 17-mai pleier å være: mye folk, litt surt vær, pølser, is, kaker, juice/brus og trengsel. Vesla har kost seg masse og fått ri på ponni - og det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 17. mai 2012 #4935 Del Skrevet 17. mai 2012 17.mai er nesten alltid litt kjedelig synes jeg. I alle fall for oss voksne. Men ponni, det høres helt toppen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #4936 Del Skrevet 19. mai 2012 *blogg* Dagen i dag har vært grei frem til i ettermiddag og det kunne ha vært bedre, for å si det pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mai 2012 #4937 Del Skrevet 20. mai 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 21. mai 2012 #4938 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen dager er bare dritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. mai 2012 Forfatter #4939 Del Skrevet 21. mai 2012 Noen dager er bare dritt... og dagen i dag er en av de. Enough said. Vesla har kost seg masse med en sparkesykkel i dag, typen med 2 hjul foran. Hun har sparket seg rundt i hele barnehagen og klart seg helt supert. Hun har imponert flere av de voksne faktisk, hun er flink til å være bare 2 år. *stolt* Fikk tatt et par knallfine bilder av henne på sparksykkelen, noe jeg ikke hadde fått om jeg ikke hadde jobbet i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #4940 Del Skrevet 22. mai 2012 I går kveld fant Vesla en ny taktikk for å dra ut leggetida, nemlig å bæsje etter at hun var blitt lagt. Leggingen er nemlig et kapitel for seg for tiden. Hun sover 1 time på dagen i barnehagen og trenger den sovingen eller så sovner hun i vogna på veien hjem og da er helvete løs. Men altså da foregår kvelden slik: Vi kommer hjem, venter på Mannen og spiser middag ca kl 1800 (ja det er sent, men sånn er det med våre jobber nå), etter middag er det kveldsstell og litt barnetv. Leggingen foregår mellom 1900 og 1930, senere enn det så blir det som regel veldig krøll. Men å sove det skal hun IKKE på noen måte, her er det snakk om veldig tulling og Mannen og jeg veksler på å fly inn og ut av rommet hennes (er ikke så mye bedre om vi sitter der inne). Innimellom så sovner hun ikke før klokka er nærmere 2030 - 2100. I går holdt hun på i senga og plutselig så var det en ny lyd der inne, da sto hun i senga og titta ut av vinduet. Når jeg kom inn og sa at hun skulle ligge i senga og sove, kom det: "Jeg har bæsja!" Da var det bare rett på badet og skifte, og da måtte hun tisse på potta. Noe hun gjorde, men håper virkelig ikke dette blir en vane hver kveld nå. Heldigvis sovnet hun relativt fort etter bleieskiftet og pottetissing. Samtidig som hun tuller med sovingen er hun på vei til å bli stor, hun tisset på potte før kveldsstellet og da ved bleieskiftet, og igjen i dagmorges. Kanskje vi er på rett vei med bleieslutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå