Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Som den ikkehetero personen jeg er, synes jeg regnbuetepper er en fin ting! :sjarmor:

:ler:

Tepper er nydelig!

Jeg er som vanlig stum av beundring over strikkeprosjektene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler:

Tepper er nydelig!

Jeg er som vanlig stum av beundring over strikkeprosjektene dine.

:sjenert: Har jo skjønt at jeg er blitt flink til å strikke når jeg hører alle kommentarene til folk. :fnise: Men samtidig så skjønner jeg det ikke, gjør jo bare noe jeg liker og koser meg med - stort sett da, noe er ikke alltid like gøy å strikke.

Her er formen til Mannen og meg helt på felgen...i tillegg har ikke Vesla sovet så veldig bra i natt. Endte med å ta henne med oss når vi la oss kl 2200 i går, da var vi helt ferdige alle tre, og det var godt å sove. I tolv-tida, tror jeg, bar Mannen henne inn i senga hennes og i 3-tida var hun semivåken og ropte på meg. Det hørte ikke jeg, men Mannen - for han har nesten ikke sovet i natt så tett er han.

Og ute så snør det... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg er her og følger med altså, bare lite overskudd til å skrive noe for tiden. Håper dere føler dere bedre snart begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sutre og klageinnlegg....

Å bli "sparket" ut av senga når man sover, for å ta Vesla siden hun er våken - er IKKE min favoritt måte å våkne på. Mannen trodde jeg var våken så da kunne jeg jo like godt ta Vesla. :kjefte: Og når han skjønte at jeg ikke var våken var det for sent, DA var jeg så klart våken. Så nå sitter jeg i stua og han ligger å sover i senga. Og det var min tur til å ligge lenge og sove i dag, for han lå lenge i går. :sinna: Han er ikke alene om å være syk, for å si det sånn. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sørge for og bli skikkelig kald på beina, snike deg opp i senga til ham og ta hevn....

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble til at vi gikk ut etter en god dusj og frokost. Vesla og jeg var ute sammen med en barnehagevenninne av Vesla og moren hennes.

Nå er Mannen i dusjen og etterpå skal vi først på bondegård og så feire svigermor på pizzanini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen er omme og Vesla ligger i sengen fullt påkledd og sover, kle av seg skulle hun ikke da vi kom hjem. Skal se om vi klarer å lirke av henne klærne etterhvert - før vi legger oss.

Det har vært en fin dag, med venninnelek for Vesla, gårdsbesøk sammen med min mamma og søster, og tilslutt feiring av svigermors bursdag. En veldig innholdsrik dag, for alle. Jeg måtte faktisk sove litt på sofan hos svigers, men svigermor tok med seg Vesla ut en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint teppe :Nikke:

Godt du fikk tatt deg en liten dupp på sofan til svigers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å gå hjem fra jobben, var så tett at jeg ikke klarte å tenke. Gikk rett hjem og la meg, og når jeg våknet ringte kjørelæreren og avlyste timen min for bilen var på verksted. Like greit siden jeg er så tett og forkjøla.

Nå må jeg snart dra og hente Vesla i barnehagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint teppe!

God bedring til deg :klemmer: Deilig at mannen henter vesla, så kan du bare slappe av og ta vare på deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått slappet av og sovet også, men holder meg hjemme i morgen også - orker ikke å gjøre så mye før jeg merker at jeg blir sliten og svimmel.

Må skryte litt av Vesla, hun skulle bade i dag da hun sier at hun må tisse. Og den er grei, hun hater å tisse i badet så da var det rett på potta. Og så begynner hun å storgråte, sånn skikkelig gråt, men reise seg fra potta er ikke aktuelt. Dette gir hun seg ikke med, og etter ca 10-15 minutter med sånn ordentlig krampegråt så bæsjer hun på potta. Det likte hun ikke så mye, men både Mannen og jeg ble skikkelig stolte. Etter en liten stund måtte jeg på do og det var skikkelig vondt, og om maven til Vesla var halvparten så vond som min så skjønner jeg godt hvorfor hun krampegråt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte for en stund siden en personlig utfordring, 52 prosjekter i løpet 52 uker, og så langt har jeg fullført 28 prosjekter. Flesteparten av de prosjektene har vært strikkeprosjekter, men ikke alle.

Og bare for å vise hvor "flink" jeg har vært er det en oversikt under hva jeg faktisk har gjort. :fnise:

Dette er ferdig:

1. Sjal til mannens tante - bursdagsgave

2. Sydd om en kjole til topp

3. Hals, som ble forsinket julegave til en venninne

4. Longies til et lite knøtt

5. Lue til meg selv

6. Shorties til et lite knøtt

7. Lue til et lite knøtt

8. Bootees til et lite knøtt

9. Nok et par booties til det lille knøttet

10. Musekostymet til Vesla.

11. Leggvarmere til Vesla

12. Malt settekassene som skal inn på rommet til Vesla

13. Votter til Vesla

14. Pannebånd/ørevarmer til Vesla.

15. Gensertunika til Vesla.

16. Dukkesett med votter, hals og lue

17. Maxi top til dukke

18. Longies til dukke

19. Maxi kjole til dukke #2

20. Longies til dukke #2

21. Maxi kjole til dukke #3

22. Longies for dukke #3

23. Bukse til vesla

24. Ordnet ferdig en kiste vi fikk i bryllupsgave for 5 1/2 år siden.

25. Barselsgave til Saeria - et babyteppe

26. Nonstop top

27. That 70's dress - kjole til vesla

28. Buttbuddy - sitteunderlag til svigermor i regnbuegarn (må bare toves)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:daane:

Sjokkert loffis??? Skjønner ikke det :fnise:

Har to ting på listen som skal strikkes nå det er en Pioneer genser til meg selv, skal ha lange ermer, og en Something Beautiful Shrug til Vesla. Skummelt å strikke genser til meg selv, men klarer det nok når jeg klarer å strikke fine til til Vesla. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har Mannen, Vesla og jeg vært på Ikea og ny kommode til Veslas rom. Hun har en fin kommode/skap nå, men det er for lite. Skuffene er små og skapdelen er liten, passer ikke til noe. Så nå må jeg rydde godt i klærne hennes, montere nye kommoden, rydde i gangen slik at skapet fra rommet får plass der ute (tror jeg).

Vi kjøpte en Hemnes, gråbrun kommode på salg - vi liker salg.

hemnes-kommode--skuffer__0111610_PE262545_S4.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liste, vi er jo bare i uke 19 jo :dåne:

Godt at mannen bringer og henter slik at du får slappet av :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...