pusilus Skrevet 2. mai 2012 #4881 Del Skrevet 2. mai 2012 Ny jobb, gratulerer Jeg synes også det er artig å kjøre, men vi har ikke hatt bil på fem år og jeg er noe rusten nå (kjøpte igjen for et par uker siden). Greit å kunne være uavhengig Min mor holder faktisk på å ta lappen hun også nå, akkurat pga den uavhengighetsfølelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4882 Del Skrevet 3. mai 2012 Fikk mensen på tirsdag og i natt satte flommen inn. Det gjør meg så sinnsykt sliten, nå skulle jeg ønske jeg kunne være hjemme.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2012 #4883 Del Skrevet 3. mai 2012 Så kjipt med mensen. Kvir meg litt til den kommer tilbake, for jeg hvordan det kan være når det står på som verst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2012 #4884 Del Skrevet 3. mai 2012 Jeg har både lappen og bil, men kan aldri gjøre som jeg vil uansett. Noen skal alltid ditt og datt, unger skal hentes og kjøres osv. Vi burde hatt to biler. Da ville jeg muligen kunne kjent den uavhengighetsfølelsen dere snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #4885 Del Skrevet 3. mai 2012 Så kjipt med mensen. Kvir meg litt til den kommer tilbake, for jeg hvordan det kan være når det står på som verst. Skjønner deg veldig godt, akkurat det å "miste" mensen når man er gravid savner jeg veldig til tider - i dag er en sånn dag. Jeg har både lappen og bil, men kan aldri gjøre som jeg vil uansett. Noen skal alltid ditt og datt, unger skal hentes og kjøres osv. Vi burde hatt to biler. Da ville jeg muligen kunne kjent den uavhengighetsfølelsen dere snakker om. Blir nok sånn her også etterhvert, men enn så lenge skal jeg nyte den uavhengighetsfølelsen. ADVARSEL detaljer og sutring: I dag er en slik dag hvor jeg skulle ønske jeg kunne holdt senga og bare blitt der, og det er faktisk ikke jobben som er greia i dag, men kroppen min. Jeg våknet opp og hadde blødd ut av det store bindet og koppen jeg hadde i natt. Og i tillegg har jeg blødd så sinnsykt mye at jeg har måttet gå på do hver eneste time og tømme kopp og passe på at jeg ikke blør igjennom alt. Dette tapper meg så sinnsykt for krefter og overskudd, og det enda jeg tar d-vitamin og jern hver eneste dag. Mannen var snill og kjørte meg til jobb, han ble nemlig hjemme med Vesla i dag og fant ut at han skulle på søppelfyllinga med ting. Men det endte med at jeg måtte be han komme og hente meg også, for jeg kjente at jeg ikke klarte tanken på å gå hverken hjem eller til banen - og det er noe jeg gjør hver dag uavhengig av vær og form - så det sier noe om formen min i dag. Ser ut til å ha dempet seg litt nå, så satser på at det er lettere imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2012 #4886 Del Skrevet 3. mai 2012 Bare spør: hvilken D-vitamin tar du? Jeg tar nå 2000IE hver dag (1 kapsel av det merket jeg bruker).Langt over norske anbefalinger, men faktisk ikke mer enn hva ekspertene anbefaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. mai 2012 #4887 Del Skrevet 3. mai 2012 Uff, jeg føler med deg! Sånn hadde jeg det før også, helt til jeg fikk satt inn hormonspiral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mai 2012 #4888 Del Skrevet 3. mai 2012 jeg føler med deg.. Noen ganger hadde det virkelig vært greit å bare kunne være hjemme med badet og varmeflasken i umiddelbar nærhet.. Håper morgendagen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4889 Del Skrevet 4. mai 2012 Bare spør: hvilken D-vitamin tar du? Jeg tar nå 2000IE hver dag (1 kapsel av det merket jeg bruker).Langt over norske anbefalinger, men faktisk ikke mer enn hva ekspertene anbefaler. Vet ikke hva de heter, men er kjøpt på norsk apotek. Hva heter ditt merke?? Uff, jeg føler med deg! Sånn hadde jeg det før også, helt til jeg fikk satt inn hormonspiral. Jeg sliter med hormonprevansjon så jeg har ikke prøvd det, men kanskje det er noe jeg skal vurdere etterhvert.... jeg føler med deg.. Noen ganger hadde det virkelig vært greit å bare kunne være hjemme med badet og varmeflasken i umiddelbar nærhet.. Håper morgendagen blir bedre. I går hadde det vært greiest å vært hjemme kjente jeg. Heldigvis har jeg ikke noe særlig med smerter. I dag derimot våknet både Mannen og jeg med sår hals + at jeg klarer nesten ikke å vri huet noe særlig, vondt i nakken. Frokosten min er en kopp buljong, bare tanken på å svelge noe i fast form byr meg i mot. Og enda så drar jeg på jobb...skjønner ikke helt hva som feiler meg....ja, ja - er jeg tilbake før dagen er omme vet dere at jeg ikke klarte full dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2012 #4890 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg tåler heller ikke hormonprevansjon, utenom spiralen. Jeg blir mannevond og syk av selv mini-pillen. Men hormonspiralen skiller bare hormoner ut lokalt der den sitter, ikke noe i resten av kroppen. Den merker jeg ingenting til i det hele tatt! Bare at jeg ikke har mens i noe særlig grad. Det kommer bare noen dråper, og det holder med truseinnlegg! Håper dagen blir bedre enn forventet. Men det høres ut som om du burde vært hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2012 #4891 Del Skrevet 4. mai 2012 Jeg bruker denne, etter anbefaling på TI fra damer som kan en del om D-vitamin:http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Vitaminer/A-D-E-K/D-vitamin.htm Og ja, jeg merker at den har hatt effekt på meg.Bare et par uker med denne,og jeg er i mye bedre form. har mer overskudd og er ikke konstant trøtt. Jeg får nå bygget litt opp på D-vitamin, i stedet for å bare opprettholde samme lave nivå som før, noe de fleste apotekvitaminer gjør, da dosen er for lav. Man godtar nemlig alt for lave verdier av D-vitamin i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mai 2012 #4892 Del Skrevet 4. mai 2012 God helg skjønne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4893 Del Skrevet 4. mai 2012 Takk kjære deg, den trengte jeg. Nå fikk jeg en varm kopp sjokolade av Mannen - vi har akkurat kommet hjem fra barnehagen. Og jeg er helt utslitt kjenner jeg, burde nok ha gått hjem tidligere, men er jeg på jobb så er jeg på jobb. Så nå skal det bli godt med helg kjenner jeg - skulle bare ønske den varte r enn to dager.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2012 #4894 Del Skrevet 4. mai 2012 Håper du får en kjempefin helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4895 Del Skrevet 4. mai 2012 Det håper jeg også, for å si det sånn. Nå vet jeg at Saeria har mottatt barselsgaven og da kan jeg legge ut bilder av teppet jeg strikket til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2012 #4896 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er deilig OG lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mai 2012 Forfatter #4897 Del Skrevet 4. mai 2012 Det er deilig OG lekkert! Så glad du liker det. Vesla ELSKER regnbue teppet hun har, riktignok laget av et litt røffere garn da. Men babyteppene som jeg strikket til henne da hun var bitteliten er fortsatt i bruk, selvom de er litt små nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. mai 2012 #4898 Del Skrevet 4. mai 2012 Pleddet er alldeles NYDELIG! Ingen tvil om at jeg ELSKER det! Perfekte farger, stort og fluffy. Det blir nok gjenstand for misunnelse i barselgruppa, tenker jeg. Jeg har egenkomponert barselgruppe, og vi skal nok møtes etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mai 2012 #4899 Del Skrevet 4. mai 2012 Så fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. mai 2012 #4900 Del Skrevet 4. mai 2012 Som den ikkehetero personen jeg er, synes jeg regnbuetepper er en fin ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå