Nótt Skrevet 30. april 2012 Forfatter #4861 Del Skrevet 30. april 2012 Boblebad med mere til? Virkelig? Serverte de dere middag mens dere badet? Så hyggelig!!! Ja, helt klart middag i boblebadet.... nei kanskje ikke akkurat middag.... men godt var det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. april 2012 #4862 Del Skrevet 30. april 2012 Så bra! Litt ekstra inspirasjon og løssluppenhet er alltid fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 30. april 2012 #4863 Del Skrevet 30. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4864 Del Skrevet 2. mai 2012 Så bra! Litt ekstra inspirasjon og løssluppenhet er alltid fint. Tror helt klart vi trengte det. Nå derimot er jeg helt vanlig A4-mamma, hjemme med sykt barn. Vesla kom hjem fra besteforeldrene sine forkjøla, og har bare blitt verre. Mandag kveld hostet hun så det ljomet i veggene, og hun var våken nesten 2 timer om natta pga hosten. Det var så ille at hun ba om astmamedisin. Det var så klart feber med i bildet også. På dagen i går var hun grei, om enn litt slapp og sliten pga natta. Natten i natt har vært ganske lik som natt til tirsdag, hoste og feber. Nå sitter vi i stua, hun i stolen sin under et teppe og ser på barne-tv, mens jeg får lov å surfe litt på nett. Kjenner at jeg er sliten av å ligge på ank og ikke få sove fordi jeg venter på neste våke-periode hos Vesla. Så jeg burde nok sove når hun sover i dag, men jeg har lovt Vesla at vi skal gå tur når hun skal sove. Det er jo fordi at hun sovner lettere og sover bedre i vogna si enn senga på dagtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2012 #4865 Del Skrevet 2. mai 2012 Uff. God bedring til Vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. mai 2012 #4866 Del Skrevet 2. mai 2012 Uff, nei, nå igjen! God bedring til henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4867 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk, det trengs. Hun er i ganske god form, men ikke god nok til barnehagen og mat er ikke interessant så her frister jeg med alt jeg kan tenke meg.... Er lei av å ha et barn som spiser bra alle andre steder enn hjemme. For det er slik hun har blitt nemlig, også spiser hun godt et måltid og vi øyner et håp om at NÅ er vi ferdige med matvegringen. Men så er vi tilbake der neste måltid.... Hun vokser jo så hun får jo i seg det hun trenger tydeligvis, men man blir så sliten av å prøve å vri huet og finne noe som kan friste henne når man er hjemme sånn som nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2012 #4868 Del Skrevet 2. mai 2012 Er det noen trøst om jeg sier det er det samme her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4869 Del Skrevet 2. mai 2012 Nei, men ja. Og du har to.... Nå skal jeg bare pakke en pakke med garn så skal vi ut og gå. Orker ikke å være inne nå kjenner jeg..... <- meg om vi blir inne veldig mye lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Edderkopp Skrevet 2. mai 2012 #4870 Del Skrevet 2. mai 2012 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4871 Del Skrevet 2. mai 2012 Vi kom oss ut, og har akkurat kommet inn - dvs har vært ute i 2 timer. Deilig med og sovende barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4872 Del Skrevet 2. mai 2012 Svigerfar kom i dag for å passe Vesla, mens jeg hadde kjøretime. Tror de to koste seg sammen den timen han var her. Selvom hun ikke er helt frisk var de ute, og det tror jeg hun trengte. I det strålende været vi har hatt i dag, hadde det ikke spilt noen rolle om de var inne eller ute, og da var ute det beste stedet for de to. Kjøringen gikk ganske greit, kvelte bare motoren et par ganger, svingte ikke feil noen gang, fikk prøve bakkestart ++ det går fremover, sakte, men sikkert om ikke annet. Håper det fortsetter for å si det slik. Nå har Mannen gått med på å øve litt på sånne småting som clutching og gassing. Må klare å finne krypepunktet på clutchen og holde bilen i ro bare ved hjelp av clutchen, og å slippe clutchen og gasse UTEN å kvele motoren. Jeg har nemlig en tendens til å slippe clutchen for fort og da kveler jeg jo motoren. Også er det alle reglene og alle andre i trafikken man må være oppmerksomme på. Skal jo faktisk unngå å skade noen når jeg er ute og kjører da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2012 #4873 Del Skrevet 2. mai 2012 Flinka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mai 2012 #4874 Del Skrevet 2. mai 2012 Kom over denne bokstøtta, og tenkte at den hadde vært noe for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4875 Del Skrevet 2. mai 2012 Flinka Takk, men føler meg ikke superflink da. Det som er sikkert er at jeg synes det er gøy å kjøre bil. Skummelt, men gøy - jeg smiler nesten alltid når jeg går fra kjøreskolen og hjem. Kom over denne bokstøtta, og tenkte at den hadde vært noe for deg! Den var tøff. Kjenner at jeg er sliten etter å ha vært hjemme med Vesla, og er ikke helt klar for jobb i morgen. Mannen skal være hjemme med Vesla i morgen, fredag ser det ut til at vi prøver å få til å jobbe 1/2 dag hver - for å unngå å bruke opp sykt barn dagene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2012 #4876 Del Skrevet 2. mai 2012 Takk, det trengs. Hun er i ganske god form, men ikke god nok til barnehagen og mat er ikke interessant så her frister jeg med alt jeg kan tenke meg.... Er lei av å ha et barn som spiser bra alle andre steder enn hjemme. For det er slik hun har blitt nemlig, også spiser hun godt et måltid og vi øyner et håp om at NÅ er vi ferdige med matvegringen. Men så er vi tilbake der neste måltid.... Hun vokser jo så hun får jo i seg det hun trenger tydeligvis, men man blir så sliten av å prøve å vri huet og finne noe som kan friste henne når man er hjemme sånn som nå. Er det noen trøst om jeg sier det er det samme her? Her og.... Masse god bedring til Vesla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mai 2012 #4877 Del Skrevet 2. mai 2012 Synes du er tøff jeg, som tar lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4878 Del Skrevet 2. mai 2012 Synes du er tøff jeg, som tar lappen. Takk, ser at det faktisk er et stort behov for det. Kjenner mer og mer på det, og det skal bli godt å bli mer selvstendig når jeg har lyst til å gjøre noe. Som å dra til venninne J, da er jeg avhengig av enten: t-bane, tog og bli hentet på stasjonen - det tar godt over 1 time nesten 1,5 time faktisk, bli kjørt av Mannen eller hentet av venninne J. Når jeg får lappen, kan jeg bare sette meg i bilen og kjøre når jeg har lyst og hvor jeg har lyst. Om det så er til venninne J eller broder'n i Ålesund eller Saeria i Bergen, verden har ingen grenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. mai 2012 #4879 Del Skrevet 2. mai 2012 Skjønner deg veldig godt. Jeg har ikke lappen selv og føler igrunnen på det. Føler meg litt "stuck" uten. Også ser jeg at jeg ville b.la halvert reisetida til jobb med lappen&bil. Stå på, flinkis Nòtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #4880 Del Skrevet 2. mai 2012 Skjønner deg veldig godt. Jeg har ikke lappen selv og føler igrunnen på det. Føler meg litt "stuck" uten. Også ser jeg at jeg ville b.la halvert reisetida til jobb med lappen&bil. Stå på, flinkis Nòtt!! Jeg vil ikke halvere reisetiden, men faktisk gjøre mer enn det om jeg kjører til jobb (der jeg er nå) - men blir aldri til at jeg får lappen før jeg slutter der (siden jeg gjør det 31. juli (med ferie er siste dagen min faktisk 30.juni). Og med nye jobben vil jeg få like lang reisetid uansett om jeg kjører eller bruker kollektivt. Men det er hele den uavhengighetsfølelsen jeg kjenner på nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå