Saeria Skrevet 9. april 2012 #4781 Del Skrevet 9. april 2012 Takk for linker. Jeg får sjekke hvor mange yards jeg har på hespet, strikke str. 3-4 år, og blir den for liten, så får lillebror få den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. april 2012 #4782 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Skjønner Vesla godt jeg, som ikke vil ta av seg den deilige buksen! Kjempefin! Endret 10. april 2012 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. april 2012 Forfatter #4783 Del Skrevet 10. april 2012 Takk for linker. Jeg får sjekke hvor mange yards jeg har på hespet, strikke str. 3-4 år, og blir den for liten, så får lillebror få den. Vil ikke tro den blir for liten om du strikker med tjukkere garn, håper den passer fint når den er ferdig. Skjønner Vesla godt jeg, som ikke vil ta av seg den deilige buksen! Kjempefin! Skjønner henne godt jeg også. Kunne tenke meg en sånn bukse selv, men vet ikke om jeg orker å strikke en slik bukse til meg selv altså. Nå har jeg begynt på en sommertopp til henne og skal etterhvert prøve om den passer over hodet hennes. I dag var det skikkelig mandag på jobb, selvom det bare er tirsdag. Kjenner atj eg gleder meg til helg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. april 2012 #4784 Del Skrevet 10. april 2012 Så kjedelig når det er slik på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. april 2012 #4785 Del Skrevet 10. april 2012 I dag var det skikkelig mandag på jobb, selvom det bare er tirsdag. Kjenner atj eg gleder meg til helg allerede. Sånn har jeg og hatt det idag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 11. april 2012 #4786 Del Skrevet 11. april 2012 I dag var det skikkelig mandag på jobb, selvom det bare er tirsdag. Kjenner atj eg gleder meg til helg allerede. Men nå er det allerede onsdag, og bare to dager til helg! Jeg liker firedagers uker altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. april 2012 Forfatter #4787 Del Skrevet 11. april 2012 DET gjør jeg også Purple. Er det noe jeg var sjeleglad for da jeg sto opp i går var det nettopp det at det er en 4-dagers uke. Nå er det to dager igjen til helg, og jeg er glad for det. Planene for er helgen er forløpig at Mannen skal på fest på lørdag og jeg på førstehjelpskurs på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4788 Del Skrevet 12. april 2012 I dag er jeg et stykk stolt mamma!! Vesla har gått 1 time uten bleie, UTEN uhell. Grunnen til bleieløsen var det at hun bæsjet når vi var på senteret, og det etter at vi hadde skiftet den ene bleien vi hadde med oss. Da var det bare å ta av den ekle bleien, og forklare Vesla at hun nå gikk uten bleie og måtte si i fra om hun måtte på do. Dette har vi gjort en gang før, og da gikk det bra til vi kom inn i blokka - da måtte hun på do. Jeg forventet det samme idag, men stresset ikke. Tisset hun så tisset hun tenkte jeg. Hun gikk deler av veien hjem selv, før hun ville i vogna og vi småpratet hele veien hjem. Og det hun pratet om var at hun var stor jente uten bleie. Vi kom oss hjem, satte vogna i boden, gikk opp trappa (Vesla gikk tre av fire etasjer selv), kledde av oss, lekte på rommet til Mannen kom hjem OG spiste middag uten at det var noe uhell. Selv ikke etter middagen kom det noe, og da satt hun på do. Nå ligger hun søtt og sover og er SÅÅÅÅÅ stolt av seg selv og det at hun gikk uten bleie. Kan vel trygt si at mamma'n er like stolt om ikke mer av den store lille jenta mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. april 2012 #4789 Del Skrevet 12. april 2012 Flinke vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 13. april 2012 #4790 Del Skrevet 13. april 2012 Flink hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. april 2012 #4791 Del Skrevet 13. april 2012 Er det ikke slik at unger som har brukt tøybleier ofte slutter med bleier tidligere enn de med "plastbleier"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2012 #4792 Del Skrevet 14. april 2012 De som bruker tøy gjør ofte det, ja. Dessuten synes jeg at Nótts jente har vært fremmelig på ganske så mye da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4793 Del Skrevet 14. april 2012 Flinke vesla! Flink hun er! Jeg synes også hun er kjempeflink. Og i går ba hun om å få tisse i barnehagen, det kom ikke noe i do, men hun sa at hun ville tisse. Hun sier stadig i fra her hjemme, men har ikke gjort det i barnehagen så det er et fremskritt. Er det ikke slik at unger som har brukt tøybleier ofte slutter med bleier tidligere enn de med "plastbleier"? Som Saeria sier så er det ofte slik ja, men Vesla har ikke brukt tøybleier siden hun var 8 måneder så dette er nok litt uvanlig. De som bruker tøy gjør ofte det, ja. Dessuten synes jeg at Nótts jente har vært fremmelig på ganske så mye da. Ja det synes vi også, men så er vi jo ikke akkurat objektive da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4794 Del Skrevet 14. april 2012 Da har vi hatt første runde uten bleie her hjemme. Hadde et lite uhell, hvor Vesla tisset litt på lekematten på rommet sitt før hun kom seg på badet. Det kom ikke mer da, men 10 minutter senere sier hun: "Jeg må tisse!" og løper til badet og potta, og der kom det. Jeg kjenner at jeg er skikkelig stolt av henne, der hun sier i fra og løper for å rekke potta før hun tisser på seg. Hun er litt urolig når ikke har på bleie, men det er jo ikke så rart siden hun er vant til følelsen av bleie mot huden og pluitselig ikke har noe der. Vi prøver akkurat nå at hun ikke har på seg noe, bare genser og sokker. Jeg har nemlig hørt at om man prøver med truse med engang så forveksler barna truse med bleie og bare tisser i trusa. Vet ikke om det er sånn, men så lenge vi bare er hjemme alene kan hun jo løpe i bare genser og sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2012 #4795 Del Skrevet 14. april 2012 Du vet jo jeg har min teori om hvorfor hun er så fremmelig på en del områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. april 2012 #4796 Del Skrevet 14. april 2012 Så flink hun er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4797 Del Skrevet 14. april 2012 Du vet jo jeg har min teori om hvorfor hun er så fremmelig på en del områder. Jeg vet du har din teori, men jeg skal innrømme at akkurat nå husker jeg den ikke. Så flink hun er! Synes også hun er veldig flink. Har ikke villet gå mer uten bleie i dag, men det er helt greit. Hun bestemmer det litt selv, vi presser ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4798 Del Skrevet 14. april 2012 Nå er jeg alene hjemme, Vesla sover godt i senga si og Mannen er på "fest" hos en kollega. Så her skal kvelden tilbringes i sofaen med tv og strikketøy, og litt kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. april 2012 #4799 Del Skrevet 14. april 2012 Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2012 #4800 Del Skrevet 14. april 2012 Hun skulle jo vært der litt før, vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå