Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Herlig med gode joggesko :) Jeg var veldig avhengig av "kjøreskoene" mine veldig lenge og liker fremdeles ikke å kjøre i sko med tykke såler.

God fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig!

Noe i mot at jeg hermer?

:sjenert:

Bare å herme det. Hvor ofte treffer vi hverandre liksom ....

Å, det var fine sko! :smilbla:

De er kjempefine, og VELDIG gode å gå i. Har travet rundt i de i hele dag, og jeg har ikke vondt i beina eller er sliten i føttene og det er vanvittig godt.

Ellers har jeg fått tak i ,value[/model/2011/F01%2093844%2007019%2091%200499%207.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[sTILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]allværsjakketil Vesla i dag og hun valgte seg ut en hatt (som jeg dessverre ikke finner bilde av), men som hun ser veldig stor ut i. Og hun er superfornøyd med den. :hjerte: Det er en , men i salt og pepper og med sort bånd. MYE finere enn denne.

I tillegg fikk jeg byttet vesken jeg "kjøpte" på onsdag. Dvs jeg brukte opp gavekortet vi fikk av mamma til jul. Det sto mellom to vesker og da jeg kom hjem angret jeg på at jeg ikke hadde valgt den som sto igjen i butikken. Så i dag byttet jeg og angrer ikke, tok den i bruk med engang. Dessverre finner jeg ingen bilder av noen av de på nettet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natten blir veldig lang når man starter med å hoste i 1 1/2 time før man sovner utmattet. :Gjesp: Føler meg overhodet ikke uthvilt, og hosten har ikke gitt seg. Hoster på meg hodepine og mer til. Er drittlei, nå har jeg hostet siden onsdag. Vet dessverre at legene ikke finner noe galt med meg, det er bare noe jeg må holde ut. Er spent på å se hvor lenge det varer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem: Håper det går over raskt denne gangen!

Hvilke veske har du kjøpt? Jeg har litt lyst på en ny jeg også, men fornuften sier jeg bør droppe det og være fornøyd med de jeg har :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring :klem: Håper det går over raskt denne gangen!

Hvilke veske har du kjøpt? Jeg har litt lyst på en ny jeg også, men fornuften sier jeg bør droppe det og være fornøyd med de jeg har :sjenert:

Jeg har kjøpt en Lycke veske, finner ikke noe bilde på nettet, men kan se om jeg får tatt et bilde (en annen dag, i dag har jeg ikke tid).

Takk for god bedring, håper også at det går over fort denne gangen, men sist jeg holdt på slik så holdt jeg på i over 1 måned. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin veske!

Lekker veske!!!

:hjerte:

Ha en fin søndag!

:klem:

Stilig veske :Nikke:

Veska var kjempefin! :tommelsmil:

Tusen takk jenter, liker den veldig godt.

I går møtte jeg J og T, også tok vi oss en skogstur før vi dro hjem til J. Der laget vi god middag og koste oss masse alle tre. Vi var ikke i seng før kl 0330 i natt, det førte jo til at jeg sov dertil lenger på morgenen. Jeg sto opp kl 1215 og de andre kom tuslende etterhvert. Det var godt å få litt tid for meg selv og være sammen med venner. Mannen og Vesla koste seg sammen her hjemme.

På skogsturen fikk jeg prøvd den nye utebuksa mi, som jeg i dag fant ut er en guttemodell... Men jeg liker den for det. :sjenert:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var veldig god, eneste minuset er at jeg må legge den opp. Som alle andre bukser er den for lang, så jeg må legge den opp ca 10 cm, tror faktisk ikke den hadde vært kortere om det var en damemodell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Buksa så jo ikke guttette ut overhodet heller!

:riste:

Nei den gjorde jo ikke det, derfor jeg ikke tenkte noe over det før jeg så det på hjemmesiden til merket. :fnise: Fornøyd er jeg uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det heldigvis bare 2 dager igjen med jobbing før fri, ferie blir det ikke siden Mannen og jeg skal jobbe med soverommet vårt. Vi skal strippe veggene for tapet, regner ikke med at vi kommer lenger enn det i påsken, men meningen er så klart å male også.

Ellers strikker jeg på harde livet, som vanlig. Er med på en utfordring på et annet forum, 52 prosjeker i løpet av 52 uker. Så langt ligger jeg ganske godt an. :fnise: Jeg har fullført 21 prosjekter, hvorav 19 er strikkeprosjekter. Holder faktisk på med nr 22 og 23 akkurat nå, 24 og 25 er rett rundt hjørnet. Vesla bestilte nemlig en dukkebukse i dag, så det blir nr 24 og jeg venter på garn til nr 25. Føler at det burde være oppnåelig å komme gjennom 52 prosjekter nå, det gjorde jeg ikke da jeg begynte på denne galskapen. Jeg er gal jeg vet. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...