Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Nok et sett med dukkeklær er ferdig.

DSC01452_medium2.JPG

Og jeg har fått bestilling på et sett til til neste dukke. :lol: Hun vet hva hun vil ha og "trenger" den lille jenta mi. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen er hjemme igjen, og det er deilig å være to på kvelden med stellet av Vesla. :)

Nå er han inne på rommet og legger henne. :hjerte:

Han ble 35 år i dag, og det ble feiret med Peppes pizza. :fnise: Vi skal feire ordentlig senere, når han ikke er så sliten som han er i dag. Skulle ikke forundre meg om han sovner på rommet hennes i kveld. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen hilser tilbake til alle og takker for gratulasjonene. :)

Vesla sov før kl 2000 i går, Mannen la seg en time senere og sovnet momentant, og jeg la meg en time etter han igjen. Merket ikke så mye til at han var kommet hjem da jeg la meg, for han sov så tungt at han ikke reagerte da jeg la meg. :fnise:

Vesla våknet som vanlig kl 0550, pga hosteanfall, men hun la seg faktisk til å sove igjen etter at jeg hadde vært inne hos henne. Og hun sov helt til kl 0820 :hakeslepp: Deilig for meg og Mannen, eller Mannen sto opp tidlig for han fikk ikke sove igjen. Så han spiste litt og dusjet før hun våknet og tuslet så av gårde til kiropraktoren. Og etter at han kom hjem har vi bare sløvet i sofan foran pc og tv alle sammen - en skikkelig søndagsfølelse på en mandag. Deilig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt besøk fra KaraW, og det var veldig koselig. Vi har vel ikke sett hverandre på nesten et år så det var helt klart på tide. Koselig å snakke om alt og ingenting.

Ellers har vi hatt en ganske sløv dag, unntatt når jeg hadde kjøretime. Og kjøretimen i dag gikk fint, bedre enn forrige gang og det er jo slik det skal gå.

Jeg fikk ryddet på verandaen i dag, så nå er den nesten sommerklar og det var skikkelig deilig.

Dagens liste:

Sovet lenge

Sløv morgen

Kjøretime

Ryddet verandaen

Besøk av KaraW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kjolen var nydelig!

Mon tro om den kommer i str 110/116 og...?

:lur:

Det gjør den garantert, for dette var i "stor pike" avdelingen. :fnise:

Nå har jeg vært ute og handlet til fredagskosen på jobb, kjipt at jeg skal stå for den en fredag jeg ikke er tilstede på jobb. Men sånn er nå saken og da ble det noe helt enkelt; popcorn, kjeks og en ferdig sitronkake.

Jeg har også kjøpt meg et par joggesko, rett og slett fordi jeg trengte noen myke sko som er gode å kjøre i. Jeg har nemlig ingen slike sko som jeg kan bruke nå.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...