Nótt Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4701 Del Skrevet 22. mars 2012 Det er utrolig hva en natt med sammenhengende søvn gjør for en, og en god dusj på morgenen. Nå er frokost, for første gang siden mandag, inntatt og det var skikkelig godt. Vesla er ikke helt på topp ennå, sliter litt med å spise så klart. Greit vi er hjemme i dag også, i morgen er det jobb og barnehage igjen, men så er det helg. Og da er Mannen snart hjemme, gleder meg til han kommer hjem nå. Skal ut en tur etterpå, jeg trenger litt forandring og Vesla skal få sove i vogna i dag. Ser ut til å bli strålende vær så en tur ut er nok absolutt ikke dumt for noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2012 #4702 Del Skrevet 22. mars 2012 Tøffe dager hos dere i det siste ser jeg. Godt dagen idag er et lyspunkt og at dere er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4703 Del Skrevet 22. mars 2012 Det har vært tøft, og jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle ha gjort uten hjelpen fra foreldrene til Mannen og meg. De har faktisk vært fantastiske og stilt opp enormt mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mars 2012 #4704 Del Skrevet 22. mars 2012 Du er heldig som får hjelp når du trenger det. Kos dere idag da, nydelig vær vi har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4705 Del Skrevet 22. mars 2012 Veldig heldig som har god hjelp når jeg trenger det. Tenkte i gårkveld at jeg er glad jeg ikke er alenemamma, da hadde jeg nok slit litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mars 2012 #4706 Del Skrevet 22. mars 2012 Ja, uff, det har jeg tenkt mange ganger! Kos dere i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4707 Del Skrevet 22. mars 2012 (endret) Vi endte opp hos legen i dag, for Vesla har fått øyekatar. Heldigvis var det bare inn og bli så vidt sett på for å få medisin. Fikk i samme omgang truffet svigerfar til Vesla's store begeistring. Men å ta tog og bane i rushen er noe jeg ikke gjør mer enn jeg må altså. Mye mennesker og trengsel er ikke noe greit når man går med vogn. Endret 22. mars 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #4708 Del Skrevet 22. mars 2012 Nå er Vesla lagt, etter eget initiativ. Hun har vondt i øynene, stakkar, og hun reagerte enormt da jeg smurte de med salve. Sier at det gjør vondt og bare gråter. Håper det er bedre imorgen, ellers aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Også håper jeg at jeg slipper å få øyekatarr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 22. mars 2012 #4709 Del Skrevet 22. mars 2012 Stakkar, vesla. Her har vi forkjølelse på gang igjen. Så får vi se hvor sår halsen blir denne gangen. Sist ville han helst ikke spise noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 23. mars 2012 #4710 Del Skrevet 23. mars 2012 Det hørtes ut som en ordentlig slitsom omgang med omgangssyke. Godt å høre at dere begge er bedre, og håper Vesla blir bedre i øynene snart også. Familie som stiller opp er gull verdt i slike situasjoner Ellers er formen min blitt mye bedre, så om du vil kan jeg gjerne komme på besøk på enten mandag eller tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #4711 Del Skrevet 23. mars 2012 Det hørtes ut som en ordentlig slitsom omgang med omgangssyke. Godt å høre at dere begge er bedre, og håper Vesla blir bedre i øynene snart også. Familie som stiller opp er gull verdt i slike situasjoner Ellers er formen min blitt mye bedre, så om du vil kan jeg gjerne komme på besøk på enten mandag eller tirsdag. Sender deg en pm jeg. Dagen i dag har vært helt grei på jobb, ikke mer å si. Men ettermiddagen har vært fin, fikk besøk av T og S (tanten til Vesla med kjæreste). Det var veldig koselig, de kom mens vi spiste middag (les: jeg spiste) og ble til Vesla skulle legge seg. Legge seg gjorde hun uten tull i dag, og det var veldig deilig. Håper jeg faktisk får sengen min for meg selv i natt - hadde vært godt. I morgen kommer kanskje J på besøk, det vet jeg ikke helt ennå. MEN det er bare 2 netter igjen til Mannen er hjemme, så om jeg får besøk eller ei i morgen spiller ingen rolle kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. mars 2012 #4712 Del Skrevet 23. mars 2012 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #4713 Del Skrevet 24. mars 2012 Dette ser ut til å bli en veldig fin dag, den startet riktignok tidlig før kl 0600, men vi har ligget i senga i over 3 1/2 time og bare slappet av. Vesla har sett på barnetv og jeg har slappet av og sovet litt innimellom. Deilig å sløve på morgenen, UTEN at hun maser. Nå er det straks frokost, og så skal vi ut en liten tur i det nydelige været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mars 2012 #4714 Del Skrevet 24. mars 2012 Så deilig da! G sov til klokka kvart på ni, men så er han jo ikke helt frisk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #4715 Del Skrevet 24. mars 2012 Det var vanvittig deilig, og overhodet ikke noe som skjer til vanlig her. Tror det er en første gang siden hun var baby og sovnet igjen etter mat at vi har kunne ligge slik å sløve i senga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2012 #4716 Del Skrevet 24. mars 2012 Høres ut som en bra start på dagen! Kos dere idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. mars 2012 #4717 Del Skrevet 24. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. mars 2012 Forfatter #4718 Del Skrevet 24. mars 2012 Nå er jeg alene. Har hatt besøk av kompis J i dag, han kom i 15-tida og dro for 15 minutter siden. Det har vært skikkelig koselig, vi har skravlet om alt og ingenting og særlig om bryllupet hans til neste år. Han ble fridd til av kjæresten på nyttårsaften, og september 2013 skal de to få hverandre. Han er helt oppslukt av alt som har med bryllupet å gjøre, han er bridezillaen av de to guttene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2012 #4719 Del Skrevet 25. mars 2012 Nå er jeg alene. Har hatt besøk av kompis J i dag, han kom i 15-tida og dro for 15 minutter siden. Det har vært skikkelig koselig, vi har skravlet om alt og ingenting og særlig om bryllupet hans til neste år. Han ble fridd til av kjæresten på nyttårsaften, og september 2013 skal de to få hverandre. Han er helt oppslukt av alt som har med bryllupet å gjøre, han er bridezillaen av de to guttene. Herlig! På tide at også to menn kan få gifte seg. Deres kjærlighet er like sterk og ekte som hetrofiles kjærlighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 25. mars 2012 Forfatter #4720 Del Skrevet 25. mars 2012 Herlig! På tide at også to menn kan få gifte seg. Deres kjærlighet er like sterk og ekte som hetrofiles kjærlighet! Akkurat sånn tenker jeg meg også. Så jeg gleder meg til å være en del av deres feiring av hverandre. Dagen i dag startet faktisk ikke før kl 0730, noe som gjorde veldig godt for et trøtt mamma-hjerte. Vesla våknet fornøyd, UTEN å gråte, noe som ikke har skjedd på nesten en uke. Og nå leker hun for seg selv på rommet sitt, og jeg får sitte i stuen alene - så lenge det varer.... I dag kommer Mannen hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå