Saeria Skrevet 20. mars 2012 #4681 Del Skrevet 20. mars 2012 Uff! Dere må ha god bedring, begge to! Godt mamma kommer og hjelper til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mars 2012 #4682 Del Skrevet 20. mars 2012 uff...god bedring til dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 20. mars 2012 #4683 Del Skrevet 20. mars 2012 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2012 #4684 Del Skrevet 20. mars 2012 Stakkars dere! God bedring til begge to! Godt at mamma'n din kommer da, så kan du kanskje få sovet litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4685 Del Skrevet 20. mars 2012 Formen er bedre, men langt fra topp. Mamma har akkurat dratt tilbake på jobben sin, jeg har fått sovet i nesten 3 timer og Vesla har sovet 1 time ca. Godt var det. Mamma var faktisk så snill at hun la sammen alt det rene og tørre tøyet vårt, det jeg ikke orket å gjøre i gårkveld. Nå snart kommer søster'n min og hennes kjære for å "passe" på oss, mamma som ordnet. Og i ettermiddag kommer svigers for å hjelpe meg å bade og legge Vesla. Litt glad er jeg for det for jeg er helt skjelven, orker ikke så veldig mye kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 20. mars 2012 #4686 Del Skrevet 20. mars 2012 Så flott at du får så mye hjelp da, det er godt med god familie som passer på deg God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4687 Del Skrevet 20. mars 2012 Og Vesla kastet opp igjen, i sengen vår nå. Så den måtte strippes helt, og det samme måtte hun. Får så vondt av henne der hun står og hyler fordi det gjør vondt, og jeg ikke kan gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2012 #4688 Del Skrevet 20. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. mars 2012 #4689 Del Skrevet 20. mars 2012 Masse god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2012 #4690 Del Skrevet 20. mars 2012 Håper dere blir friske i en fei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #4691 Del Skrevet 20. mars 2012 Nå har svigers dratt, og jeg er bare superglad for at de kom. Svigermor tok over alt med Vesla og ordnet opp når hun kastet opp (noe hun gjorde to ganger mens de var her + den ene gangen etter at mamma hadde dratt og den i natt). Jeg fikk lagt på rent sengetøy på sengen min og snakket med Mannen på Skype uten å måtte bekymre meg så mye, selvom jeg så klart gjorde. Nå sover Vesla på sofan ved siden av meg og her skal vi tilbringe natten begge to. Jeg har ingen planer om å flytte på et sovende barn, og risikerer oppvåkning og skriking til hun kaster opp, når jeg bare kan legge meg her jeg også. Dagens liste: Mamma som kom og hjalp meg Svigers som kom og hjalp meg Forlenget sykmelding til påske En skikkelig kosete Vesla - mellom slagene Snakket med Mannen på Skype Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2012 #4692 Del Skrevet 20. mars 2012 Hurra for flinke hjelpere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille lo Skrevet 20. mars 2012 #4693 Del Skrevet 20. mars 2012 god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 20. mars 2012 #4694 Del Skrevet 20. mars 2012 Så godt å ha familie som stiller opp når dere er syke. Riktig god bedring til begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 20. mars 2012 #4695 Del Skrevet 20. mars 2012 Uffda God bedring til dere begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. mars 2012 #4696 Del Skrevet 20. mars 2012 Håper dere får en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 20. mars 2012 #4697 Del Skrevet 20. mars 2012 God bedring til dere vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #4698 Del Skrevet 21. mars 2012 Natten har vært god, selvom den ble tilbragt på sofan. Våknet opp av at Vesla hostet en gang i natt og fant henne tvers over stuebordet (som jeg hadde skjøvet inntil sofan for at hun ikke skulle falle ned). Vi har heldigvis sovet nesten hele natten sammenhengende begge to, og det trengtes. Dagen så langt har gått relativt stille og rolig for seg, om man ser bort i fra at Vesla har kastet opp igjen. Jeg får så vondt av henne, men nå kommer det forvarsler så jeg klarer å forberede meg. Nå sover hun på sofan, men skal ha meg sittende ved siden av seg og reagerer om jeg flytter på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mars 2012 #4699 Del Skrevet 21. mars 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #4700 Del Skrevet 21. mars 2012 Nå sitter jeg alene i stuen, for første gang på 2 døgn. Og tro det eller ei så nyter jeg det. Det er deilig at Vesla er så mye bedre og at jeg er frisk. Men siden hun kastet opp i dagmorges så skal vi ikke på jobb eller i barnehagen i morgen. Så morgendagen skal foregå i ro og mak, med en mulig tur ut for å finne bursdagsgave til Mannen. Han har nemlig bursdag på søndag, når han kommer hjem fra Sri Lanka. Gleder meg til å se han igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå