Saeria Skrevet 8. februar 2012 #4461 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, hun er stor nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2012 #4462 Del Skrevet 8. februar 2012 Jøss, 20 pushups! Det er tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #4463 Del Skrevet 8. februar 2012 Glemte å skrive at det var knestående push ups da, men var tøft nok for det. Jeg tar jo egentlig ikke push ups i det hele tatt nemlig..... Ellers har jeg fått garn i posten i dag og jeg elsker det virkelig... Ja jeg er garnnerd og stolt av det. Crappy mobil bilde da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. februar 2012 #4464 Del Skrevet 8. februar 2012 Nydelig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. februar 2012 #4465 Del Skrevet 8. februar 2012 Flink du er som har tatt push-ups, det er lenge siden jeg har gjort og det kjennes på armene. Ble litt inspirert her nå, jeg skal jammen meg begynne et nytt og bedre liv ang armstyrke i morgen Nydelig garn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. februar 2012 #4466 Del Skrevet 8. februar 2012 Kjenner du til Tambar-bøkene av Tor Åge Bringsværd? Anbefaler å ta en tur innom biblioteket og låne dem, de er kjempefine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. februar 2012 #4467 Del Skrevet 8. februar 2012 Kjenner du til Tambar-bøkene av Tor Åge Bringsværd? Anbefaler å ta en tur innom biblioteket og låne dem, de er kjempefine! Stjeler tipset ditt jeg, Bokalven. De bøkene er også superbra tips til gaver til tantebarna mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 9. februar 2012 #4468 Del Skrevet 9. februar 2012 Tambar har vært en stor hit hos niesa mi også! Kjempeflotte bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. februar 2012 #4469 Del Skrevet 9. februar 2012 Nydelig garn! Hva skal du strikke? Tenk at lillemor er snart 2 år! Det har gått fort Nå fikk jeg lyst på gele.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4470 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har ingen direkte planer, men noe til meg selv blir det helt klart. I kveld har Mannen laget hjemmelaget jordbærgelé, og begge skal være med i barnehagen i morgen. Imorgen er det barnehagebursdag og på lørdag er det familiebursdag. Det kommer hele 13 personer + oss tre som alt bor her. Hvor vi skal gjøre av alle 16 aner jeg ikke, men jeg håper at de to minste + kanskje en tante eller to trekker inn på barnerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 9. februar 2012 #4471 Del Skrevet 9. februar 2012 Så fint garn! Og Vesla er jo straks 2 år. Det er jammen ikkje lenge sidan eg fekk melding om at ho endelig var kommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4472 Del Skrevet 9. februar 2012 Nei det er det jammen ikke. Om ca 8 timer så er det nøyaktig 2 år siden jeg våknet med rier og visste at NÅ var ting igang. Rart å tenke at 2 år har gått så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2012 #4473 Del Skrevet 9. februar 2012 Godt var det da, at du ikke visste hvor god tid hun skulle bruke på å finne veien ut. Du gjorde en kjempejobb der altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4474 Del Skrevet 9. februar 2012 Godt var det da, at du ikke visste hvor god tid hun skulle bruke på å finne veien ut. Du gjorde en kjempejobb der altså! Ja det var godt, tror kanskje jeg hadde fått panikk da om jeg hadde visst hvor lang tid det skulle ta. Men hun var vel verdt all jobbingen og ventingen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #4475 Del Skrevet 9. februar 2012 Satt og hadde en opptelling av hvor mange jeg "kjenner" som nå er gravide og venter fra nå og til juni og fant ut at det er 7 stykker. Ble plutselig litt "misunnelig" her jeg sitter, ikke at jeg vil ha et barn til NÅ - men hele opplevelsen av å gå gravid og vente i spenning er helt spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 9. februar 2012 #4476 Del Skrevet 9. februar 2012 Skjønner hva du mener. Vi også kjenner mange som er gravide nå, og for min del betyr det at jeg har noen å ha barseltreff med. Det var på G's to-årsdag at jeg fikk bekreftet at jeg igjen var gravid, og mannen ble innviet samme ettermiddag, eller dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. februar 2012 #4477 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Satt og hadde en opptelling av hvor mange jeg "kjenner" som nå er gravide og venter fra nå og til juni og fant ut at det er 7 stykker. Ble plutselig litt "misunnelig" her jeg sitter, ikke at jeg vil ha et barn til NÅ - men hele opplevelsen av å gå gravid og vente i spenning er helt spesiell. I know. Eg er der at eg både vil ha baby nå og vil helst venta litt. Men eg er misunnelig på den spenninga som er knytta til ungen som skal komma. (Samtidig som eg gruar meg skrekkelig til all engstelsen... ) Endret 10. februar 2012 av dreia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. februar 2012 Forfatter #4478 Del Skrevet 11. februar 2012 I know. Eg er der at eg både vil ha baby nå og vil helst venta litt. Men eg er misunnelig på den spenninga som er knytta til ungen som skal komma. (Samtidig som eg gruar meg skrekkelig til all engstelsen... ) Nesten akkurat sånn jeg føler det også. Da har vi en 2-åring i hus. Gratulerer med dagen Vesla!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. februar 2012 #4479 Del Skrevet 11. februar 2012 Gratulerer med dagen til Vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 11. februar 2012 #4480 Del Skrevet 11. februar 2012 Da ble spørsmålet mitt på pm litt bortkastet Gratulerer så mye med dagen til vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå