Nótt Skrevet 3. februar 2012 Forfatter #4441 Del Skrevet 3. februar 2012 Hun har fått hostesaft og astmamedisin, og vi har lagt oss i hver var seng - nå er det natt. Kjente at jeg var sliten da jeg fikk dyna over meg. Håper hun sover hele natten gjennom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2012 #4442 Del Skrevet 3. februar 2012 Sov godt Nótt, håper dere får en god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #4443 Del Skrevet 4. februar 2012 (endret) Det ble en lang natt, glad jeg la meg tidlig. Først var hun våken ca 0020 og så 0320. Den siste gangen tok jeg henne inn i senga vår, og slapp å stå opp når hun hostet. Nå klarte vi å ligge i senga til 0800, men det har ikke vært en natt med kvalitetssøvn for noen av oss. Endret 4. februar 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #4444 Del Skrevet 4. februar 2012 Og i løpet av dagen i dag kom feber'n snikende. La en jente med nesten 40 i feber til å sove nå i stad. Senga er bygget opp og hun sovnet på fanget mitt før hun kom så langt som inn i senga. Håper virkelig det går fort over denne gangen, er jo tross alt bare en drøy uke siden sist hun var syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. februar 2012 #4445 Del Skrevet 4. februar 2012 God bedring til Vesla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. februar 2012 #4446 Del Skrevet 4. februar 2012 Uff. God bedring til stakkars vesla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. februar 2012 #4447 Del Skrevet 5. februar 2012 stakkars lita... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. februar 2012 #4448 Del Skrevet 5. februar 2012 God bedring til nurket ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4449 Del Skrevet 5. februar 2012 Takk alle sammen. Det kan se ut som om det hjalp. Feber'n har vært fraværende i dag - heldigvis. Vesla har hatt et enormt energinivå i dag, og gjort oss helt utslitte her alle sammen. Hverken Mannen eller jeg har vært i storform og med en liten jente som nesten henger i gardinene så har det ikke akkurat vært moro. Nå var Mannen så snill at han lot meg sove til kl 1030, snille snille Mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #4450 Del Skrevet 5. februar 2012 Må bare dele en link med dere; Trolleliv dette er hjemmesiden til en bokserie som vi nå har kjøpt foreløpig alle bøkene i til Vesla. Herlige bøker om et trolletvillingpar. Bøkene er ikke beregnet på aldersgruppen hennes, men hun elsker bøkene. Vi leser de når hun sitter på do, så dette har blitt "do-bøker" Men de gjør at hun er villig til å sitte lenger enn 2 minutter på do-ringen sin, og da er vi fornøyde. Flotte tegninger er det også i bøkene, og søte historier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. februar 2012 #4451 Del Skrevet 5. februar 2012 Så søte troll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. februar 2012 #4452 Del Skrevet 6. februar 2012 Tidlig krøkes som god fantasy-leser skal bli Utrolig kule bøker, niesa mi har den ene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 6. februar 2012 #4453 Del Skrevet 6. februar 2012 Så søte! Ca hvilken aldersgruppe passer de for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2012 #4454 Del Skrevet 6. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #4455 Del Skrevet 6. februar 2012 Tidlig krøkes som god fantasy-leser skal bli Utrolig kule bøker, niesa mi har den ene Noe i den duren ja. Eller så er bare foreldrene sære. Så søte! Ca hvilken aldersgruppe passer de for? Tja, det er ganske mye tekst så det kommer helt an på barnet rett og slett. Men om jeg skal si noe så vil jeg si fra ca 5 år og opp. Takk - ser på det som en kaffe med varm sjokolade i dag. Det er mandag og som mandager flest en dag jeg gjerne hadde hoppet over. Sovet særdeles dårlig i natt, ble liggende og lytte etter Vesla. Hun brukte nemlig veldig lang tid på å sovne ordentlig i går, flere timer faktisk. I tillegg har jeg sår hals og en veldig hostete liten jente. Og været tilsier være hjemme dag, hadde jeg bare hatt muligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #4456 Del Skrevet 6. februar 2012 En lang dag er snart over. Kjenner jeg gleder meg til å treffe senga i dag, ryggen er ganske ødelagt etter at jeg måtte måke snø for å få kjørt ut vognene med ungene uten for store problemer. Hadde ødelagt ryggen på å kjøre vognene i den snøen uansett, så det var et av to onder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. februar 2012 #4457 Del Skrevet 6. februar 2012 Ryggvondt er kjipt. Håper du blir bedre med litt hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. februar 2012 #4458 Del Skrevet 6. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. februar 2012 #4459 Del Skrevet 7. februar 2012 Så fine de troll bøkene var Håper du har hatt en god natts søvn og fått hentet inn litt energi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #4460 Del Skrevet 8. februar 2012 I dag er formen bedre. Har til og med blitt litt pressa på jobb ang trening. Endte med å ta 30 knebøy med bred benstilling og 20 push-ups, ute i uteklær (stor tung jakke og boblebukse). Jeg klarte å gjennomføre, men klarte nesten ikke å stå på beina etterpå og den siste push-upen var helt jævlig... Kan tenke meg at jeg var litt av et syn der jeg holdt på. L sto ved siden av meg og pusha meg skikkelig. Var egentlig ganske moro, selvom jeg merker at jeg ikke er helt i form. Ellers har jeg tatt MR av begge knærne i dag og venter nå i spenning på legetimen min for resultatet. Akkurat nå står Mannen på kjøkkenet og lager hjemmelaget sitrongelé til Veslas barnehagebursdag. Han lager den fra bunnen av for å kontrollere sukkermengden. Tenk nå har jeg straks en to-åring i hus. Synes ikke det er så lenge siden hun var et lite nurk som var totalt avhengig av meg for alt. Nå har jeg en stor jente som snakker masse, løper rundt og klarer ting selv, og som viser interesse for å gå på do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå