Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg i hvertfall veldig fin. :) Har hatt ca sånn frisyre før, og når jeg ser på bilder av det så er det den fineste frisyren jeg har hatt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bob er så bra! Jeg var også råstilig med bob. Vil se biiildeee :)

Og jeg vil se bilde av deg... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny sveis!

Jeg synes bob er stilig, men usikker på om det vil kle et rundt ansikt som mitt.

Kunne igrunnen tenkt meg en slik en selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel egentlig ikke veldig rundt ansikt, heller litt mer ovalt med litt spiss hake. Og får bare masse komplimenter med denne frisyren.

Nå har jeg vært ute og prøvd å finne meg en bolero/cardigan til i kveld. Men det er jo umulig å finne noe som er fint. :murvegg: Må derfor bruke en av de jeg har hjemme som ikke helt funker, men kan gå allikevel. :sukk: Må jo strikke meg en bolero/cardigan for å få en slik jeg ønsker. Bra jeg kan strikke sier jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klær er vanskelig å finne, uansett synes jeg. Akkurat nå er det jo håpløst da, for jeg gidder ikke bruke en formue på gravidtøy. Da vil jeg heller bruke litt på gode ammegensre. Men jeg sitter i skrivende stund i en ullgenser fra cubus (grå med strikkemønster på) som er god, også for voksende mage. Har ulltrøye med korte ermer derfra og, og den var romslig og god i størrelsen. Kjøpte begge i large, og trøya vil holde godt, selv som høygravid! Normalt kunne jeg nok hatt mediium i begge, men med økt mage og brystvolum så...

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to gravidetopper du kan låne av meg om du vil. Funket supert da jeg var høygravid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid vanskelig å finne klær når det er et spesiellt plagg man er på utkikk etter synes jeg.

Men om du strikker en bolero selv, så er jeg sikker på at den blir mye finere enn en man får kjøpt uansett.

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du syntes det var vanskelig og finne noe fint.

Synes det bare er mindre pene klær på salg for tida.

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med ny sveis :) Boob er stilig det! Jeg har alltid hatt langt hår, så tør ikke klippe meg sånn...men har vært fristet noen ganger ja :sjenert:

Ikke lett å finne akkurt slike klær man ønsker seg :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid vanskelig å finne klær når det er et spesiellt plagg man er på utkikk etter synes jeg.

Men om du strikker en bolero selv, så er jeg sikker på at den blir mye finere enn en man får kjøpt uansett.

:jepp:

Om jeg strikker en selv så får jeg i hvertfall en bolero som jeg vet at jeg kommer til å like.

Skjønner du syntes det var vanskelig og finne noe fint.

Synes det bare er mindre pene klær på salg for tida.

:snurt:

Du har rett, der mindre pene klær til salgs for tiden. Fant ingenting i det hele tatt som jeg kunne tenke meg.

Grattis med ny sveis :) Boob er stilig det! Jeg har alltid hatt langt hår, så tør ikke klippe meg sånn...men har vært fristet noen ganger ja :sjenert:

Ikke lett å finne akkurt slike klær man ønsker seg :sur:

Jeg har hatt langt hår, og trivdes med det, men har funnet ut at jeg liker denne typen frisyre best. :fnise:

----------------------------------------------------------------------------------------------

Vi var ute i går, en kollega av Mannen ble 30 år og det skulle feires. Nå er det lenge mellom hver gang vi er ute på by'n, det er ikke en av de tingene vi gjør for vi trives ikke ute. Men vi var nå med i går. Og jeg synes det var helt greit, koste meg med de folkene som jeg pratet med. Synes det var koseligere på vorspielet, men det gjør jeg alltid om vi skal ut.

Fikk mange komplimenter for antrekket og håret mitt i går, og det var gøy. Jeg hadde på meg sort blyantskjørt som gikk til knærne, sort "silke" topp som var åpen i ryggen og sorte knytestøvletter. Toppen var egentlig en kjole med stygg glidelås i ryggen, som jeg sydde om før vi dro igår. Jeg klippet av 15-20 cm og sydde den opp, jeg fjernet også glidelåsen som var i ryggen og sydden den pent sammen. Når folk hørte det ble de bare målløse. :fnise:

En av kollegene til Mannen "overfalt" meg etter et par timer, rimelig full, og begynte å fortelle meg hvor fantastisk og nydelig jeg var. :hakeslepp: Koselig at hun synes det, men jeg takler dårlig å høre sånt for jeg tror ikke på det rett og slett. Når noen sier sånt til meg så lurer jeg på hva som er galt.

I dag er formen ganske grei, for jeg drakk ikke så mye at det gjorde noe. Men våknet av en vanvittig mageknipe som resulterte i to turer på badet hvor alt bare kom ut. Og nå er jeg skikkelig øm i magen, det kjennes ut som om noen har slått meg hardt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, føler meg mye bedre - heldigvis. Det var ikke noe moro å våkne med så vondt i magen som jeg hadde kl 0745 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en uke har gått, og det har egentlig ikke skjedd så mye annet enn jobb og barnehage. I dag skal vi besøke både mamma og svigers - Vesla gleder seg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...