Gå til innhold

Voyager

Nótt

Anbefalte innlegg

Var du hos revmatolog? Jeg tror jeg ville vurdert å be om ny henvisning til en ny uansett. Du har jo hatt problemer i årevis, stakkar. Da er det lite hjelp i at du kan være fin i perioder, når det plutselig kan blusse opp og plage deg ordentlig igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ringte til legen i går og har fått time om 2 uker...ting tar tid, kunne tenke meg time i dag egentlig. Særlig siden hofta også har begynt å gjøre vondt, mulig det er pga feilbelastning fordi knærne gjør vondt. MEN det er jeg ikke helt sikker på at det er. Venninne J mener jeg har en betennelse i knærne, Mannen kan være enig i det sa han, men han er bekymret fordi det gjør vondt. Han vil at jeg holder meg hjemme i morgen, så det kan se ut til at jeg har fri. :vetikke: Må tenke litt på det, om jeg blir hjemme og satser på at det blir bra, eller om jeg blir hjemme og drar til legen på mandag om det ikke har blitt bedre. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mulighet for akuttime? Jeg skal ringe min fastlege i morgen for oppfølging mtp. kvalmen, og da ringer jeg og får akuttime samme dag. Må ringe når de åpner telefonen, men legen har alltid akuttåpninger, og det er hun som har bedt meg gjøre det slik. Vi har jo hatt håp om at det skulle bli bedring før nå, men det ser ikke ut til å bli noe endring før babyen er ute, så.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er nok mulig for en akuttime, men så vil jeg nok ikke innse at det er så alvorlig. Skal se an natten litt. Mye mulig jeg ber Mannen kjøre meg til legen eller dra senere på jobb slik at jeg kommer meg til legen. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sier med streng stemme at du må få deg en akuttime, for du kan ikke gå med disse smertene*

Skjønner at mannen er litt bekymret for deg, han vil jo ha en frisk konemor som ikke har vondt.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da Nótt :kose: Ikke noe kjekt å se at du har så mye leddsmerter.

Jeg er enig med Saeria og Pixie :jepp: , få deg en akutt time i morgen!

Jeg ringer også med kort tids varsel når kvalmen min ikke har blitt bedre og får time samme dag eller dagen etter til utvidelse av sykemeldingen.

God bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er med i hyperemesisgjengen, pusilus? Takk og lov for afipran, sier jeg. Selv om jeg bare kan bruke det i et par uker til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er med i hyperemesisgjengen, pusilus? Takk og lov for afipran, sier jeg. Selv om jeg bare kan bruke det i et par uker til. :sjenert:

Jeg har ikke fått den diagnosen, men jeg har vært omtrent konstant kvalm fra uke 8/9 og det holder fortsatt koken og jeg kaster opp. Jeg hadde noen kvalmefrie dager tidlig denne uken og trodde at nå gav det seg, men nei da det tok seg opp noen timer etter tanken var tenkt. Stress og for lite hvile/søvn booster kvalmen min og derfor jobber jeg halv stilling og sover mest mulig når jeg ikke er på jobb. Tør ikke tenke på å gå opp i 100% en gang.. Min mor drev med både kvalme og oppkast hhv 9 og 6 mnd i sine svangerskap, så jeg regner ikke med at det går over for min del helt enda.

Håper virkelig det går over for deg snart :kose:

(sorry kupping Nótt :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal krysse fingrene for deg. Her regner jeg med at det varer til gutten har kommet.

Var du slik med storegutt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbringer dagen hjemme, stort sett i sofaen. Vesla pusler rundt meg med leker. Mannen var ganske klar i sin tale i dagmorges, han ville at jeg ble hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du slik med storegutt også?

Nei. Med G var jeg veldig sprek og fin. Sånn at de fleste gravide kunne bli grønn av misunnelse. Så da var det vel min tur til å få alt på en gang, slik at det jevner seg ut om man deler byrden på to svangerskap. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbringer dagen hjemme, stort sett i sofaen. Vesla pusler rundt meg med leker. Mannen var ganske klar i sin tale i dagmorges, han ville at jeg ble hjemme.

Tror det var veldig lurt av deg å høre på mannen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten blitt kortere på håret, har nå en bob-aktig frisyre som er kort - skikkelig kort i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...