Nótt Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #4321 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år til alle som er innom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2011 #4322 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 31. desember 2011 Forfatter #4323 Del Skrevet 31. desember 2011 Dette året har inneholdt mye, permisjon uten lønn, 50% stilling, to jobbtilbud (en jeg mistet før jeg begynte fordi avdelingen ble lagt ned), ny jobb for meg og barnehage for Vesla. Vesla som vokser og blir stor. Hun er nå en liten jente som går, løper, leker og prater hull i hodet på oss. I fjor på denne tiden pratet hun nesten ikke i det hele tatt og gikk ikke uten støtte, og var veldig avhengig av oss. Nå er hun helt klart en selvstendig liten frøken som vet hva hun vil. Rart å tenke på hvor mye livene våre har endret seg på de siste to - tre årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 31. desember 2011 #4324 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 31. desember 2011 #4325 Del Skrevet 31. desember 2011 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #4326 Del Skrevet 1. januar 2012 Da er jul og nyttår overstått, og godt er det kjenner jeg. Nå er all julepynten ryddet bort, godt hjulpet av Mannen og Vesla. Eneste som gjenstår er juletreet, ta det ned altså. Så nå er det tilbake til strieskjorte og havrelefse. Tilbake til hverdagen med alle de problemene det innebærer. Kanskje dette blir et år med positive forandringer???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. januar 2012 Forfatter #4327 Del Skrevet 1. januar 2012 En fin sang i det nye året! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. januar 2012 #4328 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2012 #4329 Del Skrevet 1. januar 2012 godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. januar 2012 #4330 Del Skrevet 1. januar 2012 Satser på at det blir et fint år, med mange fine muligheter for store og små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 1. januar 2012 #4331 Del Skrevet 1. januar 2012 Godt nyttår kjære Tusen takk for den koselige meldingen jeg fikk i går. Håper dere koste dere masse i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4332 Del Skrevet 2. januar 2012 Vi gjorde ingenting på nyttårsaften, og det var vanvittig deilig å bare sløve i sofan med strikketøy og serie på tv'n. Mannen satt på sin maskin og spilte spillet han fikk til jul av Vesla. Klokken 0000 så jeg på klokken og ønsket han et godt nytt år. Og ca 15-20 minutter senere våknet Vesla av rakettene, så da tok det en lang stund før hun sovnet igjen. Faktisk endte det med at jeg la meg med henne i vår seng. Noe som endte i at Mannen ikke fikk lagt seg før ca 0330 - Vesla i kombiansjon med en nabo som spilte høy musikk. Dette været som er nå tar helt knekken på leddene mine. Jeg har i mange år hatt problemer med leddene mine- Nå har jeg ikke merket så mye til det de siste årene, mye mulig pga at det har vært relativt stabilt med tanke på temperatur og slikt. Nå derimot har jeg så vondt i knærne at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal orke å jobbe. Bare det å sitte stille i sofan er vondt. Jeg skulle ønske at det blir ca -5 og snø, stabilt. Ikke varmt og kaldt om hverandre og all den fuktigheten. Hadde vondt i knærne i forrige uke også, men bare en dag på kvelden. Det hjalp når Mannen la sine varme hender på knærne mine - heldigvis. Også tenkte jeg ikke noe mer på det, før nå når jeg kjenner verkingen igjen. Håper bare det ikke blir verre enn det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2012 #4333 Del Skrevet 2. januar 2012 Uff ja, jeg sliter også med kroppen i dette været. Håper på stabilt høytrykk snart! Gjerne med litt snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. januar 2012 Forfatter #4334 Del Skrevet 2. januar 2012 Uff ja, jeg sliter også med kroppen i dette været. Håper på stabilt høytrykk snart! Gjerne med litt snø! Leddproblemer er noe dritt, og kjenner at jeg blir demotivert pga det. Tror jeg må få Mannen til å ordne med varmeflasker, kanskje det kan hjelpe noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. januar 2012 #4335 Del Skrevet 2. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4336 Del Skrevet 3. januar 2012 (endret) Varmeflasken i går hjalp noe, heldigvis. Dessverre våknet jeg med verkende knær i dag. Endret 3. januar 2012 av Nótt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. januar 2012 #4337 Del Skrevet 3. januar 2012 Uff. Legen next, sier jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4338 Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg vurderer det sterkt akkurat nå. Har kommet meg hjem fra jobb, og sitter med varmeflaske over knærne på rommet til Vesla mens hun leker fornøyd ved siden av meg. Skal se an det med legen, rett og slett fordi at tidligere har de ikke kunnet gjøre noe med dette. Har vært til undersøkelse flere ganger uten å få hjelp, det eneste de konstanterer er at jeg har leddsmerter, men de klarer ikke å finne ut hva eller hvorfor. MEN om jeg våkner med vonde knær imorgen også så blir det nok å bestille legetime ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. januar 2012 #4339 Del Skrevet 3. januar 2012 Men du burde jo videresendes til spesialist om ikke fastlegen finner noe, og det har vært problem i flere år? Kan tross alt være en type begynnende leddgikt, og jo tidligere det plukkes opp, jo bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. januar 2012 Forfatter #4340 Del Skrevet 3. januar 2012 Var hos en spesialist for flere år siden og hun fant heller ikke ut av hva som er grunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå