Gå til innhold

Voyager

Fremhevede innlegg

Skrevet

Grattis med ferdig rygg og ugle tatovering :) Håper du får roet ned etter noen hektiske dager :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg endte med å gå tidlig hjem fra julebordet på fredag, var helt utslitt og det kjentes ut som om jeg hadde feber. Kræsjet på sofan da jeg kom hjem, og Mannen var superbekymret for meg. Etter å ha havnet i senga og sovet til kl 11.00 og bare sløvet hele lørdagen var formen mye bedre. I dag har Vesla og jeg vært i bursdagen til en av jentene i barselsgruppen, og der har jeg fått litt "sladder". De to som fortsatt er med i gruppa, bortsett fra meg, og hun ene som har flyttet er nå gravide og venter barn i april/mai/juni. I tillegg til at Saeria, Kara W og broder'n venter barn i april/mai så føler jeg meg plutselig litt utenfor. Ikke en følelse jeg akkurat setter pris på for øyeblikket for å si det sånn. :sukk: Trodde ikke jeg skulle bli en slik "kjerring". :murvegg: Og siden dette er folk jeg faktisk treffer eller snakker med ganske ofte er det mye mulig at den følelsen ikke blir borte med det første. :(

Ellers er jeg på jakt etter en ny bærbar pc, men aner ikke hva jeg skal gå for. Jeg ønsker meg en maskin med god batterilevetid, en skjerm på 15" (kan ikke ha mindre pga synet mitt), grei til billedbehandling, lav vekt, godt skjermkort (med tanke på filmer) og som er grei til spilling (de få gangene jeg får lyst til å spille).

Mac er ikke aktuelt - så ingen vits å foreslå det engang. Ellers mottas tips med takk.

Skrevet

Gratulerer med ferdige tatoveringer :)

Apropos laptop, hvor kraftig trenger den å være? Du nevnte spilling, så da er det vel et minimumskrav det/de har.

:klemmer:

Skrevet

Kan desverre ikke hjelpe det med pc, har Mac selv og har hatt det i 7 år., men en :klem: kan du få.

Skrevet

Gleder meg til å se bilde av tatovering!

Skrevet

Gratulerer med ferdige tatoveringer :)

Apropos laptop, hvor kraftig trenger den å være? Du nevnte spilling, så da er det vel et minimumskrav det/de har.

Ser ut til at jeg har landet på en Asus maskin, med god hjelp fra *Enigma*. :) Jeg har ikke så mye peiling på hvor kraftig og sånn en maskin bør være. :sjenert:

Kan desverre ikke hjelpe det med pc, har Mac selv og har hatt det i 7 år., men en :klem: kan du få.

Takk for :klem: en det var godt.

Gleder meg til å se bilde av tatovering!

Bilde kommer etterhvert, må bare ha tid og ikke minst overskudd til å posere for et slikt bilde.

Sliten, i dag måtte vi opp kl 0545 for å klare å få alle tre ut av døra på jobb og i barnehagen i tide. Vesla har hatt en lang dag, fra 0740 til 1700 var hun i barnehagen i dag. Jeg og Mannen hadde vært vårt møte kl 0830 i dag så det var bare å sette igang. Mannen var ferdig kl 1600 på jobb som vanlig, men siden jeg hadde senvakt så jobbet jeg til 1700. Dvs at jeg har jobbet 1 1/2 time lenger enn jeg pleier på senvakter, og det merkes godt nå kjenner jeg. :gjespe:

Skrevet

Nå har jeg strikket en genser til Vesla. Strikket den litt stor med vilje og tenkte at den ble altfor stor til å bli brukt nå, men der tok jeg feil. Måten jeg har strikket den på gjør at hun fint kan bruke den nå. :fnise: Sånn går det når man strikker etter eget hodet, genseren ble fin da. :)

Et litt dårlig mobilbilde.

IMAG0548_medium2.jpg

Skrevet

Så fin! Hvilket garn?

Det står på Ravelry siden min, men det er Radiant Yarnworks Jubilee merino superwash i fargen Orchid Forest. Veldig fine farger og mykt herlig garn. :hjerte:

Skrevet

For en nydelig genser!!!! :smilbla:

Du er så utrolig flink til å strikke altså. :jepp:

Skrevet

For en nydelig genser!!!! :smilbla:

Du er så utrolig flink til å strikke altså. :jepp:

Tusen takk!! Føler at det blir godt mottatt av mottakeren også når hun vil ha den på og danse rundt i stua i den. :hjerte:

Skrevet

Da er det ny pc på vei til meg snart. :bolledeig: Kjenner jeg gleder meg masse, kanskje på tide med en ny nå, den jeg sitter på nå er 6 år gammel og sliten.

Tanken med denne er å avinstallere alt som ikke trengs og la Vesla få den til spille spill og tegne på. Vi er tross alt litt teknofile og nerdete her. :sjenert:

Skrevet

Ja, det er like greit å begynne tidlig! :ler:

Skrevet

Kjempefin genser!

Og det er smart å la Vesla ha sin egen data, er masse bra spill som er beregnet på småttinger :)

Skrevet

Jeg var ganske sikker på at det var RY, husket bare ikke navnet på fargen. :)

Skrevet

*oppdatert*

Grattis med ny pc, så deilig :tommelsmil:

Flink du er til å strikke! Kjempefin genser til vesla :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...