Gå til innhold

AB CIRCLE PRO


Gjest Gjest_Monica_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Monica_*

Hei. Har sett på tv-shop og kommet over dette treningsapparatet. Er det noe som har erfaring med dette? Det ser veldig enkelt ut på instruksjonsvideoen,men de folka der har god erfaring.. Lurer derfor på om noen har prøvd den og om dere har oppnådd resultater av denne type trening. Og om det er like enkelt som det ser ut som. :sjenert::jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt denne i et par dager og syns den virker veldig bra!

Den tar rundt hele midjen. Øvre og nedre magemuskler, der skrå og også ryggen! Og man kan også stille inn så man trener rumpe og lår!

Tviler ikke et sekund på at denne er effektiv! Man kjenner det FORT i musklene når man trener på den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Monica_*

Hørtes interessant ut. Hjelper den på magefettet også? Og hvordan virker den inn på ryggen? Har litt problemer med korsryggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes interessant ut. Hjelper den på magefettet også? Og hvordan virker den inn på ryggen? Har litt problemer med korsryggen :)

Det vil jeg tro den gjør. Hvis man gjør den jevnlig så må den jo ta det etterhvert? Den får iallfall opp hjerterytmen og pusten så den går jo litt på kondisjonen også. Og kondisjon og styrke er jo det beste for å fjerne fett og gå ned? Er det ikke?

Den ALENE gjør vel ikke hele jobben tenker jeg, og man må nok tenke litt på kosthold etc også oppi detta, men jeg tror den er en god hjelp på vei!

Når det kommer til ryggen. Hm. Man svinger seg jo fra side til side, så det kan kanskje være litt belastende hvis man har vondt i ryggen. Men jeg vet liksom ikke helt siden jeg ikke har problemer med korsryggen selv, men når man bruker den så tar den på musklene rundt HELE. Men er kanskje lurt å forhøre seg med en kiropraktor eller lege først i tilfelle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hvorfor ikke bare gjør vanlige øvelser hjemme ved hjelp av vekter og kroppsvekt? :gjeiper:

Jada, jeg vet... dere vil ha andre med erfaringer fra denne, men hvor lang tid tror dere det tar før dere har stuet denne bak i skapet (som så mye annet ræl fra tv-shop).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

jeg har selv hatt ab circle pro i 2 uker nå, og den virker på både vekttap og du får frem de skrå og nedre bukmusklene dine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan trene magemusklene til krampa tar dere - mage/sidefettet får dere ikke vekk av å drive med denne type trening. Det er fysisk umulig å slanke vekk fett på ett punkt på kroppen. Når man trener magemusklene, trener man magemusklene. Ikke magefettet.

Magefettet forsvinner av at man er generelt aktiv (kardio + ordentlig helkroppsstyrke) og spiser bra.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Dere kan trene magemusklene til krampa tar dere - mage/sidefettet får dere ikke vekk av å drive med denne type trening. Det er fysisk umulig å slanke vekk fett på ett punkt på kroppen. Når man trener magemusklene, trener man magemusklene. Ikke magefettet.

Magefettet forsvinner av at man er generelt aktiv (kardio + ordentlig helkroppsstyrke) og spiser bra.

I og med at kroppen forbrenner flere kalorier på å oppretholde muskler, vill jeg si at ab circle pro også hjelper om man vill ned i vekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har selv hatt ab circle pro i 2 uker nå, og den virker på både vekttap og du får frem de skrå og nedre bukmusklene dine :)

Hvor lenge bruker du den om gangen? Alt så hvor mange minutter trener du med den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Haha. Med liten skrift:

"The complete Ab Circle Pro system includes a reduced calorie diet and regular aerobic exercise".

Når undersøkelsen også viste at du brenner samme antall kalorier ved å gå på en 3 minutters powerwalk.. da kan man kanskje spare de pengene og gå på en TI minutters powerwalk hver dag, og få enda bedre resultater! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

*BUMP*

Såå... Jeg har også spørsmål om dette treningsapparatet fra TVshop. Ser det er flere som leser tråden, så det er tydelig at flere googler dette apparatet etter å ha sett reklamen.

I utgangspunktet tror jeg ikke på noen av reklamene jeg ser fra TVshop, men med dette apparatet kan jeg tro på at man trener core-muskulatur, noe jeg trenger. Jeg tror ikke det er en magisk greie for vektnedgang, men jeg har problemer med å få trent mage og rygg, og sliter særlig med de skrå magemusklene... På dette grunnlaget lurer jeg på om noen har erfaringer med dette apparatet som ren utholdende styrketrening. Jeg tenker IKKE vektnedgang, men for å virkelig få jobbet med coremuskulaturen. Kan nevne at jeg liker godt å trene med apparater fremfor manualer/kroppsvekt.

Noen med synspunkter her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfaring med trening av mage/kjerne uten apparater og det går fint an å skalere øvelser opp og ned slik at de blir mer eller mindre vanskelige. Og det helt uten noe som koster penger.

Mitt synspunkt er at slike produkter er unødvendige. Spar pengene og bruk dem heller på noe annet. Som slynge, ringer, etc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Bruk heller pengene på ren og sunn mat og kutt ned på kaloriene så brenner kroppen bort fettet helt av seg selv. For magemuskler er planken og sidehev fantastiske øvelser som er helt gratis.

Vil du ha magefettet bort må fettprosenten ned. Kardio er da mer effektivt og det er gratis å løpe ute :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...