Gå til innhold

Lang garderobestang på 3,6 meter


~Minni~

Anbefalte innlegg

Vi har et slags walk-in-closet fra soverommer vårt. Det er 3.6 meter langt og 1,5 meter bredt. Rommet har skråtak slik høyden innerst bare er 0,95 cm høyt og ytterst (ved døren inn til rommet) er det 2,10 m høyt.

Noen som har noen gode innredningsforlag for å få utnyttet plassen her best mulig (oppbevaring av klær). Det har tidligere vært, og jeg vurderer, å ha ha en 3,6 meter lang stang å henge klær på men hvor får jeg tak i en så lang, solid stang. Den må forankres midt på veggen også for å tåle en del vekt. Den må også kunne trekkes sammen og skyves ut slik at vi får denn inn på rommet.

Har der evt andre lure innredningsmuligheter? Synes det er vanskelig å vite hvordan jeg skal utnytte plassen på best mulig måte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har garderobe med skråtak!

Forrige eier hadde satt opp Elfa trådhyllesystem mot den lave veggen. Der har vi tykke gensere, trenings- og friluftstøy osv.

Oppå hyllene har vi en benkeplate (eller egentlig en skapvegg/skrivebordsplate tipper jeg). Oppå har vi diverse esker med ting og tang (skjerf, bunadutstyr, belter osv).

Foran alt dette har vi et par høye elfareoler på hjul og garderobestenger. Stengene er festet i taket, og forankret med jevne mellomrom.

I de rullende elfahyllene har vi undertøy, t-skjorter, sokker - alt det som vi skal inn i hver eneste dag.

Fungerer overraskende bra. og så slipper man å stå halvbøyd foran klærne sine hver dag.

Må tilføye at det er overraskende sjelden jeg må inn i hyllene "bak". Fryktet i starten at det skulle bli et irritasjonsmoment...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...