Gå til innhold

I dag flytter katten inn

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er dette den samme katten som dukket opp hos deg som var hjemløs? Leste det i en annen tråd.

Hvordan fant de ut alderen hans, kikket de på tennene?

Jeg tok til meg en hjemløs katt for halvannet år siden (gjorde et iherdig forsøk på å finne ut om det var noen eiere som savnet ham først - men uten hell)

Han var ikke fullvoksen, men dyrlegen kunne ikke si noen mer nøyaktig alder. Jeg tippet på rundt et halvt år. Da var han ca 3 kg, og litt for tynn. Etter kastrering og ett år senere var han 6,5 kg, og ligger ganske stabilt på det fortsatt. Men jeg synes ikke han ser så veldig svær ut, han ser bare bitteliten ut på bildene fra da han flyttet inn :fnise:

Ja, det er samme katt=) Jeg var ikke med på det veterinærbesøket, så er ikke helt sikker på hvordan de estimerte seg fram til det... Han var visst iallfall ikke MER enn 7 mnd, sa de.:)

Ja, Rambo er ganske tynn han også, 3,5 kg på mandag. Da han var til veterinæren for første gang veide han rundt 3,1, så han har lagt på seg ca. 400 gram siden vi slapp ham inn. Stakkars, han veier sikkert alt for lite enda, men han har gitt seg med angst-spisingen i det minste (de første dagene spiste han VELDIG mye, nå er det mer stabilt. Blir veldig glad når han spiser opp tørrforet sitt, dog.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...