Gå til innhold

Sint kone gis bort


Sandman

Anbefalte innlegg

Jeg sakset følgende hjertesukk fra en kar på en annen nettside:

"Sint kone gis bort

Er det noen som vil overta kona mi? Hun er sint, sta og maser om helgavask.

Hun kan overtas vederlagsfritt og kan brukes til div forefallende arbeid som husarbeide, klesvask og steinplukking."

Er det lov å le...?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

Lagde en gang en lignende til min mann ;

Pen, men noe utslitt ektemann selges til laveste bud.

Hans flotte livsmotto er "ting tar tid" og dette følger han så lenge det ikke omhandler en datamaskin.

Han er flink til å legge tapet og gulv og tar et tak når det skal males. Denne jobben er i følge han selv en engangsjobb, så den er allerede utført....

Fikk inn bud på minus femti øre og en Nimbus 2000 ( Harry Potter sitt kosteskaft )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Jeg har prøvd og gi bort mannen min her inne grunnet snorking' date=' men ingen ville ha ham![/quote']

Var det ikke heller en ide å introdusere ballgagen i samlivet deres MarianneE? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballegangen???? :ler:

Eh....jo, det hadde kanskje vært en idè, det!

Men, syntes nå lissom jeg måtte være ærlig om grunnen, og da...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat fra lørdagens Dagbladet: Kvinner er som en kryssning av indianer og shæfer - enten er vi på krigstien, ellers sitter vi på ræva og knurrer :ler:

Jo da, må innrømme at noen dager er jeg sånn. (Stikkord PMS :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo alltids en ide.....kanskje jeg skulle auskjonere bort gubben......

....motto: "mot fysisk fostring og for moralsk forfall". Han snorker og er våpengal. Vær forberedt på å snuble over haglpatroner nær sagt hvor som helst....I tillegg er penger til for å brukes, og det som ikke trengs å gjøres idag utsettes til i morgen.......sover hvor som helst og når som helst og synes kl 13 er tidlig på morgenen.....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...